neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Ik ben aan het stress-opruimen. Ook zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Wat zou ik het toch prachtig vinden als dit vanavond weer gebeurd. (PSV mag van mij dan daarna gewoon nog door hoor maar dit lijkt me genieten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Wat zou ik het toch prachtig vinden als dit vanavond weer gebeurd. (PSV mag van mij dan daarna gewoon nog door hoor maar dit lijkt me genieten) Bedankt voor je steun man. Ik hoop dat PSV zich even echt op de kaart zet en ons een zorgeloze avond bezorgt. Dat het eens enorm uithaalt, net als vroeger. Zoiets: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) Om even in de sfeer te komen. 30 augustus 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Dat Ramalho niet start is een grote plus. Dat Schouten centraal achterin start is een groot vraagteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Toch krankzinnig dat hier heen geel voor wordt gegeven. Maak je deze overtreding in de 60e minuut dan krijg je hem direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 27 minuten geleden zei Beppu: Toch krankzinnig dat hier heen geel voor wordt gegeven. Maak je deze overtreding in de 60e minuut dan krijg je hem direct. Nou in de 30e geeft ie m ook nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Mooie kol hoor, dik verdiend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Jaaaaaaaaaaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice1984 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Blijft toch moeilijk om PSV aan te moedigen als ajacied... Maar alles voor de punten dus succes alle Eindhovenaren hier 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Thanks! Spaanse scheidsrechters zijn echt ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Nou scenario van vorig jaar kan gelukkig al niet meer. Lang valt nog tegen, Veerman weer absurd bezig (op z'n schoten na). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Nou, die is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Goed man. Hoe meer geld er de eredivisie instroomt hoe beter. Gaat het niveau alleen maar van omhoog en daar profiteert uiteindelijk iedereen van mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Wat een fantastisch doelpunt, wederom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zo die Saibari speelt effe lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Ramalho daarentegen veroorzaakt gelijk weer gevaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Nou, die gekke Theo kon nog wel eens gelijk krijgen met z'n 5-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Nou, die gekke Theo kon nog wel eens gelijk krijgen met z'n 5-1. Wat is het winnende lotto nummer dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Ik vind dit wel een fout van Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Goede goal deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Terechte overwinning, Rangers nog zwakker als vorig jaar tegen Ajax in de groepsfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Ik dacht al dat Saibari me bekend voorkwam, had hem binnengehaald in een van mijn eerste saves dit jaar, kan best ok worden :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Congrats boys, mooie goals gezien. Eerste 30 min waren zeer moeizaam maar uiteindelijk eitje. Hopen op een mooie loting, voor Feyenoord idem overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Wat een avond mannen, na vijf jaar eindelijk weer eens de groepsfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten