himan Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 degradatie volgend seizoen. Per direct vervangen door FC Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 2 uur geleden zei Jotew: Fred had toch juist intern al eerder aangekondigd te vertrekken? Of begreep ik dat verkeerd uit die persco? Ik dacht dat dit om Ooijer ging. Rutten had - voor zover ik weet - tot vandaag niets laten weten over zijn toekomst… 3 uur geleden zei Michaelinho*: zondag de 3e plek Nee joh. Ajax gaat echt niet winnen bij Twente dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Intern schijnbaar wel al. Dat was niet gelekt. Of ze hangen nu een bs-verhaal op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Of de dag nog niet erg genoeg was is nu ook Tina Turner overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 1 minuut geleden zei Erwin.: Of de dag nog niet erg genoeg was is nu ook Tina Turner overleden Ik wilde er net wat over zeggen, maar wist niet hoe ik het gepast en toch grappig kon brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lazy: Ik dacht dat dit om Ooijer ging. Rutten had - voor zover ik weet - tot vandaag niets laten weten over zijn toekomst… Had dus al eerder intern al aangegeven te zullen stopen, alvorens RvN opstapte. https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ook-fred-rutten-geeft-aan-te-zullen-vertrekken-bij-psv-/419445 Citaat Rutten leefde als assistent-coach op gespannen voet met Ruud van Nistelrooij, die woensdag zeer verrassend zijn ontslag indiende bij PSV. Rutten had daarvoor al intern aangegeven te zullen stoppen, zo bevestigt Stewart. "Ik heb Fred gevraagd om aanstaande zondag op de bank te zitten, in een moeilijke tijd voor PSV", aldus de technisch directeur. Rutten, die vastligt tot medio 2025, heeft zijn toezegging daarvoor gegeven. Overigens gaat ook André Ooijer, de andere assistent-trainer bij PSV, na het seizoen weg, zo wordt bevestigd op het persmoment. 24 mei 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Van PSV.Supporters.nl Citaat Binnen de selectie van PSV zou veel verdeeldheid zijn over het opstappen van Ruud van Nistelrooij. Via social media spraken Xavi Simons en Walter Benítez al hun steun uit, terwijl ESPN-verslaggever Milan van Dongen Ibrahim Sangaré zelfs woedend was na de bekendmaking van Van Nistelrooij en hij boos naar zijn auto was gelopen. "Daar hebben ze hem uit moeten halen om hem terug te halen", aldus Van Dongen. "Hij was ziedend over het vertrek van Van Nistelrooij. Binnen de spelersgroep zal dus ook wel gepraat moeten worden." Eerder kwam al naar buiten dat Xavi Simons witheet was toen zijn naam door De Telegraaf werd genoemd als een van de spelers die bij de clubleiding zou hebben geklaagd over Van Nistelrooij. Hij was daarop zelf al naar de trainer gestapt om duidelijkheid te geven. Wat een bende joh. Snap wel dat Sangaré boos is. Die zit zondag op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 4 minuten geleden zei Jotew: Had dus al eerder intern al aangegeven te zullen stopen, alvorens RvN opstapte. https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ook-fred-rutten-geeft-aan-te-zullen-vertrekken-bij-psv-/419445 Ja intern. Maar publiekelijk had hij nog niets bevestigd. Dat werd vandaag pas bekend op de persconferentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 7 minuten geleden zei Lazy: Ja intern. Maar publiekelijk had hij nog niets bevestigd. Dat werd vandaag pas bekend op de persconferentie. Ja nee dat snap ik, maar je leest veel (reacties) dat het opstappen van Fred een gevolg is van RvN zn stoppen, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 43 minuten geleden zei neva: Van PSV.Supporters.nl Wat een bende joh. Snap wel dat Sangaré boos is. Die zit zondag op de bank. Echt heel bijzonder allemaal ja. De club is echt ziek, doodziek. Die hele persco voelt ook als een grote poppenkast. Je maakt mij niet wijs dat ze echt helemaal van niks wisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Maar als Simons, Sangare en Benitez het niet zijn. Je flankspelers wisselen voortdurend dus die zullen weinig invloed hebben, Branthwaite is gehuurd. Dan blijven er drie spelers over die invloed hebben: Veerman, de Jong en Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Teze, van Aanholt (maar lijkt me sterk) en Boscagli (lijkt me ook sterk). Ramalho vind ik toch al een clown. Die mag komende zomer lekker wieberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Zou me niets verbazen als het die engnek van een Veerman is... Dat is overigens wel een van de weinigen die zich openlijk geuit heeft, met name over zijn positie in het elftal. Moet zeggen dat ik De Jong ook opvallend stil vind in het hele verhaal. Van een aanvoerder had je toch in elk geval een statement verwacht op social media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 1 uur geleden zei Lazy: Zou me niets verbazen als het die engnek van een Veerman is... Dat is overigens wel een van de weinigen die zich openlijk geuit heeft, met name over zijn positie in het elftal. Moet zeggen dat ik De Jong ook opvallend stil vind in het hele verhaal. Van een aanvoerder had je toch in elk geval een statement verwacht op social media. Eens en eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 7 uur geleden zei Lazy: Zou me niets verbazen als het die engnek van een Veerman is... Dat is overigens wel een van de weinigen die zich openlijk geuit heeft, met name over zijn positie in het elftal. Moet zeggen dat ik De Jong ook opvallend stil vind in het hele verhaal. Van een aanvoerder had je toch in elk geval een statement verwacht op social media. Kans is ook best aanwezig dat Luuk wel aanvoelt dat Ruud wilde gaan doorselecteren op zijn positie. Heeft natuurlijk geen geweldig seizoen achter de rug. Hoeft in principe niks voor zijn aanvoerderschap te betekenen, maar hij zal niet voor 1 seizoen basis naar Eindhoven gekomen zijn. En ook Luuk heeft zich verkapt wel uitgesproken over de tactische problemen. Ook tegen Heerenveen nog. Dus geloof best dat die twee misschien ook niet helemaal op een lijn zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 8 uur geleden zei Lazy: Zou me niets verbazen als het die engnek van een Veerman is... Dat is overigens wel een van de weinigen die zich openlijk geuit heeft, met name over zijn positie in het elftal. Moet zeggen dat ik De Jong ook opvallend stil vind in het hele verhaal. Van een aanvoerder had je toch in elk geval een statement verwacht op social media. 100% Veerman en Luuk de Jong. Veerman gaf inderdaad laatst nog aan in een interview dat er meer "gepraat" mag worden in de kleedkamer. Luuk leek ook nooit happy met zijn wissels. Citaat In navolging van trainer Ruud van Nistelrooij wil ook doelman Walter Benítez deze zomer vertrekken bij PSV. Nick Olij wordt genoemd als eventuele opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Schijnt inderdaad uit de koker van Fulco van Kopperen te komen, zaakwaarnemer van o.a. Joey Veerman en Guus Til. Pff. Ben er nog steeds ziek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Dat zou ik ook zijn als Nick Olij als opvolger van Benitez genoemd wordt. Ik had hem zelf op mijn lijstje staan als backup voor Bijlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Wel goed voor de groep, zo'n olijke jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Waar zit het pijnpunt in het verhaal van RvN? Dat spelers wat van zich laten horen lijkt mij in principe altijd een goed idee, zeker als je kijkt naar de kritieken die PSV het hele jaar al krijgt, ook op dit forum. Manier waarop dan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Waar zit het pijnpunt in het verhaal van RvN? Dat spelers wat van zich laten horen lijkt mij in principe altijd een goed idee, zeker als je kijkt naar de kritieken die PSV het hele jaar al krijgt, ook op dit forum. Manier waarop dan ofzo? Gewoon in z’n eer aangetast. Wat ergens te begrijpen is. In die rol geduwt en vervolgens geen 200% steun van directie gehad. Als een paar spelers dan ook een mes in z’n rug steken (voor zijn gevoel) en het met de assistenten ook niet lekker loopt is voor hem 1+1=2. Veel ingewikkelder zal het niet zijn. Ik was geen fan van het voetbal en ik vond hem al snel een beetje een ‘professor’. Maar de manier waarop PSV met clublegendes omgaat is natuurlijk ronduit schandalig. Je had hem gewoon niet in die rol moeten duwen. Had hem lekker zijn eigen pad laten kiezen. Maar waarom kozen ze voor Ruud? Omdat er gewoon wederom geen plan was. Je wist allang dat Schmidt zou vertrekken. Kan je overigens Gerbrands en De Jong aanrekenen. Brands en Stewart hadden daar nog weinig (Brands) tot niks (Stewart) mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Spierings dus. Meeste balveroveringen in de top-5 competities. Maar dat is nogal een statement, want die Franse competitie stelt geen ene ruk voor. Op zich prima. Kan Sangaré gaan. Gutí zal ook wel gaan. Moet er wel weer 1 bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Hmm geen idee wat ik daar van moet vinden inderdaad, lijkt mij echt een speler die nu rendeert omdat hij in het perfecte systeem opgesteld staat. Zal natuurlijk grotendeels van het resultaat van morgen afhangen wat er qua transfers gaat komen, wel blij dat Sambo terugkomt, eindelijk weer eens een echte rechtsback sinds Dumfries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Niets veranderd dus. Ben erg benieuwd. En bang. Hoop dat Ajax verliest, want zie ons echt niet winnen vandaag. AZ gaat er natuurlijk vol voor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten