Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei The Saint:

Dat is gewoon een zekerheid. AZ kan nog over Ajax heen en Twente staat comfortabel. Die kan niet zakken of stijgen. 

Voor Twente is er richting play-offs natuurlijk wel veel aan gelegen om de goede vorm te bevestigen en vast te houden. En een de eer staat op t spel. 

Neemt niet weg dat ik PSV gewoon zie verliezen in Alkmaar ja. En met de geruchten over de onrust in de staf en de wijze van communiceren van Ruud is dat weer een heerlijke cocktail voor nog meer onrust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei joostmakaay:

Absurd hoe snel het op kan slaan, na de bekerfinale was het nog redelijk hosanna, en nu volledige paniek.

Brantwaithe met een mindere periode en het is echt een enorme gatenkaas achterin, maar nee we gaan weer voor een aanvaller (Pepi) kijken..

Aanvallers hebben we anders ook nodig. De Jong is echt zo goed niet meer en van Silva ben ik ook niet overtuigd al heeft die nog wel tomeloze inzet. 

Elk jaar komt er wel weer minstens 1 nieuwe verdediger lijkt het maar het is ook weer net zo goed brandhout. Je hebt achterin eigenlijk iemand nodig die gewoon een goede organisatie kan wegzetten want daar gaat het al seizoenen lang mis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

‘Well that escalated quickly’ :cab:

Sluit me aan bij @Erwin.. Ben er ook niet rouwig om gezien het spel en dergelijke. Maar even serieus, wat is dit nu weer voor een timing :cab:

Ben geen Van Nistelrooij fan (als trainer). Maar wat zijn we nou aan het doen in Eindhoven? Eerst Van Bommel ongeveer met de grond gelijk gemaakt. Daarna dat vreemde ontslag van John de Jong (los van of het terecht was of niet) en nu dit weer. Heel raar allemaal. Ze hadden Ruud sowieso al nooit in deze positie moeten duwen, groot gebrek aan visie en voorbereiding bij de directie. 

Ben benieuwd met wie ze nu weer op de proppen komen. Zullen wel als een blindegeleidehond voor Bosz gaan nu. Los van de kwaliteiten van Bosz gaat het me dan vooral om het visieloze aspect. 

Wat een zooitje..

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites