Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

De activiteit in dit topic geeft wel ongeveer aan hoeveel vertrouwen en beleving er bij de PSV’ers nog is ;c

De stemming en het vertrouwen zijn gedaald tot een dieptepunt. Op de socials krijgen voornamelijk Teze, Obispo en Til het te verduren. Wat best terecht is. Maar ook Van Nistelrooy komt er niet heel goed vanaf. 

Achja van de zomer halen we weer een blik Schwaabjes en Thomasjes op en dan komt het allemaal goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inhakend op bovenstaand ben ik alvast eens gaan nadenken over de basiselftal/veranderingen die PSV imo door zou moeten voeren.

image.png.6fdf39d248817711d39182cf868fd02f.png

Volgende spelers vertrekken;

- Sangaré, bij een bod van 25m+ zullen ze hem wel laten gaan

- Drommel, zou killing zijn voor z'n carriere als hij nog een jaar gaat banken

- Maxi Romero, sprookje is toch echt over, en zie hem niet meer fit raken

- Ramalho, helaas de verkeerde verdediger uit Oostenrijk opgepikt, voor zijn salaris niet houdbaar

Over Bakayoko nog niet zeker, vooral omdat het opstellvan van LdJ dan eigenlijk nutteloos is, maar het geld zal een keer op zijn.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Inhakend op bovenstaand ben ik alvast eens gaan nadenken over de basiselftal/veranderingen die PSV imo door zou moeten voeren.

image.png.6fdf39d248817711d39182cf868fd02f.png

Volgende spelers vertrekken;

- Sangaré, bij een bod van 25m+ zullen ze hem wel laten gaan

- Drommel, zou killing zijn voor z'n carriere als hij nog een jaar gaat banken

- Maxi Romero, sprookje is toch echt over, en zie hem niet meer fit raken

- Ramalho, helaas de verkeerde verdediger uit Oostenrijk opgepikt, voor zijn salaris niet houdbaar

Over Bakayoko nog niet zeker, vooral omdat het opstellvan van LdJ dan eigenlijk nutteloos is, maar het geld zal een keer op zijn.

Als Xavi volgend seizoen geen CL speelt is ‘ie ook weg denk ik. En echt kwalijk kan je hem dat niet nemen. 

Trésor lijkt met Genk ook gewoon de CL in te gaan. Kunnen we denk ik ook niet betalen en ik zie niet in waarom PSV een stap vooruit is. Combi Veerman-Guti ook wel twijfels bij. Veerman is verdedigend gewoon nog heel erg matig en misschien zelfs wel lui? 

Bakayoko vind ik nog steeds een blinde draver. We hebben op dit moment niet heel veel meer te eisen. Dus we moeten er denk ik maar wat van proberen te maken. Maar bij een zelfde bod als deze winter zeg ik strik er om. 

Het beste is denk ik om alle ambities en plannen volledig bij te stellen. Een soort AZ/Twente aanpak hebben we nodig. Niet alleen de selectie moet volledig verbouwd worden. De hele interne organisatiestructuur en cultuur. Zoals ze in de NBA zeggen; ‘We need to rebuild’. Cash op je waardevolle spelers. En begin helemaal opnieuw. Scout een paar goedkope pareltjes in Scandinavië etc. En probeer op die manier de weg naar boven weer in te zetten. Misschien is dat ook wel de opdracht voor Stewart met zijn AZ ervaring? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Als Xavi volgend seizoen geen CL speelt is ‘ie ook weg denk ik. En echt kwalijk kan je hem dat niet nemen. 

Trésor lijkt met Genk ook gewoon de CL in te gaan. Kunnen we denk ik ook niet betalen en ik zie niet in waarom PSV een stap vooruit is. Combi Veerman-Guti ook wel twijfels bij. Veerman is verdedigend gewoon nog heel erg matig en misschien zelfs wel lui? 

Bakayoko vind ik nog steeds een blinde draver. We hebben op dit moment niet heel veel meer te eisen. Dus we moeten er denk ik maar wat van proberen te maken. Maar bij een zelfde bod als deze winter zeg ik strik er om. 

Het beste is denk ik om alle ambities en plannen volledig bij te stellen. Een soort AZ/Twente aanpak hebben we nodig. Niet alleen de selectie moet volledig verbouwd worden. De hele interne organisatiestructuur en cultuur. Zoals ze in de NBA zeggen; ‘We need to rebuild’. Cash op je waardevolle spelers. En begin helemaal opnieuw. Scout een paar goedkope pareltjes in Scandinavië etc. En probeer op die manier de weg naar boven weer in te zetten. Misschien is dat ook wel de opdracht voor Stewart met zijn AZ ervaring? 

Snap je insteek van de laatste alinea, maar daar zal de RvC en het hele Brainport-netwerk niet mee akkoord mee gaan lijkt mij. Denk je dat met twee a drie gerichte aankopen (een van Ewijk of Mannsverk bijv.), spelers zoals Veerman en Bakayoko ook kunt laten renderen en in vorm laten raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Michaelinho*:

Veerman is selectief lui inderdaad. Hij kan het wel namelijk. Guti-Veerman is misschien wel meer compatibel dan Sangaré-Veerman, want ik vind Guti meer een stofzuiger dan Sangaré. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Waarom zou Angelino in godsnaam terugkomen naar PSV? Basisspeler in de Bundesliga bij Hoffenheim, transferwaarde van 20 miljoen en als Hoffenheim m niet koopt gaat die gewoon weer terug naar Leipzig. Snap dat je wilt dromen maar de meeste dromen zijn bedrog.

Dacht juist dat hij weg mocht bij Leipzig en daarom op huurbasis naar Hoffenheim was, Max is zelfde soort moment naar PSV gekomen vanuit Augsburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Dacht juist dat hij weg mocht bij Leipzig en daarom op huurbasis naar Hoffenheim was, Max is zelfde soort moment naar PSV gekomen vanuit Augsburg.

Hoffenheim heeft een koopoptie van 20 miljoen. Als ze hem dus al laten gaan zal dat niet voor een appel en een ei zijn aangezien die 20 wedstrijden in de benen heeft met 6 assists achter zijn naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hoffenheim heeft een koopoptie van 20 miljoen. Als ze hem dus al laten gaan zal dat niet voor een appel en een ei zijn aangezien die 20 wedstrijden in de benen heeft met 6 assists achter zijn naam.

Begreep trouwens überhaupt niet waarom hij bij Leipzig zo snel uit de gratie was. Deed het daar volgens mij meer dan prima. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Seppie van den Berg is een leuk talent maar moet nog flinke stappen zetten hoor.

17 uur geleden zei joostmakaay:

Minder druistig en lomp als Obispo toch wel?

Wij zijn op zoek naar de nieuwe Hector Moreno joh. Komt helemaal goed, want dan krijgen we uiteindelijk Schwaab, Derijck of Brechet 2.0 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Chiemel:

Ik lees wat berichten dat er nog wel vertrouwen is in een goede afloop voor PSV en dat Sevilla vreest voor PSV, maar anders gaan ze ff normaal doen. PSV is gewoon kansloos.

Ja begrijp daar ook niks van hoor. Ik snap wel dat Ruud niet zegt; we zijn kansloos. Want dan kan je beter thuis blijven. Maar er is geen enkele aanleiding op basis van dit seizoen en ons recente spel dat je ineens met 3-0 of 4-0 gaat winnen in Eindhoven. 

Zou me niet verbazen als de eerste 20-30 minuten 'goed' zijn. En dat Veerman dan weer ergens een mannetje laat lopen. Ramalho/Brantwaite/Obispo/Teze weer staan te slapen en hij in het netje ligt. Je kan het al helemaal uit tekenen. Of Luuk die lekker geforceerd gaat lopen afjagen en zo een domme rode kaart pakt ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites