Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 24 minuten geleden zei PatjePauw: Ik hoop dat PSV investeert in de achterhoede ipv een vervanger nu al. El Ghazi - De Jong - Madueke redt je het wel mee tot de zomer. Daarachter heb je nog Saibari, Vertessen, Mauro, Bakayoko, Xavi. In de jeugd lopen nog Fofana, Antonisse, van Duiven.. Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 5 minuten geleden zei Orrie: Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. En assists, denk dat Luuk de Jong nu ook een stuk minder gaat zijn zonder de aanvoer van Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. Dat klopt maar in de CL kwalificatie was het allemaal iig nog te moeilijk voor hem, en dus geen goals... Maar hij is zeker gegroeid en had een geweldig WK... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Ergens wel jammer, maar natuurlijk zwaar verdient. Hoopte stiekem op een Frenkie De Jong achtige constructie, waar hij in de winter word verkocht en in de zomer pas weg gaat. Al met al een mooie club voor onze Cody, hoop dat hij gelijk zijn stempel weet te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Wat? Je vindt hem beter dan Luis Diaz en Diogo Jota? Die zijn beide geblesseerd dus hij gaat wel minuten maken. Gisteren speelde Ox op linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 AZ vraagt 20 mil voor Karlsson. Da's 12 teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Volgens diverse Noorse bronnen is die jongen van Molde fake news. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 uur geleden zei Orrie: Volgens diverse Noorse bronnen is die jongen van Molde fake news. Fofana? Die gaat naar Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 17 minuten geleden zei FlyD: Fofana? Die gaat naar Chelsea. Nee, Ola Brynhildsen. Kon even niet op zijn naam komen en ik heb geen idee waarom ik het niet direct opzocht. Fabrizio Romano kwam ermee, maar (onder ander) de Chief Scout van Molde heeft het ontkent via Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Nee, Ola Brynhildsen. Kon even niet op zijn naam komen en ik heb geen idee waarom ik het niet direct opzocht. Fabrizio Romano kwam ermee, maar (onder ander) de Chief Scout van Molde heeft het ontkent via Twitter. Ha, ook een leuke speler. Was altijd linksbuiten, maar speelde het afgelopen jaar vooral in de spits en begon dan ineens veel te scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 4 uur geleden zei Orrie: Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. Tuurlijk lever je in op G/A, maar voorheen kon je leunen op de aanvallende zekerheid van Cody, die de defensieve problemen nog enigszins kon maskeren. Nu hij wegvalt, komt er automatisch meer druk op de achterhoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wat een mooie transfer zeg voor Gakpo, prachtig. Ook nog een leuke knul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Op 27-12-2022 om 10:16 zei PatjePauw: Ik hoop dat PSV investeert in de achterhoede ipv een vervanger nu al. El Ghazi - De Jong - Madueke redt je het wel mee tot de zomer. Daarachter heb je nog Saibari, Vertessen, Mauro, Bakayoko, Xavi. In de jeugd lopen nog Fofana, Antonisse, van Duiven.. Serieus? Rendement 0 dit. Madueke blijft nog altijd een beetje een blind paard. Ook zijn fitheid blijft een vraagteken. El Ghazi heeft totaal niet kunnen overtuigen en zie ik ook niet de assists leveren zoals Gakpo dat deed. Mauro is wederom geblesseerd en moet als linksback gaan spelen. Saibari is al gewogen en te licht bevonden, aan Vertessen maak ik geen woorden meer vuil en ook Bakayoko valt me alles behalve mee tot nu toe. Fofana, Antonisse en van Duiven zijn allemaal nog lang niet klaar voor het grote werk. Zou zo ook niet weten wie PSV dan moet halen, want 20 miljoen voor Karlsson vind ik echt veel te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Serieus? Rendement 0 dit. Met De Jong is die 0 wel beetje overdreven. Als die gevoed wordt maakt die in de Eredivisie er gewoon minimaal 15-20. Probleem is nu dat El Ghazi geen assister is (en sowieso geen basismateriaal), Madueke vaker geblesseerd is dan fit en de rest eigenlijk niet goed genoeg is. Kan me voorstellen dat als PSV geen directe vervanger voor Gakpo aantrekt - wat lastig is en je gaat nu sowieso teveel betalen - Van Nistelrooy gaat kiezen voor een variant met Xavi - De Jong voorin en dan kiest voor een steviger middenveld (4-3-1-2) met Veerman bijvoorbeeld op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Op 29-12-2022 om 10:59 zei Lazy: Met De Jong is die 0 wel beetje overdreven. Als die gevoed wordt maakt die in de Eredivisie er gewoon minimaal 15-20. Probleem is nu dat El Ghazi geen assister is (en sowieso geen basismateriaal), Madueke vaker geblesseerd is dan fit en de rest eigenlijk niet goed genoeg is. Kan me voorstellen dat als PSV geen directe vervanger voor Gakpo aantrekt - wat lastig is en je gaat nu sowieso teveel betalen - Van Nistelrooy gaat kiezen voor een variant met Xavi - De Jong voorin en dan kiest voor een steviger middenveld (4-3-1-2) met Veerman bijvoorbeeld op 10. Mee eens hoor. Maar ga er vanuit dat de aanvoer vrij matig gaat zijn met Madueke en El Ghazi. Moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk dat ik het allemaal wat magertjes vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Madueke heeft er zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Hopelijk kan ie nu eens een langere serie van goede wedstrijden maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Wel te hopen anders lijkt het me gewoon exit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Die zal wel weer alles afscheuren deze maand. Altijd als hij een tijdje goed speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Zijn tweede goal is inderdaad niet het enige wat aan Robben doet denken (en dan heb ik het niet over zijn kapsel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 (bewerkt) Het is nog niet echt fijn kijken weer. Gezapig kutvoetbal De enige beweging voorin komt van Til, maar die is verder zo beperkt dat je nooit gaat scoren 7 januari 2023 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Hier kijk je dan naar uit. Het was weer om van te genieten. Scheids floot overigens uitstekend. Mag wel een gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Oh dat vond ik echt niet. De ene keer heel erg willen laten zien dat ie mannelijk spel wilt om vervolgens heel simpel te fluiten bij een ander moment. Maar goed daar hadden beide teams last van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Denk bij mezelf, kan wel heel verbaasd doen nu, maar de enige speler dit een pot als deze open kan breken hebben we verkocht. Madueke constant voor eigen succes gaan, als hij al een bal voor geeft is hij voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Heb het zo gemist om lekker teleurgesteld te zijn door PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten