Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei PatjePauw:

Ik hoop dat PSV investeert in de achterhoede ipv een vervanger nu al. 

El Ghazi - De Jong - Madueke redt je het wel mee tot de zomer. Daarachter heb je nog Saibari, Vertessen, Mauro, Bakayoko, Xavi. 

In de jeugd lopen nog Fofana, Antonisse, van Duiven..

Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Orrie:

Vind dat je er wel wat te makkelijk over denkt hoor. Je levert echt veel goals in met Gakpo. 

Dat klopt maar in de CL kwalificatie was het allemaal iig nog te moeilijk voor hem, en dus geen goals... Maar hij is zeker gegroeid en had een geweldig WK...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens wel jammer, maar natuurlijk zwaar verdient. Hoopte stiekem op een Frenkie De Jong achtige constructie, waar hij in de winter word verkocht en in de zomer pas weg gaat. Al met al een mooie club voor onze Cody, hoop dat hij gelijk zijn stempel weet te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei FlyD:

Fofana? Die gaat naar Chelsea.

Nee, Ola Brynhildsen. Kon even niet op zijn naam komen en ik heb geen idee waarom ik het niet direct opzocht. Fabrizio Romano kwam ermee, maar (onder ander) de Chief Scout van Molde heeft het ontkent via Twitter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Orrie:

Nee, Ola Brynhildsen. Kon even niet op zijn naam komen en ik heb geen idee waarom ik het niet direct opzocht. Fabrizio Romano kwam ermee, maar (onder ander) de Chief Scout van Molde heeft het ontkent via Twitter. 

Ha, ook een leuke speler. Was altijd linksbuiten, maar speelde het afgelopen jaar vooral in de spits en begon dan ineens veel te scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Orrie:

Tuurlijk lever je in op G/A, maar voorheen kon je leunen op de aanvallende zekerheid van Cody, die de defensieve problemen nog enigszins kon maskeren. Nu hij wegvalt, komt er automatisch meer druk op de achterhoede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-12-2022 om 10:16 zei PatjePauw:

Ik hoop dat PSV investeert in de achterhoede ipv een vervanger nu al. 

El Ghazi - De Jong - Madueke redt je het wel mee tot de zomer. Daarachter heb je nog Saibari, Vertessen, Mauro, Bakayoko, Xavi. 

In de jeugd lopen nog Fofana, Antonisse, van Duiven..

Serieus? Rendement 0 dit. Madueke blijft nog altijd een beetje een blind paard. Ook zijn fitheid blijft een vraagteken. El Ghazi heeft totaal niet kunnen overtuigen en zie ik ook niet de assists leveren zoals Gakpo dat deed. Mauro is wederom geblesseerd en moet als linksback gaan spelen. Saibari is al gewogen en te licht bevonden, aan Vertessen maak ik geen woorden meer vuil en ook Bakayoko valt me alles behalve mee tot nu toe. Fofana, Antonisse en van Duiven zijn allemaal nog lang niet klaar voor het grote werk. 

Zou zo ook niet weten wie PSV dan moet halen, want 20 miljoen voor Karlsson vind ik echt veel te veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Serieus? Rendement 0 dit.

Met De Jong is die 0 wel beetje overdreven. Als die gevoed wordt maakt die in de Eredivisie er gewoon minimaal 15-20. Probleem is nu dat El Ghazi geen assister is (en sowieso geen basismateriaal), Madueke vaker geblesseerd is dan fit en de rest eigenlijk niet goed genoeg is.

Kan me voorstellen dat als PSV geen directe vervanger voor Gakpo aantrekt - wat lastig is en je gaat nu sowieso teveel betalen - Van Nistelrooy gaat kiezen voor een variant met Xavi - De Jong voorin en dan kiest voor een steviger middenveld (4-3-1-2) met Veerman bijvoorbeeld op 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2022 om 10:59 zei Lazy:

Met De Jong is die 0 wel beetje overdreven. Als die gevoed wordt maakt die in de Eredivisie er gewoon minimaal 15-20. Probleem is nu dat El Ghazi geen assister is (en sowieso geen basismateriaal), Madueke vaker geblesseerd is dan fit en de rest eigenlijk niet goed genoeg is.

Kan me voorstellen dat als PSV geen directe vervanger voor Gakpo aantrekt - wat lastig is en je gaat nu sowieso teveel betalen - Van Nistelrooy gaat kiezen voor een variant met Xavi - De Jong voorin en dan kiest voor een steviger middenveld (4-3-1-2) met Veerman bijvoorbeeld op 10.

Mee eens hoor. Maar ga er vanuit dat de aanvoer vrij matig gaat zijn met Madueke en El Ghazi. Moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk dat ik het allemaal wat magertjes vind ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites