neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Inkomende Transfers JdJ 7m + Bruma 12 miljoen Baumgartl 10 miljoen Max 7,7 miljoen Doan 7,5 miljoen Sangare 7 miljoen Hoop dure misperen. En uiteraard wel veel pluspunten, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Ik zeg nergens dat het falen van spelers allemaal zijn schuld is. Maar hij is wel eindverantwoordelijk voor het halen van die spelers. En bij veel van die spelers kon iedere botte lul zien dat het geen goede aankopen zouden zijn (als je ook naar het transferbedrag kijkt). Daar is de scouting en dergelijk net zo goed verantwoordelijk voor, maar ook daar is hij uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Het is maar net hoe je naar de deals kijkt die jij noemt. Max een afdankertje uit de Bundesliga, die nergens aan de bak kon dus dan maar een stap naar de Eredivisie maakt. Zelfde geldt voor Götze. En trouwens, die spelers zijn gehaald door Schmidt, niet door De Jong. Zonder Schmidt waren ze nooit naar Eindhoven gekomen. Simons is dan misschien een lichtpuntje ja. Maar dat soort transfer schrijf ik toch ook echt toe aan de komst van Marcel Brands. De afgelopen jaren is misschien alleen Sangaré een voltreffer geweest. Maar dat had ook iedereen kunnen zien. Nogmaals, blij dat we eindelijk van hem verlost zijn. De manier waarop is niet chique en de vraag is wat je er voor terug krijgt. Je zegt nergens dat het falen van spelers allemaal zijn schuld is, maar eigenlijk is het wel zo, dus. En alles wat al wel goed ging lag aan anderen. Beetje simpel allemaal. Schmidt heeft geen spelers gehaald, hij heeft er een rol in gespeeld. De td maakt de formele deal. Max was overigens gewoon een goede back in Duitsland, maakte het zelfs al eens tot de nationale selectie. Geloof er geen reet van dat niemand hem wou. Götze bleef ook gewoon een grote naam. Een Rodriguez ook. Angeliño en Dumfries werden gehaald voor bedragen rond de 5M. Boscagli was maar 2M. Veerman rond de 6M. Simons en Benitez krijg je gratis, Götze kreeg je dat ook. 3M voor Luuk, 3M voor Til. Arias leverde 11M op. Brenet 3.5M. Bergwijn 30M. Pereiro bijna 5M. Lozano een lachwekkend hoge 45M. Luuk 12M. Angeliño meer dan het dubbele aankoopbedrag, ook iets rond de 12M. Lammers, 7M. 6M voor Rosario, bijna 14M Dumfries, Malen 30M. Weer een club in het ootje genomen. Götze maak je 3.5M op, Doan gaat gewoon voor 8.5M nog de deur uit. Sorry, maar hoe meer ik dat allemaal bekijk, hoe beter ik hem eigenlijk ga vinden. Zitten gewoon hele sterke deals bij waar je echt wel de nodige onderhandelingsskills voor nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Je zegt nergens dat het falen van spelers allemaal zijn schuld is, maar eigenlijk is het wel zo, dus. En alles wat al wel goed ging lag aan anderen. Beetje simpel allemaal. Schmidt heeft geen spelers gehaald, hij heeft er een rol in gespeeld. De td maakt de formele deal. Max was overigens gewoon een goede back in Duitsland, maakte het zelfs al eens tot de nationale selectie. Geloof er geen reet van dat niemand hem wou. Götze bleef ook gewoon een grote naam. Een Rodriguez ook. Angeliño en Dumfries werden gehaald voor bedragen rond de 5M. Boscagli was maar 2M. Veerman rond de 6M. Simons en Benitez krijg je gratis, Götze kreeg je dat ook. 3M voor Luuk, 3M voor Til. Arias leverde 11M op. Brenet 3.5M. Bergwijn 30M. Pereiro bijna 5M. Lozano een lachwekkend hoge 45M. Luuk 12M. Angeliño meer dan het dubbele aankoopbedrag, ook iets rond de 12M. Lammers, 7M. 6M voor Rosario, bijna 14M Dumfries, Malen 30M. Weer een club in het ootje genomen. Götze maak je 3.5M op, Doan gaat gewoon voor 8.5M nog de deur uit. Sorry, maar hoe meer ik dat allemaal bekijk, hoe beter ik hem eigenlijk ga vinden. Zitten gewoon hele sterke deals bij waar je echt wel de nodige onderhandelingsskills voor nodig hebt. Jullie zoeken bij Ajax nog iemand voor de combi met H2. Zou ff een balletje opgooien daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Jullie zoeken bij Ajax nog iemand voor de combi met H2. Zou ff een balletje opgooien daar Wat een kansloze reactie. Je kan ook gewoon een beetje inhoudelijk blijven, want er vallen erg veel vraagtekens te zetten bij alles wat je zegt. Ook een vrij slechte poging tot grappig zijn, met je 'jullie'. Heb niet zoveel met Ajax te maken namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Socrates: Je zegt nergens dat het falen van spelers allemaal zijn schuld is, maar eigenlijk is het wel zo, dus. En alles wat al wel goed ging lag aan anderen. Beetje simpel allemaal. Schmidt heeft geen spelers gehaald, hij heeft er een rol in gespeeld. De td maakt de formele deal. Max was overigens gewoon een goede back in Duitsland, maakte het zelfs al eens tot de nationale selectie. Geloof er geen reet van dat niemand hem wou. Götze bleef ook gewoon een grote naam. Een Rodriguez ook. Angeliño en Dumfries werden gehaald voor bedragen rond de 5M. Boscagli was maar 2M. Veerman rond de 6M. Simons en Benitez krijg je gratis, Götze kreeg je dat ook. 3M voor Luuk, 3M voor Til. Arias leverde 11M op. Brenet 3.5M. Bergwijn 30M. Pereiro bijna 5M. Lozano een lachwekkend hoge 45M. Luuk 12M. Angeliño meer dan het dubbele aankoopbedrag, ook iets rond de 12M. Lammers, 7M. 6M voor Rosario, bijna 14M Dumfries, Malen 30M. Weer een club in het ootje genomen. Götze maak je 3.5M op, Doan gaat gewoon voor 8.5M nog de deur uit. Sorry, maar hoe meer ik dat allemaal bekijk, hoe beter ik hem eigenlijk ga vinden. Zitten gewoon hele sterke deals bij waar je echt wel de nodige onderhandelingsskills voor nodig hebt. Die transfersommen had vrijwel iedere TD wel voor die spelers kunnen verkrijgen, en op sommige spelers maak je gewoon verlies omdat er ook nog salarissen betaald zijn tijdens de contractduur van de spelers (Pereiro, Gotze, Doan). Brenet en Arias waren overigens al verkocht toen Brands het nog voor het zeggen had als TD. Het probleem van JdJ is/was, is dat het grote deel van de spelers die (volledig) op zijn conto zijn binnengehaald (Drommel, Baumgartl, Bruma) gefaald zijn, en vrijwel geen restwaarde meer hebben (aangekocht voor ~25 miljoen). 17 september 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 30 minuten geleden zei Socrates: Wat een kansloze reactie. Je kan ook gewoon een beetje inhoudelijk blijven, want er vallen erg veel vraagtekens te zetten bij alles wat je zegt. Ook een vrij slechte poging tot grappig zijn, met je 'jullie'. Heb niet zoveel met Ajax te maken namelijk. Inhoudelijk discussiëren met jou heeft nooit zoveel zin joh. Dat is verspilde moeite. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. @joostmakaay; Mee eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Inhoudelijk discussiëren met jou heeft nooit zoveel zin joh. Dat is verspilde moeite. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. @joostmakaay; Mee eens! Flikker op joh, wat een kleuter ben je hier, zeg. 17 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azerbaijan Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 50 minutes ago, Socrates said: Angeliño meer dan het dubbele aankoopbedrag, ook iets rond de 12M. Lammers, 7M. 6M voor Rosario, bijna 14M Dumfries, Vooral Angeliño en Dumfries zijn toch geen sterke deals? Dumfries had net een sterk EK erop zitten en was een cruciale speler bij PSV. De enige reden dat Angeliño voor 12 miljoen wegging was door die terugkoopsom die Man City had. Die had PSV anders never nooit laten gaan voor zo een bedrag. 17 september 2022 bewerkt door Azerbaijan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 2 minuten geleden zei Azerbaijan: Vooral Angeliño en Dumfries zijn toch geen sterke deals? Dumfries had net een sterk EK erop zitten en was een cruciale speler bij PSV. De enige reden dat Angeliño voor 12 miljoen wegging was door die terugkoopsom die Man City had. Die had PSV anders never nooit laten gaan voor zo een bedrag. Zo'n deal als met Angeliño kan er eens bij zitten. Nog steeds maak je ruim winst en heb je een kwaliteitsimpuls gehad. Over Dumfries kwam ik dit tegen: "PSV had na een goed EK van Dumfries op meer gehoopt, maar neemt mede ook vanwege de geringe interesse genoegen met het huidige bedrag." Las ook nog iets over dat ze hem eigenlijk wilde huren. Dus ja, een bijzonder hoog bedrag is dat niet nee, maar misschien gezien de realiteit destijds wel het maximale wat er uit te halen viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Ik heb ook altijd gevonden dat de Jong nooit een eerlijke kans heeft gehad bij de fans. Volgens mij begonnen ze na een half jaar al om zijn kop te zeuren, dat heb ik nog nooit gezien bij een andere TD. Niet dat hij het niet beter had moeten doen, want dat is zeker. Maar ik vind dat hij het lang niet zo slecht heeft gedaan als sommigen hem doen toekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 4 minuten geleden zei Erwin.: Ik heb ook altijd gevonden dat de Jong nooit een eerlijke kans heeft gehad bij de fans. Volgens mij begonnen ze na een half jaar al om zijn kop te zeuren, dat heb ik nog nooit gezien bij een andere TD. Niet dat hij het niet beter had moeten doen, want dat is zeker. Maar ik vind dat hij het lang niet zo slecht heeft gedaan als sommigen hem doen toekomen. Misschien heeft het ook wel met zijn voorganger te maken. Brands was zo bizar goed (dat we een paar keer kampioen werden hielp zeker mee in die beoordeling). Ook omdat de voorganger van Brands juist weer verschrikkelijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Die Aad de Mos is ook al een tijdje niet meer relevant he? Wat een slappe ouwehoer (nu bij Goedemorgen Eredivisie, maar op op Twitter). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 We zijn weer lekker aan het husselen achterin. Iemand enig idee waar El Ghazi is? Zit niet op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 2 uur geleden zei Erwin.: Ik heb ook altijd gevonden dat de Jong nooit een eerlijke kans heeft gehad bij de fans. Volgens mij begonnen ze na een half jaar al om zijn kop te zeuren, dat heb ik nog nooit gezien bij een andere TD. Niet dat hij het niet beter had moeten doen, want dat is zeker. Maar ik vind dat hij het lang niet zo slecht heeft gedaan als sommigen hem doen toekomen. Mwa. Dat gemor van supporters was na de winterstop van 2020. Toen heeft De Jong ook getwijfeld te stoppen. Bedreigingen waren er toen zelfs ook geloof ik. Hij is in 2018 ingestapt als interim oplossing. Best leuke tranfers gedaan met Dumfries, Angelino, Guti. Echter ook Thomas en op wens van Van Bommel Sainsbury en Behich Arias en Brenet verkocht. Seizoen erop kwamen de missers. De Jong, Lozano, Angelino moesten vervangen worden. Wat kwam er?Afellay op prestatiecontract, Bruma (12,5M) Bauwgartl(10M), Lato (heeft die het eerste gezien?) Mitroglou (riant salaris +huur) Doan ook niet echt uit de verf gekomen, maar daar valt het financiële verlies bij mee. Rond die transferperiodes had je ook nog de ontzettend moeizame onderhandelingen met Isimat en Pereiro. Beide voor voorwisselgeld vertrokken waar je voor voor Pereiro een bod van 15M hebt laten liggen. Ik snapte dat gemor toen echt wel. De bedreigingen zijn natuurlijk niet goed te praten. Twee jaar Schmidt ook niet denderend. Mvogo, Mwene, Fein, Drommel/Unnerstal ruil, Vinicius. Dan kun je zeggen dat je dit niet allemaal alleen op De Jong kunt afschuiven. Dat klopt ook wel. Ze zijn gescout. Scoutingsapparaat waar hij wel het hoofd van was. De scouting moet ook gewoon op de schop wat mij betreft. Waarin ik De Jong wel echt pluimen voor in zijn gat wil duwen zijn de contractverlengingen van jeugdspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 35 minuten geleden zei Michaelinho*: We zijn weer lekker aan het husselen achterin. Iemand enig idee waar El Ghazi is? Zit niet op de bank. Licht geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 44 minuten geleden zei The Saint: Mwa. Dat gemor van supporters was na de winterstop van 2020. Toen heeft De Jong ook getwijfeld te stoppen. Bedreigingen waren er toen zelfs ook geloof ik. Hij is in 2018 ingestapt als interim oplossing. Best leuke tranfers gedaan met Dumfries, Angelino, Guti. Echter ook Thomas en op wens van Van Bommel Sainsbury en Behich Arias en Brenet verkocht. Seizoen erop kwamen de missers. De Jong, Lozano, Angelino moesten vervangen worden. Wat kwam er?Afellay op prestatiecontract, Bruma (12,5M) Bauwgartl(10M), Lato (heeft die het eerste gezien?) Mitroglou (riant salaris +huur) Doan ook niet echt uit de verf gekomen, maar daar valt het financiële verlies bij mee. Rond die transferperiodes had je ook nog de ontzettend moeizame onderhandelingen met Isimat en Pereiro. Beide voor voorwisselgeld vertrokken waar je voor voor Pereiro een bod van 15M hebt laten liggen. Ik snapte dat gemor toen echt wel. De bedreigingen zijn natuurlijk niet goed te praten. Twee jaar Schmidt ook niet denderend. Mvogo, Mwene, Fein, Drommel/Unnerstal ruil, Vinicius. Dan kun je zeggen dat je dit niet allemaal alleen op De Jong kunt afschuiven. Dat klopt ook wel. Ze zijn gescout. Scoutingsapparaat waar hij wel het hoofd van was. De scouting moet ook gewoon op de schop wat mij betreft. Waarin ik De Jong wel echt pluimen voor in zijn gat wil duwen zijn de contractverlengingen van jeugdspelers. Dit is een redelijk en genuanceerd verhaal en kan ik inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 3 uur geleden zei Erwin.: Ik heb ook altijd gevonden dat de Jong nooit een eerlijke kans heeft gehad bij de fans. Volgens mij begonnen ze na een half jaar al om zijn kop te zeuren, dat heb ik nog nooit gezien bij een andere TD. Niet dat hij het niet beter had moeten doen, want dat is zeker. Maar ik vind dat hij het lang niet zo slecht heeft gedaan als sommigen hem doen toekomen. Het is echt belachelijk. Het argumentatieniveau hier ook. Max en Götze kwamen gewoon van Schmidt, maar Baumgartl (Duits, Bundesliga) en Bruma (Bundesliga, Red Bull-netwerk) waren dan weer op het conto van De Jong te schrijven. En dan de dure transfers uitvergroten, maar totaal voorbij gaan aan een heleboel nuttige krachten waar je weinig tot niets voor hebt moeten betalen + een aantal spelers waar je echt veel te veel voor hebt gekregen. Het zal wel zijn dat hij overkomt als een lulletje rozenwater oid. Wanneer het sentiment eenmaal negatief is blijven de fans daarin ook vastzitten, dat zie je hier wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Je verwacht het ook niet hè dat Max in de fout gaat. Stond verdedigend weer top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Wow. Ben er al weer helemaal.klaar mee. Wat een geteringouwehoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Goh, Branthwaite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Spitsengoaltje Uit het niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Erwin.: Spitsengoaltje Uit het niets Zoals vrijwel alle goals dit seizoen Net als deze 2-1 18 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Zoals vrijwel alle goals dit seizoen Net als deze 2-1 Mwa minder, Feyenoord is het al paar minuten kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Zojuist zei Erwin.: Mwa minder, Feyenoord is het al paar minuten kwijt Dat wel. Maar er gaat geen mooi opgebouwde aanval aan vooraf waar dan de goal uit komt. Dat bedoelde ik meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Scheelt voor Feyenoord nog dat Til bij de tegenstander speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten