neva Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Nou feest. Helft niet gezien want zit op werk en stream was slecht. Toch besloten ESPN te kopen (echt pijnlijk duur), maar duurt ff voor dat actief wordt helaas. In ieder geval 5-2, maar defensief/opbouwend is het bij vlagen echt amateurniveau. Wel opgelucht met de ruime zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Op 25-10-2021 om 10:20 zei Thierryvane: Die Vinicius hebben ze voor twee seizoenen gehuurd, toch? Die vent kan echt niet. Heeft naar je geluisterd. 2 goals en assist vanavond. It's a start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Op 29-10-2021 om 15:12 zei Erwin.: Tja dit is volgens mij gewoon een voetbalwereld dingetje toch. Nu verlengen en over 3 maanden kan ie buiten liggen. Over Benfica zegt ie alleen dat het ze niet lukte om met 11 tegen 10 Portugezen te scoren. Oftewel niks inhoudelijks waarom dat niet lukte, waar het mis ging of iets in die trant. Hij maakt geen punt over Sociedad en Monaco, hij benoemt uitslagen.. De 2e helft tegen Monaco was toch ook goed. Monaco kwam er niet meer aan te pas, alleen de aanval van PSV komt nogal eens te kort om ook daadwerkelijk te scoren. Bovendien geeft hij hier opnieuw geen inhoudelijke reden voor. Dat is toch gewoon trainer gelul om een speler die er nu ingezet wordt vertrouwen te geven. Bovendien vond ik hem niet eens heel slecht. Qua spel kwam het eerlijk gezegd ook zo over, GAE bleef gevaarlijk maar natuurlijk is zijn uitspraak wel gechargeerd. Feyenoord vond ik overigens erg matig ondanks de 4-0. Sociedad heb ik niet gezien, maar zijn uitspraak ging dacht ik ook over de Eredivisie (dus ook Ajax telde toen nog niet) Overigens bedoelde hij niet dat GAE meer kwaliteit dan de andere teams heeft. Dat heeft Schmidt niet exact zo gezegd En ook hier zegt hij, ondanks dat er inderdaad vaak raar gewisseld wordt, niks inhoudelijks over maar benoemt hij het alleen. Kijk als jij zegt dat hij inhoudelijk goede punten maakt, dan verwacht ik dat hij zijn statements onderbouwt met jawel inhoud. Maar het enige wat hij doet is gewoon een hoop roepen. Dat sommige dingen die hij zegt wel waar zijn doet er dan niet toe. Ben het niet met je eens. ''voetbalwerelddingetje'' dat is toch onzin? De momenten dat een trainer een contractverlenging krijgt terwijl die niet presteert is op 1 hand te tellen. Hij maakt een punt met Sociedad, Feyenoord, Monaco, Benfica dat het moeilijjkere tegenstanders zijn die hij allemaal verliest. Je maakt je gewoon belachelijk als je GAE de beste tegenstander tot nu toe noemt. Dat zijn zijn letterlijke woorden Erwin, als je dan ook al Feyenoord, Sociedad en Ajax als tegenstander hebt gehad zijn dat gewoon krankzinnige uitspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Ben het niet met je eens. ''voetbalwerelddingetje'' dat is toch onzin? De momenten dat een trainer een contractverlenging krijgt terwijl die niet presteert is op 1 hand te tellen. Hij maakt een punt met Sociedad, Feyenoord, Monaco, Benfica dat het moeilijjkere tegenstanders zijn die hij allemaal verliest. Je maakt je gewoon belachelijk als je GAE de beste tegenstander tot nu toe noemt. Dat zijn zijn letterlijke woorden Erwin, als je dan ook al Feyenoord, Sociedad en Ajax als tegenstander hebt gehad zijn dat gewoon krankzinnige uitspraken. Mario Been kreeg het bij Feyenoord zelfs na een 7-0 nederlaag 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 22 uur geleden zei cimbomcu: Ben het niet met je eens. ''voetbalwerelddingetje'' dat is toch onzin? De momenten dat een trainer een contractverlenging krijgt terwijl die niet presteert is op 1 hand te tellen. Er is een hoop kritiek, ook zeker terechte, maar niet presteren doet ie ook niet. We staan nog steeds op 2 punten van ajax bijvoorbeeld en die hebben een geweldig seizoen tot nu toe. 22 uur geleden zei cimbomcu: Hij maakt een punt met Sociedad, Feyenoord, Monaco, Benfica dat het moeilijjkere tegenstanders zijn die hij allemaal verliest. Ja maar dat weet mijn oma ook als die nog geleefd had. 22 uur geleden zei cimbomcu: Je maakt je gewoon belachelijk als je GAE de beste tegenstander tot nu toe noemt. Dat zijn zijn letterlijke woorden Erwin, als je dan ook al Feyenoord, Sociedad en Ajax als tegenstander hebt gehad zijn dat gewoon krankzinnige uitspraken. Je hebt die wedstrijd duidelijk niet gezien dus. GAE maakte het PSV gewoon erg lastig door er fel op te zitten en daarnaast aan de bal ook goede keuzes te maken. Feyenoord was lang niet zo indrukwekkend, Ajax in de JCS ook niet echt mede door de rode kaart natuurlijk. Bovendien is dit een overdrijving om een tegenstander te prijzen na een goede wedstrijd, ook al gaat Schmidt dat niet toegeven. Maar wat ik in me vorige bericht ook al zei, het gaat me er niet eens zozeer om of Driessen gelijk heeft of niet, het is gewoon inhoudsloos geouwehoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Pfff. Heb er niet eens zin in. Ik denk 4-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Succes straks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Mwene en Vertessen op de half 10 positie. Huilon. Allebei geen inzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 6 minuten geleden zei neva: Mwene en Vertessen op de half 10 positie. Huilon. Allebei geen inzicht. En dat in een wedstrijd die half 10 al lang afgelopen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 9 minuten geleden zei neva: Mwene en Vertessen op de half 10 positie. Huilon. Allebei geen inzicht. Alleen dit is al reden om niet te kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: En dat in een wedstrijd die half 10 al lang afgelopen is. Om half 8 is het ook al geen wedstrijd meer, vrees ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 22 minuten geleden zei neva: Om half 8 is het ook al geen wedstrijd meer, vrees ik Zal wel meevallen. Monaco ook niet met sterkste elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Heb gekeken hier op werk minuut 10 tot 36. Ik weet niet wat het was, komt niet in de buurt van voetbal.... Ik vond niet om aan te zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Ze vallen ook bij bosjes neer nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Nou, nog zo'n wedstrijd dus. Weer Mwene op 10, met Mauro. Ik denk dat Van Ginkel, Brummen en/of Doan aan de vrouw van Roger heeft gezeten. Zeker Doan, die viel nog redelijk in donderdag, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 He, maar Roger is toch van de statistiekjes, laptoppercentages en fitheidssensoren en keiveel rouleren? Wéér een spierblessure. Netjes man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Te lage belasting! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Tsja, het ziet er nou niet echt uit alsof ze zich inspannen Hoeft ook niet trouwens, het gaat wel heel simpel. Zaadwedstrijd. Haha, die Vinicius. Moment nu in 70e minuut, man man man, is dit een profvoetballer!? Mooie goal van Ramalho 7 november 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Er zit meer chemie tussen Gorden en een van zijn toyboys dan tussen Zahavi en Vinicius Romero maar eens Bruma ook weer zo ontiegelijk slecht hè. Hij maakt twee doelpunten dus zal wel weer geaaid worden Sangaré wel een baas vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 Spel lijkt verder nog steeds nergens op, teveel gebaseerd op toevalsvoetbal geloof ik. Ihattaren lijkt me overigens gestopt inmiddels... https://www.vi.nl/nieuws/raiola-raadde-buitenland-af-en-heeft-geen-contact-meer-met-ihattaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Weer een fantasieopstelling. Propper en Van Ginkel, weer beiden banken.. Wordt een zware zit, maar ik ga het proberen. Forza PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Mooi om te zien dat Vitesse totaal geen inzet/motivatie heeft voor deze pot. Komt allemaal zo amateuristisch over. PSV krijgt alle ruimte om te doen en laten wat ze willen. Mist je tegenstander zoveel spelers en dan leg je dit op de mat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 57 minuten geleden zei neva: Weer een fantasieopstelling. Propper en Van Ginkel, weer beiden banken.. Wordt een zware zit, maar ik ga het proberen. Forza PSV Niks gezegd jongens. Het staat bijzonder goed. Uiteraard bakt Vitesse er niets van, dat helpt, maar ik zie een geduldige ploeg dat speelt met een idee erachter. Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Prima overwinning. Op het eerste kwartier en een sporadische aanval na verder niet heel goed gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten