Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Nou feest. Helft niet gezien want zit op werk en stream was slecht. Toch besloten ESPN te kopen (echt pijnlijk duur), maar duurt ff voor dat actief wordt helaas.

In ieder geval 5-2, maar defensief/opbouwend is het bij vlagen echt amateurniveau. Wel opgelucht met de ruime zege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-10-2021 om 15:12 zei Erwin.:

Tja dit is volgens mij gewoon een voetbalwereld dingetje toch. Nu verlengen en over 3 maanden kan ie buiten liggen.

Over Benfica zegt ie alleen dat het ze niet lukte om met 11 tegen 10 Portugezen te scoren. Oftewel niks inhoudelijks waarom dat niet lukte, waar het mis ging of iets in die trant.

Hij maakt geen punt over Sociedad en Monaco, hij benoemt uitslagen.. 

De 2e helft tegen Monaco was toch ook goed. Monaco kwam er niet meer aan te pas, alleen de aanval van PSV komt nogal eens te kort om ook daadwerkelijk te scoren. Bovendien geeft hij hier opnieuw geen inhoudelijke reden voor.

Dat is toch gewoon trainer gelul om een speler die er nu ingezet wordt vertrouwen te geven. Bovendien vond ik hem niet eens heel slecht.

Qua spel kwam het eerlijk gezegd ook zo over, GAE bleef gevaarlijk maar natuurlijk is zijn uitspraak wel gechargeerd. Feyenoord vond ik overigens erg matig ondanks de 4-0. Sociedad heb ik niet gezien, maar zijn uitspraak ging dacht ik ook over de Eredivisie (dus ook Ajax telde toen nog niet)

Overigens bedoelde hij niet dat GAE meer kwaliteit dan de andere teams heeft. 

Dat heeft Schmidt niet exact zo gezegd

En ook hier zegt hij, ondanks dat er inderdaad vaak raar gewisseld wordt, niks inhoudelijks over maar benoemt hij het alleen.

Kijk als jij zegt dat hij inhoudelijk goede punten maakt, dan verwacht ik dat hij zijn statements onderbouwt met jawel inhoud. Maar het enige wat hij doet is gewoon een hoop roepen. Dat sommige dingen die hij zegt wel waar zijn doet er dan niet toe.

Ben het  niet met je eens.

''voetbalwerelddingetje'' dat is toch onzin? De momenten dat een trainer een contractverlenging krijgt terwijl die niet presteert is op 1 hand te tellen.

Hij maakt een punt met Sociedad, Feyenoord, Monaco, Benfica dat het moeilijjkere tegenstanders zijn die hij allemaal verliest.

Je maakt je gewoon belachelijk als je GAE de beste tegenstander tot nu toe noemt. Dat zijn zijn letterlijke woorden Erwin, als je dan ook al Feyenoord, Sociedad en Ajax als tegenstander hebt gehad zijn dat gewoon krankzinnige uitspraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

''voetbalwerelddingetje'' dat is toch onzin? De momenten dat een trainer een contractverlenging krijgt terwijl die niet presteert is op 1 hand te tellen.

Hij maakt een punt met Sociedad, Feyenoord, Monaco, Benfica dat het moeilijjkere tegenstanders zijn die hij allemaal verliest.

Je maakt je gewoon belachelijk als je GAE de beste tegenstander tot nu toe noemt. Dat zijn zijn letterlijke woorden Erwin, als je dan ook al Feyenoord, Sociedad en Ajax als tegenstander hebt gehad zijn dat gewoon krankzinnige uitspraken.

Mario Been kreeg het bij Feyenoord zelfs na een 7-0 nederlaag 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei cimbomcu:

Er is een hoop kritiek, ook zeker terechte, maar niet presteren doet ie ook niet. We staan nog steeds op 2 punten van ajax bijvoorbeeld en die hebben een geweldig seizoen tot nu toe.

Ja maar dat weet mijn oma ook als die nog geleefd had. 

Je hebt die wedstrijd duidelijk niet gezien dus. GAE maakte het PSV gewoon erg lastig door er fel op te zitten en daarnaast aan de bal ook goede keuzes te maken. Feyenoord was lang niet zo indrukwekkend, Ajax in de JCS ook niet echt mede door de rode kaart natuurlijk. Bovendien is dit een overdrijving om een tegenstander te prijzen na een goede wedstrijd, ook al gaat Schmidt dat niet toegeven.

Maar wat ik in me vorige bericht ook al zei, het gaat me er niet eens zozeer om of Driessen gelijk heeft of niet, het is gewoon inhoudsloos geouwehoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het ziet er nou niet echt uit alsof ze zich inspannen ;e 

Hoeft ook niet trouwens, het gaat wel heel simpel. Zaadwedstrijd.

Haha, die Vinicius. Moment nu in 70e minuut, man man man, is dit een profvoetballer!?

Mooie goal van Ramalho :D 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei neva:

Weer een fantasieopstelling. Propper en Van Ginkel, weer beiden banken.. Wordt een zware zit, maar ik ga het proberen. Forza PSV :mrgy:

Niks gezegd jongens. Het staat bijzonder goed. Uiteraard bakt Vitesse er niets van, dat helpt, maar ik zie een geduldige ploeg dat speelt met een idee erachter. Lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites