Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei The Saint:

Kut tweede doelpunt. Benfica maatje te groot. Erg gevaarlijk in de omschakeling. De momenten dat wij ruimte hebben is het allemaal wat te slordig. 

Benieuwd wat Schmidt gaat proberen. Mauro, Thomas en Vertessen kunnen hier  (nog) niet in mee.

Rechtsback mag er ook wel een bij. Mwene kan mij echt niet overtuigen. Te hopen dat er een kern van waarheid zit in de Arias geruchten. 

Dat zou een mooie transfer zijn ja en dan Mwene mooi als back-up voor Max.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei neva:

Zie liever een betere Sangaré, daar gaat teveel mis. Vleugelaanvallers zijn onzichtbaar. Gakpo maakt vaak de verkeerde keuzes, Madueke idem. Het is nog niet best.

Een betere versie van Sangaré komt niet naar NL. Ik vergelijking met afgelopen weekend vind het hem niet eens zo slecht eigenlijk. Benfica weet gewoon hem de bal te gunnen. Aan PSV om er iets tegen te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Kan iemand niet die Jorge Jesus wisselen? Mijn god wat een bloedirritante man zeg. Ik zou compleet krankjorum worden als dit mijn trainer is.

Ik had Vip ticket bij Europa League finale aantal jaren geleden Benfica - Chelsea. Zat toen in de ArenA precies naast de dug out van Benfica, wat een kerel is dat zeg. Bizarre drukte maker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb genoten. Het was absoluut niet allemaal even goed, maar bon. Verliezen hoort er bij en laten we wel wezen. In menig EL pot lieten we dit lopen. 

Op dit niveau heb je alleen in de breedte wel wat meer nodig om te kunnen brengen. Op dit moment heb je eigenlijk alleen Pröpper. Dus snap Schmidt wel dat hij er nog wat bij wil. 

Eindelijk ook weer een echte verdediger waar ik van kan genieten. Ramalho. Verdedigend goed, aan de bal ook prima, maar ook zeker niet bang om no nonsense een bal weg te peren. Obispo klopt ook wel aardig op de deur zeg. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jotew:

Sangare, zo snel mogelijk een vervanger voor halen. Slechte passes, trage handelingssnelheid, onrustig. Gakpo lijkt me helder. Ramalho idd een prima verdediger.

Ja zou toch bijna denken dat je Van Ginkel meer in de rol van Sangaré stopt en Pröpper er bij. Nu is van Ginkel ook geen pure bal afpakker, maar het voetballende vermogen van Sangaré is echt niet best..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2021 om 07:59 zei Michaelinho*:

Fofana met 3 jaar verlengd, mooi nieuws. Rafa Mir naar Sevilla. Luukinho binnenkort dan toch weer in Eindhoven te bewonderen? 

Hopen dat de Arias geruchten kloppen. En ik zou het ook best begrijpen als PSV Jetro lekker terug haalt.

Zou wat zijn. Na Pröpper en Van Ginkel ook nog Willems, Arias en De Jong terug. Wordt een lekker team zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites