Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei neva:

PSV speelde nu wel een redelijke eerste helft tegen PAOK. Wat is er bij Gala dan @cimbomcu?

Geen aankopen, Fatih Terim (jaja hij is er nog steeds) nam afscheid vorig jaar en ging eindelijk weg in mei. Toen waren er nieuwe presidentsverkiezingen en de nieuwe president beloofde Terim als trainer. Dus hij is weer aangesteld voor de 5de keer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gelukkig niet bij de selectie, helaas geen transfer inderdaad :-D

Wat wel opvallend is de afgelopen oefenwedstrijden is dat Teze vanaf de bank komt. Dat vond ik vorig jaar toch een van de positieve lichtpuntjes. Dat Ramalho gehaald is voor de basis was wel duidelijk. Deed in de 1e helft wat leuke dingen en met Boscagli ernaast heb je iemand die ook op kan bouwen. Maar dat Mwene dan blijkbaar de voorkeur krijgt als vervanger van Dumfries boven Teze verbaasd me ergens. Tenzij Schmidt Teze nu echt als CV ziet en hij dus achter Ramalho staat in de pikorde.

Dan heb je wellicht Mwene als RB met Sambo erachter? Teze, Viergever en Obispo voor de CV en dan Mwene als back-up voor Max? Blijft op LB dan wat karig als Mwene echt in de basis gaat starten.  

Nee joh, dat is toch prima zo. Teze op rechtsback is echt heel karig. CV kan hij nog aardig omdat hij behoorlijk snel is, maar is verder imo geen bijzondere speler. Mwene rechtsback, tja ken ik niet. Maar toch ook weer karig dat hij niet bij Oostenrijk in de selectie zat voor het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei 007mark:

PSV tegen Celtic of Midtjylland als ze winnen van Galatasaray (waar ik niet vanuit ga). Was wel de best mogelijke loting. De andere mogelijkheden waren namelijk Shakhtar, Benfica of Monaco.

;e

We rollen die Turken met gemak op joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Wel opmerkelijk dat PSV zowel Dumfries als Malen extra vrij geeft, ondanks dat ze wel de CL voorrondes in moeten. 

Ja, maar PSV heeft wel de transfergelden van zeker 1 van de 2 nodig. Zijn ook beide wel dichtbij een transfer dus waarom het risico nemen dat 1 van de 2 geblesseerd zou raken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lazy:

Wel opmerkelijk dat PSV zowel Dumfries als Malen extra vrij geeft, ondanks dat ze wel de CL voorrondes in moeten. 

PSV gaat er vanuit dat ze allebei vertrekken. En Malen schijnt zelf al rond te zijn met Dortmund.  Dus vanuit die gedachte snap ik het wel. Over een paar weken heb je ze waarschijnlijk toch niet meer. 

Een gemiste penal van Malen en een blunder van Dumfries en de hele hype gaat liggen. Weg 20-30 miljoen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ze er toch wel graag bij gehad. CL inkomsten zijn uiteindelijk ook belangrijk. 

Verder lees ik ook alleen maar geruchten en weinig concrete dingen. Ja, Malen zou rond zijn met Dortmund. Leuk en aardig, ze zullen toch eerst met die €30 miljoen over de brug moeten komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal niet het idee dat Gala iets klaar kan gaan spelen. Echt niveautje PEC Zwolle ofzo en dan ben ik nog positief. Uitgoals tellen ook niet meer dubbel he. Dus mocht je er 1 tegen krijgen is het ook niet heel erg. Door ga je echt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, al kan je deze ronde nog wel echt op die individuele klasse beslissen, volgende ronde ook wel. Voor andere wedstrijden wel een wat groter probleem misschien. Wel genieten van Madueke, heerlijke voetballer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zahavi :<

Prima hoor. Verdedigend wel mwah, zeker op de backposities kwetsbaar. Teze zal Mwene vlotjes eruit spelen denk ik. 

Aanvallend af en toe genieten, zeker van Götze en Zahavi.

Ah, 5-1 nog, haha.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites