Kyrill Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Op 2-4-2021 om 11:00 zei cimbomcu: Moniz over PSV, Ihattaren en Schmidt, wel interessant! Thnx Cim, leuk en goed filmpje. Vandaag maakte ie heerlijke goal als invaller. Was wel boos zeg "Ze willen me Kapot maken" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Wie willen dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Dat zei Mo ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) Dan is er ook geen reden om het uit te spreken, zou ik zeggen. Edit: Ah je doelt op de de (verkeerde) quote van onze Kyrill. Dat is meer een semantische discussies denk ik. 4 april 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Net alsof iemand hem kapot wil maken ook Als hij zich verder gelukkig voelt om zo even zijn gram te halen, prima. Laat lekker gaan. Goede eerste helft gezien. Boscagli toch wel een verademing op het middenveld. Snap dan ook niet waarom Fein daar de kans niet krijgt. Die kan die rol lijkt me toch prima invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Op 4-4-2021 om 19:34 zei The Saint: Snap dan ook niet waarom Fein daar de kans niet krijgt. Die kan die rol lijkt me toch prima invullen. Onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelt. Die is volgend jaar weer weg. Van mij mag hij lekker bij Werder Bremen op het middenveld gaan staan, maar ben bang dat het HSV gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is. De keren dat ie speelde was het echt heel matig. Voor iemand die je aan het eind van het seizoen voor 6 mil kan kopen verwacht je toch heel wat meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Nouja. In principe heb je wel gelijk natuurlijk, maar hij heeft zelfs in moeten vallen op beide backposities Echt goed af testen zit er dan niet in. Kan natuurlijk dat op de training al blijkt dat ze hem het prijskaartje niet waard vinden. Geld kunnen ze verder beter in een cv steken nu dat Boscagli op het middenveld een echte meerwaarde blijkt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Drommel nu dan eindelijk binnen. Contract tot 2026. Lijkt me dan ook meteen einde verhaal Mvogo. Mart van de Heuvel heeft trouwens nog even een boekje open gedaan over Mark van Bommel. Niet erg netjes van Mart, maar toont wel aan wat een galbak Van Bommel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Ik snap de keus voor Drommel echt totaal niet van PSV. Blijf het een vrij matige keeper vinden. Helemaal als hij met het doel gehaald is om eerste doelman te worden toch een groot risico en denk ook dat PSV die investeringen beter kan doen op een aantal andere posities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 34 minuten geleden zei Regis: Ik snap de keus voor Drommel echt totaal niet van PSV. Blijf het een vrij matige keeper vinden. Helemaal als hij met het doel gehaald is om eerste doelman te worden toch een groot risico en denk ook dat PSV die investeringen beter kan doen op een aantal andere posities. Ik vind het vooral veel geld. Verder zie ik hem nog wel doorgroeien naar een degelijke keeper, maar blijft een risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Kapitaalinjectie in aantocht bij PSV van der Wallen zit er achter volgens Elfrink. Ook diegene over wie al geruchten gingen dat hij een deel van het salaris van Gotze voor zich neemt 16 april 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3375155/psv-krijgt-kapitaalinjectie-van-50-miljoen-euro 50 miljoen. Een mooi bedrag in deze tijd, dan moet er toch een tik aan AZ en Feyenoord uitgedeeld kunnen worden lijkt me. Gat met Ajax kan in principe alleen maar verkleind worden. @Regis Qua meevoetballende keeper kan je niet veel beter krijgen in Nederland. Daarnaast heeft hij ondanks zijn leeftijd al best wat ervaring en doet hij het zoals ik heb gezien niet slecht, op die blunder vlak nadat het PSV-nieuws naar buiten kwam na dan. Hoop wel echt dat centrale verdediging en centrale middenveld aangepakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2021 Share Geplaatst 17 april 2021 Waarom hebben ze bij PSV altijd van die semi-vage financiële investeringen. Via investeerder en een hypotheek? Wat houdt die hypotheek in dan? Das gewoon een lening? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Yes, als het goed is was stadion al afbetaald maar kiezen er nu voor om het weer te laten taxeren (dus 20 miljoen waard schijnbaar) en over die 20 miljoen weer een hypotheek af te sluiten. Hoewel het voordelig is dat ze nu 20 miljoen krijgen moeten ze die uiteraard in de loop der jaren wel weer gewoon maandelijks/jaarlijks aflossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Da's financieel roulette spelen, als je het mij vraagt. Een paar jaar Europees mislopen of geen klapper op de transfermarkt en je hebt ineens een molensteen om je nek hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Da's financieel roulette spelen, als je het mij vraagt. Een paar jaar Europees mislopen of geen klapper op de transfermarkt en je hebt ineens een molensteen om je nek hangen. Doet PSV al jaren. Dit soort oplossingen zijn ook halve manieren om het gat dat begin dit seizoen is gemaakt dicht te lopen. Alles om maar in de buurt van Ajax te blijven. Kan inderdaad gigantisch misgaan, maar PSV heeft veel rijke mensen en sponsoren die de club een warm hart toedragen, waardoor ik denk dat ze daarom dit risico durven nemen. Gaat het mis (zoals dit jaar), wordt er wel een constructie als deze opgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Mooie uitleg: "Dit zijn de risico's, kansen en bedreigingen bij de spectaculaire kapitaalinjectie voor PSV | Eindhoven | ed.nl" https://www.ed.nl/eindhoven/dit-zijn-de-risico-s-kansen-en-bedreigingen-bij-de-spectaculaire-kapitaalinjectie-voor-psv~aacca975/?referrer=android-app%3A%2F%2Fcom.google.android.googlequicksearchbox%2F Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 RIP Willy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 5 uur geleden zei Erwin.: RIP Willy RIP :'( Bizar ED topscorer aller tijden en 0 eindtoernooien gespeeld met Oranje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: RIP :'( Bizar ED topscorer aller tijden en 0 eindtoernooien gespeeld met Oranje... Dat alles dankzij de befaamde "wij er uit of zij er uit" van onze Johan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Op 16-4-2021 om 11:47 zei The Saint: Drommel nu dan eindelijk binnen. Contract tot 2026. Lijkt me dan ook meteen einde verhaal Mvogo. Mart van de Heuvel heeft trouwens nog even een boekje open gedaan over Mark van Bommel. Niet erg netjes van Mart, maar toont wel aan wat een galbak Van Bommel is. Hij zal vast niet de enige zijn die nog een boekje open gaat doen over de periode Mark van Bommel, denk dat een bepaalde Spaanse linksback ook nog wel een alinea'tje over Mark vol kan tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2021 Share Geplaatst 20 april 2021 Maar als Mart zoiets zegt trek ik me daar meer van aan dan als de Spaanse Michael Ball zoiets zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2021 Share Geplaatst 20 april 2021 Had toevallig een paar uur voor die uitspraken een interview met Mart uit 2018 gelezen waarbij hij aangaf zo'n beetje beide nieren af te staan aan Bommel; om maar aan te geven dat er heel wat gebeurd is (als dat nog niet duidelijk was). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten