Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 2-4-2021 om 11:00 zei cimbomcu:

Moniz over PSV, Ihattaren en Schmidt, wel interessant!

Thnx Cim, leuk en goed filmpje. Vandaag maakte ie heerlijke goal als invaller. Was wel boos zeg "Ze willen me Kapot maken" 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net alsof iemand hem kapot wil maken ook :classic_blink: 
Als hij zich verder gelukkig voelt om zo even zijn gram te halen, prima. Laat lekker gaan. 

Goede eerste helft gezien. Boscagli toch wel een verademing op het middenveld. Snap dan ook niet waarom Fein daar de kans niet krijgt. Die kan die rol lijkt me toch prima invullen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-4-2021 om 19:34 zei The Saint:

Snap dan ook niet waarom Fein daar de kans niet krijgt. Die kan die rol lijkt me toch prima invullen. 

Onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelt. Die is volgend jaar weer weg. Van mij mag hij lekker bij Werder Bremen op het middenveld gaan staan, maar ben bang dat het HSV gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja. In principe heb je wel gelijk natuurlijk, maar hij heeft zelfs in moeten vallen op beide backposities :moop:Echt goed af testen zit er dan niet in. Kan natuurlijk dat op de training al blijkt dat ze hem het prijskaartje niet waard vinden. 

Geld kunnen ze verder beter in een cv steken nu dat Boscagli op het middenveld een echte meerwaarde blijkt te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drommel nu dan eindelijk binnen. Contract tot 2026. Lijkt me dan ook meteen einde verhaal Mvogo. 

Mart van de Heuvel heeft trouwens nog even een boekje open gedaan over Mark van Bommel. Niet erg netjes van Mart, maar toont wel aan wat een galbak Van Bommel is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de keus voor Drommel echt totaal niet van PSV. Blijf het een vrij matige keeper vinden. Helemaal als hij met het doel gehaald is om eerste doelman te worden toch een groot risico en denk ook dat PSV die investeringen beter kan doen op een aantal andere posities. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Regis:

Ik snap de keus voor Drommel echt totaal niet van PSV. Blijf het een vrij matige keeper vinden. Helemaal als hij met het doel gehaald is om eerste doelman te worden toch een groot risico en denk ook dat PSV die investeringen beter kan doen op een aantal andere posities. 

Ik vind het vooral veel geld. Verder zie ik hem nog wel doorgroeien naar een degelijke keeper, maar blijft een risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kapitaalinjectie in aantocht bij PSV

van der Wallen zit er achter volgens Elfrink. Ook diegene over wie al geruchten gingen dat hij een deel van het salaris van Gotze voor zich neemt

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3375155/psv-krijgt-kapitaalinjectie-van-50-miljoen-euro

50 miljoen. Een mooi bedrag in deze tijd, dan moet er toch een tik aan AZ en Feyenoord uitgedeeld kunnen worden lijkt me. Gat met Ajax kan in principe alleen maar verkleind worden.

@Regis Qua meevoetballende keeper kan je niet veel beter krijgen in Nederland. Daarnaast heeft hij ondanks zijn leeftijd al best wat ervaring en doet hij het zoals ik heb gezien niet slecht, op die blunder vlak nadat het PSV-nieuws naar buiten kwam na dan. Hoop wel echt dat centrale verdediging en centrale middenveld aangepakt wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, als het goed is was stadion al afbetaald maar kiezen er nu voor om het weer te laten taxeren (dus 20 miljoen waard schijnbaar)  en over die 20 miljoen weer een hypotheek af te sluiten. Hoewel het voordelig is dat ze nu 20 miljoen krijgen moeten ze die uiteraard in de loop der jaren wel weer gewoon maandelijks/jaarlijks aflossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Da's financieel roulette spelen, als je het mij vraagt. Een paar jaar Europees mislopen of geen klapper op de transfermarkt en je hebt ineens een molensteen om je nek hangen.

Doet PSV al jaren. Dit soort oplossingen zijn ook halve manieren om het gat dat begin dit seizoen is gemaakt dicht te lopen. Alles om maar in de buurt van Ajax te blijven. Kan inderdaad gigantisch misgaan, maar PSV heeft veel rijke mensen en sponsoren die de club een warm hart toedragen, waardoor ik denk dat ze daarom dit risico durven nemen. Gaat het mis (zoals dit jaar), wordt er wel een constructie als deze opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2021 om 11:47 zei The Saint:

Drommel nu dan eindelijk binnen. Contract tot 2026. Lijkt me dan ook meteen einde verhaal Mvogo. 

Mart van de Heuvel heeft trouwens nog even een boekje open gedaan over Mark van Bommel. Niet erg netjes van Mart, maar toont wel aan wat een galbak Van Bommel is. 

Hij zal vast niet de enige zijn die nog een boekje open gaat doen over de periode Mark van Bommel, denk dat een bepaalde Spaanse linksback ook nog wel een alinea'tje over Mark vol kan tikken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites