Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: In dat opzicht snap ik zowiezo niet waarom je 3 middenvelders haalt. Je hebt gewoon 9 middenvelders die min of meer allemaal voor een basisplaats in aanmerking zouden kunnen komen. Maw: er zit er niet eentje tussen die echt heel erg uit de toon valt. Ja misschien Hendrix. En dan tellen ze Gotze nog mee als aanvaller in de selectie blijkbaar. Verdediging heb je vervolgens 7 man, waarvan er 4 niet goed genoeg zijn en eentje ( Teze) in elk geval nu goed draait sinds de voorbereiding. Apart beleid. Defensie bij PSV is natuurlijk al jaren zwaar onderbelicht. Eigenlijk hebben we na Moreno al nooit meer een fatsoenlijk centrale verdediger gehaald. En daarvoor was het Alex. Met tussendoor nog wel een aantal acceptabele CV's, maar nooit meer echt een goede. Op de back posities is het minder ernstig, maar hadden we toch ook wel geregeld behoorlijke hansworsten in de selectie op die plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Defensie bij PSV is natuurlijk al jaren zwaar onderbelicht. Eigenlijk hebben we na Moreno al nooit meer een fatsoenlijk centrale verdediger gehaald. En daarvoor was het Alex. Met tussendoor nog wel een aantal acceptabele CV's, maar nooit meer echt een goede. Op de back posities is het minder ernstig, maar hadden we toch ook wel geregeld behoorlijke hansworsten in de selectie op die plek. Ja daarom juist. Met Dumfries en Max heb je prima opties op de back posities. Al is het hopen dat Dumfries zijn bijna standaard vormdip rond de jaarwisseling niet krijgt. Maar je zou toch verwachten dat ze inmiddels niet in dezelfde valkuil trappen. Boscagli/viergever/baumgartl is wel echt heel erg karig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Heel erg karig is ook weer overdreven, alleen zouden ze alledrie beter renderen als er echt een topper naast staat. Zoals Viergever en Sanchez toen bij Ajax bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Achjoh we hebben helemaal geen goede verdediging nodig, met deze voorhoede maken we er toch iedere pot 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 1 uur geleden zei Niels: Beetje durfkapitaal wat ze nu doen. Dat wil zeggen, als er prijzen worden gepakt. Want restwaarde hebben die gasten (Zahavi, Ginkel, Götze) amper. Maar goed, ik kijk niet naar PSV om een goed bedrijf te zien spelen (moet uiteraard wel binnen grenzen blijven, die miljardenschulden uit Spanje kan je toch niet naar kijken). Vanuit dat oogpunt ben ik zeer benieuwd naar Sangare en Götze. Fein toch ook wel door de reacties van Bayern fans op zijn koopoptie in het huurcontract. DIe waren daar niet zo blij mee. @iSimic Wat kan jij daar over zeggen? Persoonlijk had ik dan liever geen V Ginkel en Zahavi maar een goede CV gehaald. Gewoon 15 mjn maar eentje die er staat. Zoals we ook bij Alvarez dachten trouwens. Vond het echt jammer dat hij toen niet naar PSV ging. Ik kreeg wat Feyenoord 2008 flashbacks. Benieuwd hoe het uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 58 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik denk dat @Zeus @Regis Alvarez inmiddels wel gratis naar Eindhoven willen brengen met een strikkie? Zeker en dan krijgen jullie nog geld toe ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 48 minuten geleden zei Erwin.: Heel erg karig is ook weer overdreven, alleen zouden ze alledrie beter renderen als er echt een topper naast staat. Zoals Viergever en Sanchez toen bij Ajax bijvoorbeeld. Het zijn toch alledrie hele beperkte verdedigers? Laten we wel zijn: als dit bij vitesse achterin staat denk je toch niet: Poh, die kunnen we bij PSV wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 16 uur geleden zei MetalMichael: Ik kreeg wat Feyenoord 2008 flashbacks. Benieuwd hoe het uitpakt. Snap ik. Waren ook best gruwelijke transfers en heeft je uiteindelijk misschien wel een paar jaar inhalen gekost toen ze toch niet bleken te werken. Denk eigenlijk dat het mislukken van de transfers van eerder nog kwalijker is (Doan 6, Maxi Romero 11, Baumgartl 10, Bruma 12) nog veel dodelijker is. Prima dat ze doorselecteren, maar mijn god dat doet pijn. Geen idee waar ze dit vandaan halen. Bovendien vind ik het vertrek van Lammers nogsteeds gewoon een aderlating. Hele fijne speler om naar te kijken en ik had dankzij de voorbereiding echt zin om Ihattaren - Lammers - Gakpo - Malen verdedigingen kapot te zien maken. Punt van teveel middenvelders is natuurlijk gewoon valide. Dat Hendrix en Rosario niet voldoen staat natuurlijk ook als een paal boven water. Hopelijk wordt Rosario nu ook eens uit de basis gelaten. Tegen Fortuna ook weer zoveel goede aanvallen om zeep geholpen door de bal achter de looplijn van de aanvallers te spelen. Niks mis met z'n mentaliteit, maar het blijft gewoon een middelmatige voetballer. Dan brengt Thomas al zoveel meer. Wat mij betreft hadden ze iig Hendrix of Rosario bij een aankloppende club de kans gegeven zich daar verder te ontwikkelen. En @Elsjorro1990 idd. Als ik deze verdedigers bij Vitesse zou zien spelen zou ik ze denk ik wel met belangstelling volgen (bv vanwege de erg goede crosspasses van Boscagli of de goede tussenkomsten van Teze). Maar eerder vanuit het oogpunt: eens kijken of dit eind vh seizoen wat is geworden qua ontwikkeling. Wat iemand hiervoor zei deel ik. Hector Moreno was een verademing, en daarvoor Alex natuurlijk. Zulke gasten maken een Teze véél beter. Dat is idd waar Ajax al jarenlang van profiteert. Zo'n Schuurs heeft zo iemand ook nodig. Zet je die bij de rest vd minkukels van PSV moet ik het ook nog maar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 20 uur geleden zei Niels: Beetje durfkapitaal wat ze nu doen. Dat wil zeggen, als er prijzen worden gepakt. Want restwaarde hebben die gasten (Zahavi, Ginkel, Götze) amper. Maar goed, ik kijk niet naar PSV om een goed bedrijf te zien spelen (moet uiteraard wel binnen grenzen blijven, die miljardenschulden uit Spanje kan je toch niet naar kijken). Vanuit dat oogpunt ben ik zeer benieuwd naar Sangare en Götze. Fein toch ook wel door de reacties van Bayern fans op zijn koopoptie in het huurcontract. DIe waren daar niet zo blij mee. @iSimic Wat kan jij daar over zeggen? Persoonlijk had ik dan liever geen V Ginkel en Zahavi maar een goede CV gehaald. Gewoon 15 mjn maar eentje die er staat. Zoals we ook bij Alvarez dachten trouwens. Vond het echt jammer dat hij toen niet naar PSV ging. Er zijn wel fans teleurgesteld dat er een koopoptie is ingezet, vooral omdat hij al sinds zijn 8ste bij de club zit en ook uit Munchen komt. Had een goede hinrunde vorig jaar bij HSV wat hoop gaf bij fans dat er weer een jongen van de club zou kunnen doorstromen uit de jeugd. Maar de meeste zijn wat realistischer en denken dat Fein waarschijnlijk niet goed zal worden dus vinden het prima zo. Sta persoonlijk in het 2e kamp, zijn positie is al goed bezet en er komen grotere talenten aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Mooi filmpje dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Gruwelijke aanwinst zeg, sowieso voor de eredivisie. V ginkel fit en het middenveld van psv is ineens een stuk leuker om naar te kijken dan Jut en Jul. Al doet Rosario het prima, van wat ik iig gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 Zag Schmidt zeggen dat hij een rol ziet voor Gotze centraal op het middenveld, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Zag Schmidt zeggen dat hij een rol ziet voor Gotze centraal op het middenveld, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Als 'ie van plan is op 4-2-3-1 te gaan spelen kan dat nog steeds. Zal dan alleen wel ten koste gaan van Malen of Zahavi. Als hij bedoelt op de plek van Rosario of Thomas nu, dan hou ik mijn hart vast 9 oktober 2020 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Als 'ie van plan is op 4-2-3-1 te gaan spelen kan dat nog steeds. Zal dan alleen wel ten koste gaan van Malen of Zahavi. Als hij bedoelt op de plek van Rosario of Thomas nu, dan hou ik mijn hart vast Kan me niet voorstellen dat je een Zahavi haalt voor dat salaris en hem dan laat banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 Zojuist zei Elsjorro1990: Kan me niet voorstellen dat je een Zahavi haalt voor dat salaris en hem dan laat banken. Nee dat lijkt me ook niet. Maar ik zou niet weten hoe je Götze anders in een rol centraal op het middenveld ziet. Als hij serieus van plan is om hem op de plek van Thomas of Rosario neer te zetten in hetzelfde systeem dan is Schmidt echt knettergek. Götze staat nou niet bekend om zijn defensieve arbeid, laat staan kwaliteiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Nee dat lijkt me ook niet. Maar ik zou niet weten hoe je Götze anders in een rol centraal op het middenveld ziet. Als hij serieus van plan is om hem op de plek van Thomas of Rosario neer te zetten in hetzelfde systeem dan is Schmidt echt knettergek. Götze staat nou niet bekend om zijn defensieve arbeid, laat staan kwaliteiten Ja ik ben niet voor niets wat sceptisch over deze transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 1 uur geleden zei Michaelinho*: Als 'ie van plan is op 4-2-3-1 te gaan spelen kan dat nog steeds. Zal dan alleen wel ten koste gaan van Malen of Zahavi. Als hij bedoelt op de plek van Rosario of Thomas nu, dan hou ik mijn hart vast Schmidt en van systeem veranderen zie ik toch niet snel gebeuren. Dus denk inderdaad dat hij hem ziet voor de 2 centrale middenveld rollen in zijn 4-2-2-2. Ook in een 4231 zou ik Gotze toch een vrij vreemde keus vinden als AMC, als je ziet wat Schmidt verwacht van zijn spelers en Mo hiervoor ook al ongeschikt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 Bij Heracles uit speelden we volgens mij zo. En in China koos Schmidt daar ook vaak voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Schmidt heeft zelf een lijn uitgegooid naar Götze. Dan mag je toch aannemen dat hij een plan heeft waarin Götze tot zijn recht komt. Of zou Schmidt de enige op deze aardkloot zijn die niet weet wat Götze wel/niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Lekker goaltje van Zahavi trouwens in de laatste interland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 22 uur geleden zei The Saint: Schmidt heeft zelf een lijn uitgegooid naar Götze. Dan mag je toch aannemen dat hij een plan heeft waarin Götze tot zijn recht komt. Of zou Schmidt de enige op deze aardkloot zijn die niet weet wat Götze wel/niet kan. Sinds ik mij wekelijks weer erger aan ETH durf ik nergens meer aannames over te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 11-10-2020 om 14:13 zei The Saint: Schmidt heeft zelf een lijn uitgegooid naar Götze. Dan mag je toch aannemen dat hij een plan heeft waarin Götze tot zijn recht komt. Of zou Schmidt de enige op deze aardkloot zijn die niet weet wat Götze wel/niet kan. Dat mag je hopen van wel ja. Götze zal komend weekend nog niet wedstrijdfit zijn verwacht ik. Dus het zal nog even wachten zijn tot we echt weten wat hij met hem van plan is. Iemand gisteren nog Studio Voetbal gezien? Raffie ging lekker los op het beleid van PSV, met name met het oog op Ihatarren. Hij heeft niet eens echt ongelijk, maar blijf het een moeilijk te beoordelen situatie vinden. Er begint me bij Ihatarren toch langzaamaan een Aissati/Bakkali gevoel te bekruipen bij die jongen. Heb hem in de wedstrijden die hij gespeeld heeft eigenlijk zelden heel bijzonder zien spelen. Ook onder Mark van Bommel niet. Zat bij hem toch altijd te wachten tot hij het eindelijk eens ging laten zien, maar het kwam er nooit echt uit. Als je dan vervolgens onder een nieuwe trainer te dik van vakantie terug komt en weggestuurd wordt van een training, dan zal er met hem zelf toch ook iets niet helemaal in orde zijn denk ik dan. Neemt niet weg dat hij talentvol is. Anderzijds is iemand als Gakpo, die toch veel minder getalenteerd is, hem al met een straatlengte voorbij in zijn ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat mag je hopen van wel ja. Götze zal komend weekend nog niet wedstrijdfit zijn verwacht ik. Dus het zal nog even wachten zijn tot we echt weten wat hij met hem van plan is. Iemand gisteren nog Studio Voetbal gezien? Raffie ging lekker los op het beleid van PSV, met name met het oog op Ihatarren. Hij heeft niet eens echt ongelijk, maar blijf het een moeilijk te beoordelen situatie vinden. Er begint me bij Ihatarren toch langzaamaan een Aissati/Bakkali gevoel te bekruipen bij die jongen. Heb hem in de wedstrijden die hij gespeeld heeft eigenlijk zelden heel bijzonder zien spelen. Ook onder Mark van Bommel niet. Zat bij hem toch altijd te wachten tot hij het eindelijk eens ging laten zien, maar het kwam er nooit echt uit. Als je dan vervolgens onder een nieuwe trainer te dik van vakantie terug komt en weggestuurd wordt van een training, dan zal er met hem zelf toch ook iets niet helemaal in orde zijn denk ik dan. Neemt niet weg dat hij talentvol is. Anderzijds is iemand als Gakpo, die toch veel minder getalenteerd is, hem al met een straatlengte voorbij in zijn ontwikkeling. Hij is net een half jaartje 18 he. Vorig jaar begon hij goed, maar toen Malen en Bergwijn wegvielen moest hij het voorin alleen doen. Ik vond het niet gek dat hij toen wegzakte als 17-jarige. Nu moet ie zich wel terug gaan knokken, als hem dat niet lukt kan ie misschien wel leuk naar Ajax gaan maar dan redt ie het daar ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Op 8-10-2020 om 12:51 zei iSimic: Er zijn wel fans teleurgesteld dat er een koopoptie is ingezet, vooral omdat hij al sinds zijn 8ste bij de club zit en ook uit Munchen komt. Had een goede hinrunde vorig jaar bij HSV wat hoop gaf bij fans dat er weer een jongen van de club zou kunnen doorstromen uit de jeugd. Maar de meeste zijn wat realistischer en denken dat Fein waarschijnlijk niet goed zal worden dus vinden het prima zo. Sta persoonlijk in het 2e kamp, zijn positie is al goed bezet en er komen grotere talenten aan. En wat kan je over de kwaliteiten van die jongen zeggen? Misschien te licht voor Bayern, maar dat kan alsnog een goede speler voor PSV zijn natuurlijk. Welke verwachtingen heb je hier bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent. 13 oktober 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten