Regis Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Bizar vooral dat Bruma mag blijven staan(al hadden ze bij PSV al 11 wel aanspraak op een wissel ). Wel mooi dat Schmidt zo durft in te grijpen i.t.t. vele andere trainers die het vaak nog veel te lang aan blijven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Snap eigenlijk niet waarom Schmidt met 3 linksbacks begon. Gezien de wissels, kan hij vooral zichzelf de schuld geven. Dus zo goed van hem vind ik het allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Zojuist zei Chiemel: Snap eigenlijk niet waarom Schmidt met 3 linksbacks begon. Gezien de wissels, kan hij vooral zichzelf de schuld geven. Dus zo goed van hem vind ik het allemaal niet. 3 linksbacks? Ik gok dat je dan doelt op Max, Sadilek en Mauro. Waarbij die laatste 2 natuurlijk gewoon middenvelders zijn. Van Bommel misbruikte Sadilek altijd op linksback en Schmidt heeft Mauro daar geprobeerd voordat Max binnen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Zojuist zei Michaelinho*: 3 linksbacks? Ik gok dat je dan doelt op Max, Sadilek en Mauro. Waarbij die laatste 2 natuurlijk gewoon middenvelders zijn. Van Bommel misbruikte Sadilek altijd op linksback en Schmidt heeft Mauro daar geprobeerd voordat Max binnen was. Was natuurlijk een beetje overdreven. Het is vooral de vraag waarom je met Malen en eventueel Madueke op de bank begint. (Kan zijn dat die niet fit waren) . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Betwijfel of die penal terecht was. Weet ten eerste niet of die lichte overtreding van Dumfries daarvoor iets was en de tackle zelf was eigenlijk een beetje van beide kanten. De aanvaller zet de been heel raar voor het been van de verdediger, kan zelfs met een beetje creativiteit zeggen dat hij eigenlijk de overtreding maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Chiemel: Was natuurlijk een beetje overdreven. Het is vooral de vraag waarom je met Malen en eventueel Madueke op de bank begint. (Kan zijn dat die niet fit waren) . In dit geval mee eens. Reden was het drukke schema. Ik ben van mening dat je dan gewoon met je beste 11 moet beginnen en bij 2-0/3-0 eens kan nadenken over het geven van rust. Het was hoe dan ook ontzettend slecht vandaag. 27 september 2020 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Schmidt durft inderdaad in te grijpen, het gevaar zit hem er dan altijd in dat het op een gegeven moment ingrijpen om het ingrijpen is. Ihatarren niet opstellen donderdag, vervolgens kritisch zijn richting hem na de wedstrijd, dan wel opstellen tegen Heracles maar na 45 minuten er weer afhalen. Vind ik allemaal niet heel handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 Dat ie ingreep was prima. Ik vind het wel vervelend dat ie ongeacht het spelersmateriaal zijn speelstijl erin wilt brengen. Een Ihattaren moet je gewoon wat creatieve vrijheid geven, maar dat kan niet onder meneer Schmidt. Hij speelt liever met een inspiratieloze Bruma die zijn taken uitvoert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 Ik zag gister een stukje en toen was hij ook wel echt slecht. Te zwaar, traag, lui.. Dan kan ik nog wel begrijpen dat je als Schmidt zijnde er een beetje klaar mee bent. Je kan ook een goede technische voetballer zijn en wél topfit zijn en je taken uitvoeren. Misschien moet hij eens wat beelden van Ziyech gaan bekijken de afgelopen seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 Waar haalt PSV het geld vandaan voor al die transfers nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 34 minuten geleden zei Chiemel: Waar haalt PSV het geld vandaan voor al die transfers nu? Waarschijnlijk van Lammers (9M) en van vorig seizoen nog; Lozano (38M), Bergwijn (30M), Luuk de Jong (12.5M) en Angelino (12M). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 11 uur geleden zei Erwin.: Dat ie ingreep was prima. Ik vind het wel vervelend dat ie ongeacht het spelersmateriaal zijn speelstijl erin wilt brengen. Een Ihattaren moet je gewoon wat creatieve vrijheid geven, maar dat kan niet onder meneer Schmidt. Hij speelt liever met een inspiratieloze Bruma die zijn taken uitvoert. Die Bruma is wel echt een van de meest dramatische transfers van de afgelopen 10 jaar hé.. Die zou zelfs bij Jong PSV nog niet mee komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 1 uur geleden zei Michaelinho*: Die Bruma is wel echt een van de meest dramatische transfers van de afgelopen 10 jaar hé.. Die zou zelfs bij Jong PSV nog niet mee komen. God ja niet normaal meer, zag hem in de tweede helft een pass over vijf meter geven die niet eens aan kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 september 2020 Share Geplaatst 30 september 2020 Nieuw seizoen, nieuwe kansen zullen ze wel gedacht hebben. John de Jong zal nu toch wel hopen dat er nog een telefoontje komt uit Turkije om hem te slijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 september 2020 Share Geplaatst 30 september 2020 10 uur geleden zei The Saint: Nieuw seizoen, nieuwe kansen zullen ze wel gedacht hebben. John de Jong zal nu toch wel hopen dat er nog een telefoontje komt uit Turkije om hem te slijten. Daar kwam hij vandaan voor hij bij Leipzig terecht kwam, dus die kans lijkt me zeer klein . Hoopte Sangare al in actie te zien tegen Rosenborg, maar dit zit nog niet bij de selectie zag ik vandaag. Papierwerk zal nog wel niet afgewerkt zijn. Zahavi wel bij selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 10 uur geleden zei Michaelinho*: Daar kwam hij vandaan voor hij bij Leipzig terecht kwam, dus die kans lijkt me zeer klein . Hoopte Sangare al in actie te zien tegen Rosenborg, maar dit zit nog niet bij de selectie zag ik vandaag. Papierwerk zal nog wel niet afgewerkt zijn. Zahavi wel bij selectie. Weet ik, maar in juli gingen er toch geruchten dat hij weer terug kon. Al dan niet huur. Fenerbahçe en ik geloof Basaksehir werden ook genoemd. Maar goed. Ze zullen nu wel afgeschrikt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Mooi, Ihattaren volgend jaar bij Ajax op 10... Even serieus: wat is er met Obispo? Heeft het volgens mij vorig jaar aardig gedaan bij Vitesse, wordt al langer gezien als groot talent en heeft nu nog niet bij de selectie gezeten. Is hij geblesseerd? Want die kun je anders in de Eredivisie (en misschien het buitenland) ook gewoon slijten denk ik. Heeft ook nog maar contract voor 1 jaar, dus nu geen speeltijd én geen transfer is op alle manieren negatief voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 1 uur geleden zei Hwb: Mooi, Ihattaren volgend jaar bij Ajax op 10... Even serieus: wat is er met Obispo? Heeft het volgens mij vorig jaar aardig gedaan bij Vitesse, wordt al langer gezien als groot talent en heeft nu nog niet bij de selectie gezeten. Is hij geblesseerd? Want die kun je anders in de Eredivisie (en misschien het buitenland) ook gewoon slijten denk ik. Heeft ook nog maar contract voor 1 jaar, dus nu geen speeltijd én geen transfer is op alle manieren negatief voor PSV. Obispo heeft bij PSV blijkbaar nooit kunnen overtuigen. Heeft nauwelijks tot geen kansen gehad, is mij ook niet helemaal duidelijk waarom niet. Zeker gezien het materiaal dat we hebben rond lopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 (bewerkt) Nou. Thomas geblesseerd er af en dan krijg je Hendrix daarvoor in de plaats Zahavi 1 oktober 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 41 minuten geleden zei The Saint: Nou. Thomas geblesseerd er af en dan krijg je Hendrix daarvoor in de plaats Zahavi In het systeem van Schmidt is er na Thomas niet heel veel andere keus voor die positie helaas. Een Ihatarren brengen op die plek is helemaal kansloos met dit voetbal/systeem. Maar ben het met je eens dat het armoe is. Vind Rosario ook nog steeds om te janken, wat een beperkte speler is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Normaal gesproken maken die posities ook niet super veel uit in technisch opzicht. Moeten vooral meeverdedigen, duels winnen, pressen en counters inleiden. Het grootste verschil met zoals ik de ploegen van Schmidt ken en het PSV nu is vooral de intensiteit van het pressen en de snelheid waarmee het de omschakeling ingaat. Heb de indruk dat dat ook wel door de vleugelspelers komt. Die zijn niet direct genoeg. Daarom waarschijnlijk ook de kansen voor Bruma die dat snelle en directe wél in zijn spel heeft. Puur kijkende naar de speelstijl van Schmidt doorgaans zou je het best creatieve middenvelders en buitenspelers verkopen en dan snelle vleugelspelers met diepgang ervoor terug halen. Gakpo en Malen zijn ook wel echt spitsen in dit systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Ai.. Max Wel lekker goaltje van Cody Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 20 uur geleden zei Hwb: Even serieus: wat is er met Obispo? Heeft het volgens mij vorig jaar aardig gedaan bij Vitesse, wordt al langer gezien als groot talent en heeft nu nog niet bij de selectie gezeten. Is hij geblesseerd? Want die kun je anders in de Eredivisie (en misschien het buitenland) ook gewoon slijten denk ik. Heeft ook nog maar contract voor 1 jaar, dus nu geen speeltijd én geen transfer is op alle manieren negatief voor PSV. Never forget (vanaf 4.20). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 PSV schijnt nog te twijfelen of ze Bruma wel moeten lozen . En Baumgartl schijnt nog naar Fulham te kunnen, de keuzes centraal achterin zouden dan overigens wel heel erg beperkt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 39 minuten geleden zei Michaelinho*: PSV schijnt nog te twijfelen of ze Bruma wel moeten lozen . En Baumgartl schijnt nog naar Fulham te kunnen, de keuzes centraal achterin zouden dan overigens wel heel erg beperkt worden. Daar gaat ie. Is PSV daar eindelijk vanaf, voorlopig. Wat een flop is dat geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten