Mansveld Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Den Haag heeft interesse in Maxime Soulas van Jong PSV. Wat is dat voor speler en is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 23 minuten geleden zei Rossi: Den Haag heeft interesse in Maxime Soulas van Jong PSV. Wat is dat voor speler en is het wat? Moet het meer van zijn fysiek hebben dan van zijn voetballende kwaliteiten. Was voor Jong PSV een van de meer ervaren spelers maar kon de verdediging niet altijd goed wegzetten. Contract werd ook niet voor niets niet verlengd. Of het voor ADO voldoende is vind ik lastig te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Moet het meer van zijn fysiek hebben dan van zijn voetballende kwaliteiten. Was voor Jong PSV een van de meer ervaren spelers maar kon de verdediging niet altijd goed wegzetten. Contract werd ook niet voor niets niet verlengd. Of het voor ADO voldoende is vind ik lastig te zeggen.Mmm. Nouja eerst maar zien wat er van die interesse waar is... Hij is nog wel erg jong.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 (bewerkt) Een slungel Iets waar je op andere posities misschien nog mee weg komt, maar niet als centrale verdediger. 5 mei 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Ibi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Echt tof filmpje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 (bewerkt) Zijn bijna op de helft van de 'zomer'stop. Één kwartaal gehad, nog één te gaan. Manmanman ben benieuwd wat voor een effect het gaat hebben op onze spelers, een half(!)jaar geen wedstrijden spelen. 29 mei 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Waar blijft de staff van Schmidt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Catic, is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 23 uur geleden zei Rossi: Catic, is dat wat? Mwah, hij is vooral heel snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Mwah, hij is vooral heel snel. Ben benieuwd. Hopelijk kan hij wat leuks laten zien.Las overigens wel dat ie naar oa Zagreb en Osijek kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ik vind het wel een aparte transfer van die nieuwe keeper. Je had 4 keepers die allen vrij degelijk waren, waar ik ook vind dat Zoet een prima keeper is. Unnerstal ook prima, kan alleen niet voetballen. En Ruiter en Jurjus ideale wisselkeepers? Nu gaan er 3 keepers weg om een nieuwe te halen die de laatste 3 jaar niet heeft gekeept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Jurjus was sowieso niet goed genoeg, Ruiter wilde geen reserve meer zijn. Dat gezegd vind ik het ook geen goede transfer, omdat ik al geen fan ben van huren. Bovendien is het een aankoop van de trainer en niet van de technisch manager, daar ben ik ook altijd huiverig voor want voor je het weet is de trainer al weer weg. De keeper zelf ken ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Op basis van de verhalen wel tevreden over de nieuwe linksback. Het is te hopen dat Hendrix nog kan vertrekken om ruimte te maken op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Wel een flink bedrag weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 Op 2-9-2020 om 11:36 zei 007mark: Wel een flink bedrag weer zeg. Mwa, vergeleken met andere jaren valt het wel mee nog vind ik. Zeker gezien de positieve verhalen eromheen. De te dure Doan lijkt in ieder geval te vertrekken gelukkig (@komodo25) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 Komt ie terug naar Groningen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 (bewerkt) 44 minuten geleden zei komodo25: Komt ie terug naar Groningen? 3 september 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Opvallend dat PSV Max heeft kunnen strikken. Toch één van de betere linksbacks uit de Bundesliga. Gek eigenlijk dat hij niet door een andere club aan is getrokken. Leverkussen bijvoorbeeld, Wendell en Sinkgraven zijn toch een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 (bewerkt) 7 uur geleden zei Zeus: Opvallend dat PSV Max heeft kunnen strikken. Toch één van de betere linksbacks uit de Bundesliga. Gek eigenlijk dat hij niet door een andere club aan is getrokken. Leverkussen bijvoorbeeld, Wendell en Sinkgraven zijn toch een stuk minder. Dit is ook precies hoe jij redeneert in het Ajax topic, maar zo werkt het dus niet. Als je als Leverkusen 2 linksbacks hebt, ga je niet nog 1 erbij halen. 4 september 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Op 2-9-2020 om 11:36 zei 007mark: Wel een flink bedrag weer zeg. Gezien de bedragen die eerder voor hem genoemd werden (afgelopen winter oa), valt het best mee. Maar er zal wel een flink doorverkooppercentage in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 39 minuten geleden zei cimbomcu: Dit is ook precies hoe jij redeneert in het Ajax topic, maar zo werkt het dus niet. Als je als Leverkusen 2 linksbacks hebt, ga je niet nog 1 erbij halen. Ah ja, want ik adviseer Leverkussen om een vracht aan linksbacks in te slaan. Wendell staat ook gewoon op de nominatie om te vertrekken. Totaal nutteloze bijdrage van je weer, maar goed, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Wel blij met Max. Mauro deed het leuk, maar een heel seizoen met hem op LB had ik nog moeten zien. Verder ben ik nog vrij sceptisch. Je ziet dat PSV nog moeite heeft met de beoogde tactiek. Ik denk dat we nog zeker 6 - 8 weken nodig hebben om dit er wat beter in te krijgen. Dan liggen we mogelijkerwijs alweer te ver achter. Nouja, we gaan het zien. Vind het wel extreem zonde als Lammers dit jaar niet goed gebruikt gaat worden. Ik vind dat zo'n mooie voetballer. Mocht ik nog aan shirtjes doen, dan nam ik er een met zijn naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 4 uur geleden zei Niels: Wel blij met Max. Mauro deed het leuk, maar een heel seizoen met hem op LB had ik nog moeten zien. Verder ben ik nog vrij sceptisch. Je ziet dat PSV nog moeite heeft met de beoogde tactiek. Ik denk dat we nog zeker 6 - 8 weken nodig hebben om dit er wat beter in te krijgen. Dan liggen we mogelijkerwijs alweer te ver achter. Nouja, we gaan het zien. Vind het wel extreem zonde als Lammers dit jaar niet goed gebruikt gaat worden. Ik vind dat zo'n mooie voetballer. Mocht ik nog aan shirtjes doen, dan nam ik er een met zijn naam. Lammers lijkt op weg te zijn naar Atalanta.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 Zonde wel. Had hem graag eens een vol seizoen aan het werk gezien. Zoet lijkt ook richting Italië te vertrekken. Daar ben ik minder rouwig om. Hem halverwege het seizoen weer verhuren aan Utrecht is ook zoiets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten