Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Rossi:

Den Haag heeft interesse in Maxime Soulas van Jong PSV. Wat is dat voor speler en is het wat?

Moet het meer van zijn fysiek hebben dan van zijn voetballende kwaliteiten. Was voor Jong PSV een van de meer ervaren spelers maar kon de verdediging niet altijd goed wegzetten. Contract werd ook niet voor niets niet verlengd. Of het voor ADO voldoende is vind ik lastig te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet het meer van zijn fysiek hebben dan van zijn voetballende kwaliteiten. Was voor Jong PSV een van de meer ervaren spelers maar kon de verdediging niet altijd goed wegzetten. Contract werd ook niet voor niets niet verlengd. Of het voor ADO voldoende is vind ik lastig te zeggen.
Mmm. Nouja eerst maar zien wat er van die interesse waar is... Hij is nog wel erg jong..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn bijna op de helft van de 'zomer'stop. Één kwartaal gehad, nog één te gaan. Manmanman ben benieuwd wat voor een effect het gaat hebben op onze spelers, een  half(!)jaar geen wedstrijden spelen. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een aparte transfer van die nieuwe keeper.  Je had 4 keepers die allen vrij degelijk waren, waar ik ook vind dat Zoet een prima keeper is. Unnerstal ook prima,  kan alleen niet voetballen. En Ruiter en Jurjus ideale wisselkeepers? Nu gaan er 3 keepers weg om een nieuwe te halen die de laatste 3 jaar niet heeft gekeept. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jurjus was sowieso niet goed genoeg, Ruiter wilde geen reserve meer zijn. Dat gezegd vind ik het ook geen goede transfer, omdat ik al geen fan ben van huren. Bovendien is het een aankoop van de trainer en niet van de technisch manager, daar ben ik ook altijd huiverig voor want voor je het weet is de trainer al weer weg. De keeper zelf ken ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Zeus:

Opvallend dat PSV Max heeft kunnen strikken. Toch één van de betere linksbacks uit de Bundesliga. Gek eigenlijk dat hij niet door een andere club aan is getrokken. Leverkussen bijvoorbeeld, Wendell en Sinkgraven zijn toch een stuk minder. 

Dit is ook precies hoe jij redeneert in het Ajax topic, maar zo werkt het dus niet. Als je als Leverkusen 2 linksbacks hebt, ga je niet nog 1 erbij halen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei cimbomcu:

Dit is ook precies hoe jij redeneert in het Ajax topic, maar zo werkt het dus niet. Als je als Leverkusen 2 linksbacks hebt, ga je niet nog 1 erbij halen.

Ah ja, want ik adviseer Leverkussen om een vracht aan linksbacks in te slaan. Wendell staat ook gewoon op de nominatie om te vertrekken. Totaal nutteloze bijdrage van je weer, maar goed, prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel blij met Max. Mauro deed het leuk, maar een heel seizoen met hem op LB had ik nog moeten zien. 

Verder ben ik nog vrij sceptisch. Je ziet dat PSV nog moeite heeft met de beoogde tactiek. Ik denk dat we nog zeker 6 - 8 weken nodig hebben om dit er wat beter in te krijgen. Dan liggen we mogelijkerwijs alweer te ver achter. 

Nouja, we gaan het zien. Vind het wel extreem zonde als Lammers dit jaar niet goed gebruikt gaat worden. Ik vind dat zo'n mooie voetballer. Mocht ik nog aan shirtjes doen, dan nam ik er een met zijn naam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Niels:

Wel blij met Max. Mauro deed het leuk, maar een heel seizoen met hem op LB had ik nog moeten zien. 

Verder ben ik nog vrij sceptisch. Je ziet dat PSV nog moeite heeft met de beoogde tactiek. Ik denk dat we nog zeker 6 - 8 weken nodig hebben om dit er wat beter in te krijgen. Dan liggen we mogelijkerwijs alweer te ver achter. 

Nouja, we gaan het zien. Vind het wel extreem zonde als Lammers dit jaar niet goed gebruikt gaat worden. Ik vind dat zo'n mooie voetballer. Mocht ik nog aan shirtjes doen, dan nam ik er een met zijn naam. 

Lammers lijkt op weg te zijn naar Atalanta.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites