Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Is met het ouder worden ook een hoop snelheid verloren. Heeft dan ook met regelmaat CV moeten staan bij blessures. Een soort agressieve en iets meer wendbare versie van Viergever. Of een dommere, technisch mindere versie van Blind. Wel een goede voorzet, want dat heeft 'ie natuurlijk wel. Moet hij alleen wel in de positie ervoor komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een onpopulaire mening, maar ergens vind ik dat die TD toch niet per sé de lul zou moeten zijn nu. Natuurlijk, vrijwel al je aangetrokken spelers blijken tegen te vallen. Maar op voorhand waren Toni Lato, Boscagli en Bruma wel bekende namen die werden gezien als redelijke talenten in hun landen. Baumgartl leek bij aanvang toch ook een redelijke aanwinst bij aanvang. Alleen bij Doan had ik direct het idee dat je er weinig aan zou gaan hebben, die heeft geen exceptionele talenten. Buiten Doan vind ik dan nog het terughalen van Schwaab karig en had er wel een middenvelder bij gemogen. Hendrix en Rosario zijn geen goede voetballers. Het ontbreekt hen aan handelingssnelheid, inzicht en lef. Alles gaat terug, breed of te laat. Het enige 'goede' bij PSV was die voorhoede met snelheid en diepte, dan moet je er minimaal twee op je middenveld hebben die hen kunnen wegsturen. Maar dat heb je met die twee middelmatigers dus allesbehalve. Verder snap ik ook nog altijd het aantrekken van die Guti niet. Ik heb het nooit gezien. 

Ik denk dat PSV heel snel moet doorselecteren. Rosario kan je na dit seizoen misschien nog wat voor vangen, maar die Hendrix kan je beter gewoon op het bankje zetten. Er zal vast wel een middenvelder rondlopen met meer inzicht en voetballend vermogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik met je eens. Voorafgaand aan het seizoen was iedereen positief over deze aankopen. 

Nou mag de Jong wel degelijk kritiek krijgen want hij heeft ook genoeg dingen fout gedaan. Zomertransfers te laat afgerond (na voorronde CL), geen extra middenvelder gehaald terwijl dat de zwakste linie was, Doan gehaald terwijl we al genoeg opties op de flanken hadden.

Maar deze situatie vind ik nog altijd grotendeels aan van Bommel te wijten. Er staat geen topselectie, maar wel een selectie die veel beter moet kunnen voetballen en presteren dan dat ze nu doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren hoorde ik weer Advocaat over Bruma, had nog iemand er wat over zien roepen deze week die de Turkse competitie kent maar weet niet meer wie dat was. En ik zelf zei ook al dat het een uitstekende aanwinst zou zijn voor PSV. Het is toch ongelofelijk dat hij er hier niks van bakt.

Enige wat ik kan bedenken is dat er in de Turkse competitie wel meer ruimte is, maar het is daar echt niet minder dan hier qua niveau. Sterker nog, verschillende Nederlanders die de competitie daar kennen zeggen dat het daar zwaarder is dan hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Het is een gewoon een blind renpaard zonder techniek. Ik kijk er niet van op dat iemand met zo weinig overzicht het niet goed doet.

Ja, dit is een beetje het algemene geroep voor mensen die hem beoordelen op zijn tijd bij PSV. Daarom hecht ik meer waarde aan de mening van mensen die hem langer kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei cimbomcu:

Ja, dit is een beetje het algemene geroep voor mensen die hem beoordelen op zijn tijd bij PSV. Daarom hecht ik meer waarde aan de mening van mensen die hem langer kennen.

Bij Sociedad was hij ook gewoon erg matig, die lichtten destijds de optie tot koop in de huurdeal ook al niet. Jaartje erna speelde hij een goed seizoen bij Galatasaray en vertrok hij voor 11 miljoen naar Leipzig waar hij ook gewoon matig was; zeer snel, maar technisch en qua in- en overzicht gewoon niet goed genoeg. Vond het, voor dat geld, dus bij voorbaat al een onbegrijpelijke transfer van PSV. Maar gelukkig weet jij dat ik hem nog nooit heb zien spelen voordat hij bij PSV kwam :D

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Zo werd hij ook ongeveer gezien bij Leipzig en in het Portugese nationale elftal. Een hoop snelheid, af en toe een leuke actie. Mindere techniek en geen rendement. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jespresso:

Bij Sociedad was hij ook gewoon erg matig, die lichtten destijds de optie tot koop in de huurdeal ook al niet. Jaartje erna speelde hij een goed seizoen bij Galatasaray en vertrok hij voor 11 miljoen naar Leipzig waar hij ook gewoon matig was; zeer snel, maar technisch en qua in- en overzicht gewoon niet goed genoeg. Vond het, voor dat geld, dus bij voorbaat al een onbegrijpelijke transfer van PSV. Maar gelukkig weet jij dat ik hem nog nooit heb zien spelen voordat hij bij PSV kwam :D

La Liga lijkt mij ook persoonlijk iets moeilijker dan de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei cimbomcu:

Ja dat, of jij kunt niet voorbij een degelijk jaartje Turkije kijken. Die discussie hebben we bij de transfer zelf ook al gehad, hij heeft echt alleen in Turkije een prima seizoen gevoetbald. Alle andere clubs waar die gezeten

heeft waren hem allemaal op den duur liever kwijt dan rijk. We zitten nu een dik half jaar wekelijks naar die man te kijken, is alleen maar snel. Maar dat is bolt ook en die kan ook niet

voetballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei cimbomcu:

Ja dat, of jij kunt niet voorbij een degelijk jaartje Turkije kijken. Die discussie hebben we bij de transfer zelf ook al gehad, hij heeft echt alleen in Turkije een prima seizoen gevoetbald. Alle andere clubs waar die gezeten

heeft waren hem allemaal op den duur liever kwijt dan rijk. We zitten nu een dik half jaar wekelijks naar die man te kijken, is alleen maar snel. Maar dat is bolt ook en die kan ook niet

voetballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites