Urbeto Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Was gisteravond op Panhuis bij deze wedstrijd. Ben nog steeds teleurgesteld dat GVVV de strafschoppen niet gehaald heeft, hadden ze echt verdiend. Was ook wel de grootste stunt in jaren geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Lees dat PSV achter Ricardo Rodriguez aan zit van Milan. Dat zou wel ff een upgrade zijn zeg ten opzichte van Sadilek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 En Bruma schijnt verhuurd te worden aan Basaksehir. Besiktas heeft geinformeerd naar Guti. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Rodriguez als linksback lijkt me onhaalbaar, maar als ie komt spring ik de lucht uit m'n gat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 31 minuten geleden zei neva: Rodriguez als linksback lijkt me onhaalbaar, maar als ie komt spring ik de lucht uit m'n gat. Tja, hij wil spelen voor het EK, en dat kan bij PSV. Bij een andere club die Europees speelt, wordt dat vrijwel zeker een lastig verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 1 uur geleden zei neva: Rodriguez als linksback lijkt me onhaalbaar, maar als ie komt spring ik de lucht uit m'n gat. Hoezo dit dan? Heeft zijn niveau van Wolfsburg nooit meer gehaald. En mag nu we het vervallen Milan, waar hij al 3 jaar geen indruk weet te maken. Gaat het verdiende probleem ook niet oplossen, want zijn kwaliteiten lagen in zijn piek tijd met name aanvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 Is toch gewoon een goede speler man, je moet er nooit teveel geld voor leggen maar als je hem kan halen terwijl je linksback positie dramatisch is dan is dat zeker een upgrade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari 2020 Share Geplaatst 2 januari 2020 9 minuten geleden zei Regis: Hoezo dit dan? Heeft zijn niveau van Wolfsburg nooit meer gehaald. En mag nu we het vervallen Milan, waar hij al 3 jaar geen indruk weet te maken. Gaat het verdiende probleem ook niet oplossen, want zijn kwaliteiten lagen in zijn piek tijd met name aanvallend. Eerste twee jaar bij Milan toch regelmatig gespeeld? Moet zeggen dat ik vooral zijn Wolfsburg-tijd in mijn gedachten heb, was daar een fantastische speler. Inderdaad vooral aanvallende kwaliteiten, meer dan verdedigend misschien, maar sowieso defensief beter dan we nu hebben. Als PSV zijnde moet je ook gewoon een lekker aanvallende linksachter hebben die defensief redelijk is. Je speelt toch voornamelijk op de helft van de tegenstander, normaal gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 (bewerkt) Heeft die Toon 10 interviews gegeven over Qatar om zichzelf maar te blijven verdedigen, komt Schwaab hiermee. Daniel Schwaab is niet louter positief over het trainingskamp van PSV in Qatar. Hoewel de verdediger blij is met de faciliteiten in het land in het Midden-Oosten, had de routinier toch een ander land gekozen als locatie voor de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, zo geeft hij aan in een interview met De Telegraaf. "Het veld is super en alle faciliteiten zijn heel goed. Maar het zijn wel lange vluchten voor een kamp van een week, waardoor je twee hele reisdagen verliest, en gezien de mensenrechtensituatie weet ik niet of je hier naar toe moet gaan", aldus Schwaab, die onder meer wijst op de berichten dat er al veel doden zijn gevallen bij de bouw van stadions voor het WK van 2022. "Ik kijk kritisch naar de manier waarop hier wordt omgegaan met arbeiders en mensen. Als ik zelf de verantwoordelijke zou zijn, had ik voor Spanje of Portugal gekozen", aldus Schwaab. De stopper erkent dat PSV zware maanden achter de rug heeft. Hij geeft aan dat de Eindhovenaren in een negatieve spiraal waren terechtgekomen na de verloren wedstrijden tegen FC Utrecht en AZ. Mark van Bommel moest vanwege de slechte resultaten wijken. "Ik heb het als een persoonlijke nederlaag ervaren, dat het niet gelukt is om er een succes van te maken. Ik heb altijd een goede relatie met de trainer gehad. Hij heeft ons goed neergezet, er was een goed plan en toch heeft het niet gewerkt", zegt de Duitser, die aangeeft dat de aanstelling van Ernest Faber wel wat heeft veranderd. "Het belangrijkste is dat iedereen weer op nul begint. Iedereen moet zich weer bewijzen en krijgt ook weer nieuwe kansen. Het verleden is het verleden. Dat slepen we niet meer mee. (...) Als er bij te veel spelers in het hoofd zit dat het slecht is, dan krijg je steeds meer negativiteit. Dan wordt er niet meer positief gecoacht, maar na een fout alleen maar gezegd dat iemand slecht is. Dat helpt het team niet. Te veel spelers zijn alleen met zichzelf bezig geweest en niet met het team", stelt Schwaab. Opzich wel mooi zo'n eigen mening. 6 januari 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 januari 2020 Share Geplaatst 7 januari 2020 (bewerkt) Baumgartl en Oli zouden trouwens een prima stelletje zijn. 7 januari 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2020 Share Geplaatst 9 januari 2020 Op 7-1-2020 om 23:53 zei Sophomore: Baumgartl en Oli zouden trouwens een prima stelletje zijn. Als de nieuwe laurel en hardy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 PSV verhuurt Zoet de rest van het seizoen aan FC Utrecht. Lekker de concurrentie versterken, rare move dit. Aan de andere kant, na de zomer met hernieuwd vertrouwen en een nieuwe trainer er weer fris tegenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Zal waarschijnlijk te maken hebben met de wens van Zoet om fit te zijn voor het EK. Gunfactor voor zijn jarenlange loyaliteit zal ook wel meewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Als Utrecht boven PSV eindigt, dan ligt dat echt niet aan het feit dat Zoet daar op doel staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Zoet naar Utrecht. Moedige en verrassende beslissing van hem. Ergens ook opmerkelijk van Utrecht. Die Paes is een prima doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Paes is geblesseerd geraakt tijdens het trainingskamp en mogelijk gaat dat een tijdje duren. Jensen mag weg dus ze zoeken een tijdelijke vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 Zie het helemaal niet meer zitten, zo extreem weinig vertrouwen in. Zijn gigantisch veel dingen mis gegaan, maar wat ik het meest nog niets snap is waarom we opeens met zoveel matige dure buitenlanders zitten. Lijken ook allemaal niet gekocht te zijn op prestaties bij hun oude club, maar meer met de hoop dat ze het beter zouden doen bij hun nieuwe club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Op 15-1-2020 om 03:03 zei Sophomore: Zie het helemaal niet meer zitten, zo extreem weinig vertrouwen in. Zijn gigantisch veel dingen mis gegaan, maar wat ik het meest nog niets snap is waarom we opeens met zoveel matige dure buitenlanders zitten. Lijken ook allemaal niet gekocht te zijn op prestaties bij hun oude club, maar meer met de hoop dat ze het beter zouden doen bij hun nieuwe club. Mee eens. Zoveel matige, dure spelers, zonde dat daar alle miljoenen naartoe zijn gegaan. Bruma bakte er in Duitsland weinig van en is een soort Arouna Koné, Boscagli kende ik niet en hoef ik ook niet te kennen, maakt totaal geen indruk (wel redelijke trap, maar als LB/LCV heb je natuurlijk andere kwaliteiten nodig), Doan snapte ik van het begin al niet, maar is de enige die nog enigszins meevalt, Lato was een apart verhaal, Mitroglou een parodie op een fitte voetballer, Afellay idem, maar om andere redenen en kan ik nog wel enigszins begrijpen, Baumgartl voor 10 miljoen snap ik ook niet (daar heb je een complete Zuid-Amerikaans slagerij voor) en als ik nu nog een aankoop vergeet zegt dat genoeg. Het is zwak, ik heb er weinig mee op het moment en dan hebben we ook nog tegenslag met de blessures van Lammers en nu Malen. Situatie rond Zoet is ook ruk, als Unnerstall niet snel zichtbaar aantoont beter te zijn begrijp ik dit ook allemaal niet. Snap ook wel dat jonge buitenlanders vaak een aanpassingsperiode nodig hebben (zie o.a. Arias), maar met deze nieuwelingen heb ik echt weinig op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Ik hoop dat de terugkomst van Lammers binnenkort nog een pak kan uitmaken. Het zal al veel schelen als er voorin eens iemand staat die de bal wat langer vast kan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Haha gaat weer lekker, toch knap hoe John de Jong en Mark van Bommel en consorten er in een half seizoen z'n puinhoop van kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Prima Ernest Faber effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Pfft wat een ellende was het weer zeg. Lijkt net alsof de spelers elkaar elke wedstrijd weer voor het eerst ontmoeten. Geen samenhang, geen idee en geen enkele aankoop rendeert. Kan me eerlijk gezegd niet herinneren of ik ooit een slechter PSV heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas0314 Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Ben er zo klaar mee. Zou het echt onbegrijpelijk vinden als John de Jong mag aanblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 januari 2020 Share Geplaatst 23 januari 2020 Heb een minuut of 30 gekeken, maar man man waarom speelt die Bruma? Geen overzicht, slechte balbehandeling, verdedigt niet mee (hij had die 1-0 op zich wel kunnen voorkomen). Snap dat hij kapitaal vertegenwoordigt, maar Gakpo is niet zo slecht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten