Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Toch bijzonder dat MvB dan gisteren nog heel stellig roept dat hij geen enkel signaal van een aanstaand ontslag heeft ontvangen. Snap wel dat hij dat niet aan de pers gaat melden. Maar zeg dan gewoon even niks. 

Bij de PSV leiding misschien toch het licht gaan branden? MvB ziet namelijk continue hele andere wedstrijden dan de rest van Nederland. Ben overigens wel van mening dat ze die 2 assistenten + JdJ er ook uit moeten flikkeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Niels:

Faber neemt het tijdelijk over? 

Zal wel weer een trainer worden met een gare verdedigende tactiek. Ik wil aanvallend voetbal zien, zoals in de eerste maanden onder van Bommel.

Naar verwachting wel ja.

Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Erwin.:

Naar verwachting wel ja.

Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten.

Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd.  

VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Niels:

Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd.  

VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen.

Tja is het Slot of is het simpelweg de ploeg die gewoon ijzersterk is? Als je het team vergelijkt met vorig seizoen is het nagenoeg hetzelfde team als onder Van de Brom dat wekelijks speelt. Slot komt pas bovendrijven als potentiële toptrainer als hij zijn eigen elftal heeft samengesteld en niet voortborduurt op het team dat is samengesteld door een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sophomore:

Had Van der Gaag al als opvolger van Cocu willen zien. 

Al denk ik dat jij ( @Erwin.) door zijn periode in Breda anders over denkt. 

Haha nja zijn Excelsior periode was goed. Bij NAC ben je sowieso bijna gedoemd te mislukken. Al vind ik wel dat ie best nog wat meer mag bewijzen voor ie naar PSV komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Haha nja zijn Excelsior periode was goed. Bij NAC ben je sowieso bijna gedoemd te mislukken. Al vind ik wel dat ie best nog wat meer mag bewijzen voor ie naar PSV komt.

Van der Gaag heeft mijns inziens vrij veel bewezen. Europees voetbal gehaald met het nietige Marítimo Funchal. Seizoen daarna ontslagen in turbulente Portugal. Met een record voorsprong kampioen geworden op het tweede niveau in Portugal. In hetzelfde jaar met een tweedeklasser de halve finale van de beker gehaald, Vervolgens een hartaanval gehad en gestopt als trainer.

Daarna is hij naar een tijdje toch weer doorgegaan, vierde geworden met FC Eindhoven en periodetitel gepakt. Toen naar Excelsior gegaan etc. de rest weet je vast wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites