007mark Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Van de week ook al met Kingsley Coman, ongeveeer hetzelfde. Heel naar om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Laten we het hopen, want dat viel gigantisch mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Nog geen personcerentie aangekondigd? Had ook niet anders verwacht van deze amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Van Bommel exit. Jammer, kon wel genieten van dat zure gezicht iedere week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Kon niet uitblijven. Terecht uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 43 minuten geleden zei Dysproz: Nog geen personcerentie aangekondigd? Had ook niet anders verwacht van deze amateurs. Het is al gebeurd Benieuwd waar ze nu mee aan komen zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 4 minuten geleden zei Erwin.: Het is al gebeurd Benieuwd waar ze nu mee aan komen zetten Guus kom der maar in! Is net weg bij Chinese jeugd, dus heeft tijd over ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Kijk toch nog wat positief nieuws om her jaar af te sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Toch bijzonder dat MvB dan gisteren nog heel stellig roept dat hij geen enkel signaal van een aanstaand ontslag heeft ontvangen. Snap wel dat hij dat niet aan de pers gaat melden. Maar zeg dan gewoon even niks. Bij de PSV leiding misschien toch het licht gaan branden? MvB ziet namelijk continue hele andere wedstrijden dan de rest van Nederland. Ben overigens wel van mening dat ze die 2 assistenten + JdJ er ook uit moeten flikkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Zeker niet onverwacht. Loopt voor geen meter dit seizoen en weinig zicht op verbetering leek het. Had zelf m'n geld gezet op volgende week dinsdag, maar dit kan natuurlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Faber neemt het tijdelijk over? Zal wel weer een trainer worden met een gare verdedigende tactiek. Ik wil aanvallend voetbal zien, zoals in de eerste maanden onder van Bommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 34 minuten geleden zei Niels: Faber neemt het tijdelijk over? Zal wel weer een trainer worden met een gare verdedigende tactiek. Ik wil aanvallend voetbal zien, zoals in de eerste maanden onder van Bommel. Naar verwachting wel ja. Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 31 minuten geleden zei Erwin.: Naar verwachting wel ja. Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten. Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd. VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 3 minuten geleden zei Niels: Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd. VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen. Tja is het Slot of is het simpelweg de ploeg die gewoon ijzersterk is? Als je het team vergelijkt met vorig seizoen is het nagenoeg hetzelfde team als onder Van de Brom dat wekelijks speelt. Slot komt pas bovendrijven als potentiële toptrainer als hij zijn eigen elftal heeft samengesteld en niet voortborduurt op het team dat is samengesteld door een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 De organisatie staat daar op dit moment ook goed, iets wat ik bij PSV minder het geval vind op dit moment. Overigens verwacht ik niet dat Slot al weg wil bij AZ, laat staan dat AZ dat toelaat (geen idee tot wanneer zijn contract loopt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Nou laat Slot eerst maar eens langer presteren. Van Bommel begon ook zeer goed in zijn eerste half jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Nou veel plezier met Faber. Betonblok voetbal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Slot gaat geen stap terug doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei frietsaus: Slot gaat geen stap terug doen. Goeie man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Had Van der Gaag al als opvolger van Cocu willen zien. Al denk ik dat jij ( @Erwin.) door zijn periode in Breda anders over denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Had Van der Gaag al als opvolger van Cocu willen zien. Al denk ik dat jij ( @Erwin.) door zijn periode in Breda anders over denkt. Haha nja zijn Excelsior periode was goed. Bij NAC ben je sowieso bijna gedoemd te mislukken. Al vind ik wel dat ie best nog wat meer mag bewijzen voor ie naar PSV komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Haha nja zijn Excelsior periode was goed. Bij NAC ben je sowieso bijna gedoemd te mislukken. Al vind ik wel dat ie best nog wat meer mag bewijzen voor ie naar PSV komt. Van der Gaag heeft mijns inziens vrij veel bewezen. Europees voetbal gehaald met het nietige Marítimo Funchal. Seizoen daarna ontslagen in turbulente Portugal. Met een record voorsprong kampioen geworden op het tweede niveau in Portugal. In hetzelfde jaar met een tweedeklasser de halve finale van de beker gehaald, Vervolgens een hartaanval gehad en gestopt als trainer. Daarna is hij naar een tijdje toch weer doorgegaan, vierde geworden met FC Eindhoven en periodetitel gepakt. Toen naar Excelsior gegaan etc. de rest weet je vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 3 uur geleden zei Erwin.: Goeie man Zo overdreven is dat niet gezien de selecties. Bij az staat er bijna op elke positie een betere speler dan dat er bij psv staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Zo overdreven is dat niet gezien de selecties. Bij az staat er bijna op elke positie een betere speler dan dat er bij psv staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 31 minuten geleden zei joostmakaay: Kun je ook nog serieus doen? Ik snap best dat dat niet leuk is om te horen, maar je doet het nu af als een gebbetje. Wat het natuurlijk niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten