Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei LouisPSV:

Dit gaat een erg lang seizoen worden als er niet een beetje word geïnvesteerd in wat voetballend vermogen op het middenveld.

Denk dat er genoeg voetballend vermogen is die op het middenveld kan spelen (Ihatarran, Bergwijn, Doan, Sadilek (?)).

Volgens mij moet er vooral geïnvesteerd worden in een stabiele en georganiseerde verdediging. De goals tegen vallen wel erg gemakkelijk de laatste paar weken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Chiemel:

Denk dat er genoeg voetballend vermogen is die op het middenveld kan spelen (Ihatarran, Bergwijn, Doan, Sadilek (?)).

Volgens mij moet er vooral geïnvesteerd worden in een stabiele en georganiseerde verdediging. De goals tegen vallen wel erg gemakkelijk de laatste paar weken. 

Dat er in de verdediging geïnvesteerd moet worden ben ik het helemaal mee eens. Maar vanuit de as van het veld komt er wel heel weinig goeds, wanneer Rosario of Hendrix aan de bal zijn is het gewoon wachten tot ze hem verspelen of hem terug/breed tikken. De namen die jij noemt zijn inderdaad voetballende middenvelders maar die zijn niet gehaald voor de positie van Hendrix en Rosario op Sadilek na dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, tjonge was dat een slechte vertoning.  Tactisch heel zwak en een echte structuur is niet meer te herkennen.  Bovendien worden ook alle 'vleugelaanvallers' steeds slechter en een echte afmaker is er niet.  Achterin zwak, uit het midden komt niets en voorin is rondspelen en vastlopen aan de orde. Als van Marwijk zijn schoonzoon niet snel bij de hand neemt, zit het er slecht uit voor van Bommel. Ipv die ouwe Griek hadden ze beter voor Weghorst gegaan, die is tenminste nog zijn geld waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Sophomore:

Dit was het dan :( Jammer dat het niet gewerkt heeft met Mark, doet altijd extra pijn. 

Zou het? Ik betwijfel of Toontje Topsport daar de ballen voor heeft.

Moet eerlijk zeggen dat ik gewoon blij was dat de goal van Mitroglou afgekeurd werd. Dat had de positie van Mark zeker gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En maar positief blijven he die Van Bommel. Ik hoorde het woord 'perspectief' alweer uit zijn mond.

Selectie is kwalitatief gewoon belabberd, dat mogen De Jong en Van Bommel zichzelf aanrekenen. Zie je toch dat die Brands met zijn vreemde deals er altijd een mooi team van wist te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unnerstall

Dumfries - Baumgartl - Schwaab - Viergevert

Thomas - Guti

Ihattaren

Pereiro - Malen - Bergwijn

Ik zou het zo wel eens willen zien. Je ziet dat in de spaarzame fases dat er wel aardig gevoetbald wordt laatste wedstrijden dat er moeilijk gescoord wordt. Pereiro is dan wel iemand die kan scoren en het team heeft hem dus gewoon nodig.

Nadeel van deze verdediging is dat je niet echt meer een backup centraal hebt, maar je zou evt Hendrix daar nog kunnen zetten of Boscagli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Selectie is kwalitatief gewoon belabberd, dat mogen De Jong en Van Bommel zichzelf aanrekenen. Zie je toch dat die Brands met zijn vreemde deals er altijd een mooi team van wist te maken. 

Dat valt toch wel mee? Je verliest Angelino, Lozano en De Jong tov vorig jaar. Daar staat de komst/doorbraak/terugkeer van Malen, Ihattaren, Bruma, Baumgärtl, Doan, Thomas en Unnerstal tegenover. Laat ik Boscagli, Lato, Afellay, Lammers en Mitroglou even buiten beschouwing, die mag je nl niet meerekenen vind ik. Natuurlijk zijn er pijnpunten aan te wijzen in de selectie, maar dat kan imo niet het verschil met vorig seizoen verklaren. Enige waar je echt hebt ingeleverd lijkt me de linksback-positie. Maar de issues op het middenveld stonden presteren vorig seizoen niet in de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites