Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Totaal wanbeleid. Oke Elsjorro. Met jou kun je ook geen serieuze discussie voeren he.

23 minuten geleden zei Kavinos:

Ajax volgde Magallan ook al dik 2.5 jaar :cab: 

Zou kunnen maar over Magallan waren er al veel negatieve geluiden bij zijn komst toch? Zeg ook niet dat het altijd iets wil zeggen als een speler al lang gevolgd wordt. Maar Bruma werd echt intensief gevolgd en PSV heeft al vaker pogingen gedaan om hem te halen. Dan ga ik er toch van uit dat ze erg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten.

Bruma gaat gewoon net als de rest van het elftal mee in de sportieve malaise.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Dysproz:

Totaal wanbeleid. Oke Elsjorro. Met jou kun je ook geen serieuze discussie voeren he.

Zou kunnen maar over Magallan waren er al veel negatieve geluiden bij zijn komst toch? Zeg ook niet dat het altijd iets wil zeggen als een speler al lang gevolgd wordt. Maar Bruma werd echt intensief gevolgd en PSV heeft al vaker pogingen gedaan om hem te halen. Dan ga ik er toch van uit dat ze erg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten.

Bruma gaat gewoon net als de rest van het elftal mee in de sportieve malaise.

Wanbeleid ja. Ik zie hier alleen maar reacties van jou waar je alles met de mantel der liefde probeert te bedekken, maar je bent niet realistisch. Je kunt prima met mij een discussie voeren, maar als jij niet wil in zien dat ze gewoon niet een denderende selectie hebben, dan houd het op. 

Dat ze er voor kiezen 20+ miljoen neer te leggen voor Bruma en doan vind ik echt totaal wanbeleid. Zeker als je ziet dat je een linksback mist, viergever gewoon een hele matige verdediger is en je uiteindelijk schwaab uit armoede moet terug halen. Dat mag toch wanbeleid genoemd worden? Baumgartl vind ik dan niet eens zo slecht, maar is niet de leider van die verdediging.

” Bruma gaat gewoon mee in de sportieve malaise”. Heeft die dan bij enkel clubs gespeeld die dat allemaal hadden? 212 wedstrijden en 33 doelpunten. Dat zijn gewoon de keiharde statistieken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wanbeleid ja. Ik zie hier alleen maar reacties van jou waar je alles met de mantel der liefde probeert te bedekken, maar je bent niet realistisch. Je kunt prima met mij een discussie voeren, maar als jij niet wil in zien dat ze gewoon niet een denderende selectie hebben, dan houd het op. 

Dat ze er voor kiezen 20+ miljoen neer te leggen voor Bruma en doan vind ik echt totaal wanbeleid. Zeker als je ziet dat je een linksback mist, viergever gewoon een hele matige verdediger is en je uiteindelijk schwaab uit armoede moet terug halen. Dat mag toch wanbeleid genoemd worden? Baumgartl vind ik dan niet eens zo slecht, maar is niet de leider van die verdediging.

” Bruma gaat gewoon mee in de sportieve malaise”. Heeft die dan bij enkel clubs gespeeld die dat allemaal hadden? 212 wedstrijden en 33 doelpunten. Dat zijn gewoon de keiharde statistieken. 

Nou dan lees je niet goed. Bijna al mijn posts de laatste tijd zijn enorm kritisch. Sterker nog, ik beticht het bestuur er juist van om alles met de mantel der liefde te dekken. Dus hoe je erbij komt dat ik dat doe, geen idee :cab:

Het enige waar ik niet in mee ga is het wegzetten van alle aankopen als middelmaat. Dat is nogal makkelijk als het even niet loopt, terwijl er veel andere factoren kunnen zijn waardoor ze niet presteren. Bijvoorbeeld de vorm van een team, een gebrek aan vertrouwen of een zwakke tactiek

Ik heb genoeg van Bruma gezien om te zeggen dat hij een waardevolle speler voor PSV kan zijn. Maar als jij dat niet vindt, prima. Daar worden we tocj niet over eens. Er zijn er ook 3 linksbacks gehaald waarvan er al 1 heeft laten zien beter te zijn dan Sadilek. Schwaab is meer dan prima als back up. Het is van Bommel die daarin foute keuzes maakt. Maar ook op het aankoopbeleid heb ik dingen aan te merken. Ik heb al eerder aangeven dat er een middenvelder gehaald moest worden en dat ik Doan overbodig vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Dysproz:

Nou dan lees je niet goed. Bijna al mijn posts de laatste tijd zijn enorm kritisch. Sterker nog, ik beticht het bestuur er juist van om alles met de mantel der liefde te dekken. Dus hoe je erbij komt dat ik dat doe, geen idee :cab:

Het enige waar ik niet in mee ga is het wegzetten van alle aankopen als middelmaat. Dat is nogal makkelijk als het even niet loopt, terwijl er veel andere factoren kunnen zijn waardoor ze niet presteren. Bijvoorbeeld de vorm van een team, een gebrek aan vertrouwen of een zwakke tactiek

Ik heb genoeg van Bruma gezien om te zeggen dat hij een waardevolle speler voor PSV kan zijn. Maar als jij dat niet vindt, prima. Daar worden we tocj niet over eens. Er zijn er ook 3 linksbacks gehaald waarvan er al 1 heeft laten zien beter te zijn dan Sadilek. Schwaab is meer dan prima als back up. Het is van Bommel die daarin foute keuzes maakt. Maar ook op het aankoopbeleid heb ik dingen aan te merken. Ik heb al eerder aangeven dat er een middenvelder gehaald moest worden en dat ik Doan overbodig vindt.

Ik zeg niet dat alle aankopen middelmaat zijn. Ik vind het vreemd dat er 20 miljoen wordt neergeteld voor een aanvaller en een aanvallende middenvelder terwijl je geen fatsoenlijke verdediging hebt. Je stelt nu een middenvelder als back op omdat de 2 aankopen op die positie niet voldoen. Dat kan toch niet? Misschien dat wij een andere definitie hebben van “ goed genoeg” voor psv, maar als dit de nieuwe standaard is dan maak ik me als Ajax supporter niet meer zo druk. 
Ik snap best dat je Bruma nog niet af wilt schrijven en die jongen is als 17/18 jarig jongetje meermaals neer gezet als de nieuwe ronaldo. Maar feit is dat we nu 7/8 jaar verder zijn en zoals gezegd: zijn statistieken zijn gewoon slecht. In die 7 jaar 1 goed jaar gehad bij gala en de rest is om te janken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik zeg niet dat alle aankopen middelmaat zijn. Ik vind het vreemd dat er 20 miljoen wordt neergeteld voor een aanvaller en een aanvallende middenvelder terwijl je geen fatsoenlijke verdediging hebt. Je stelt nu een middenvelder als back op omdat de 2 aankopen op die positie niet voldoen. Dat kan toch niet? Misschien dat wij een andere definitie hebben van “ goed genoeg” voor psv, maar als dit de nieuwe standaard is dan maak ik me als Ajax supporter niet meer zo druk. 
Ik snap best dat je Bruma nog niet af wilt schrijven en die jongen is als 17/18 jarig jongetje meermaals neer gezet als de nieuwe ronaldo. Maar feit is dat we nu 7/8 jaar verder zijn en zoals gezegd: zijn statistieken zijn gewoon slecht. In die 7 jaar 1 goed jaar gehad bij gala en de rest is om te janken. 

PSV had natuurlijk al Boscagli en Lato gehaald, welke allebei op de linksback positie hadden kunnen spelen. Ze bleken niet goed genoeg. PSV investeerde wel degelijk in de verdediging, alleen kwalitatief bleken ze gewoon niet goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Rogier.:

Kwam omdat Dolberg er toen ook nog was. Stond Tadic op links, Ziyech rechts en Van de Beek op 10. Heeft eigenlijk een soort van eigenhandig Dolberg verdreven, want hij speelde zichzelf op links en Tadic in de spits. Maargoed, PSV-topic dit.

Wat betreft Bruma en de andere aanvallers van PSV; ik heb vooral het gevoel dat ze het maar een beetje zelf uit moeten zoeken en een beetje gaan met die banaan. Ik vind Van Bommel geen geweldige coach, met name omdat ik het gevoel heb dat die gasten voorin maar weinig bijgebracht wordt. Zien jullie nou ooit eens echt consistente ideeën achter aanvallen van PSV? Die mis ik al anderhalf jaar, en de optie lange bal op De Jong is nu weggevallen, waardoor dit pijnlijk zichtbaar wordt. Dat kun je Van Bommel echt wel aanrekenen. Het is niet voor niets dat Ten Hag 2 maanden terug de 4 voorin cowboys noemde. Bergwijn staat stil in zijn ontwikkeling imo, en de enige reden dat die jonge jongens zo snel komen is omdat ze zich nog niet hebben laten zien. Lozano heeft zich imo ook niet ontwikkeld op een zodanige manier dat hij had gekund. 

Als je naar de andere veldbezetting kijkt, is dat niet anders. Wie zet er in godsnaam consistent Sadilek, Rosario en Hendrix naast elkaar op het middenveld (voor zover ik weet heeft 'ie dat een tijd gedaan)? Dat kan alleen Van Marwijk himself of ja, je raadt het al. Het is een kwestie van tijd voordat Van Bommel weg moet imo, want zijn people management skills zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Tactisch zal Van Bommel echt wel sterk zijn, anders ben je ook niet een topspeler. Betekent niet dat je dit om kan zetten in het sturen van een groep naar hoe jij het wil hebben, zodanig dat zij jou begrijpen en er echt consistent van leren. Die eigenschap heeft Van Bommel gewoon niet, zo naar het lijkt.

Goede post Rogier, zo is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan toch ook moeilijk veel groots verwachten als je moet bouwen op die Duitsers achterin en Hendrix en Rosario? De backs (ja, ook Dumfries) vind ik nou ook niet imponerend. PSV heeft enkel een hoop goede vleugelspelers (waarbij Bruma en Doan overschat zijn/waren), Malen en Ihattaren. Dan kan je, om er alles uit te halen, twee dingen doen: vrijwel al je goede voetballers opstellen en kamikaze-voetbal in de geest van Sampaoli, Bosz en dat soort trainers spelen, of de boel positioneel dichttimmeren en puur leunen op de omschakeling en de impulsen van je goede aanvallende spelers.

Ik zou persoonlijk met een '6' spelen, waarbij Rosario en Sadilek mij de beste opties lijken. Daarvoor maken Ihattaren, Doan en Pereiro uit wie die twee posities pakken. Voorin Gakpo, Malen en Bergwijn. Indien fit uiteraard. Gewoon maar gaan ballen. Doelpunten maken en af en toe eens fases aan de bal blijven. Eigenlijk een beetje Ajax-voetbal gaan spelen in Eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel mooi zijn. Ik blijf het jammer vinden dat we Lato niet meer hebben gebruikt. Wordt door Valencia fans toch wel als goed beschouwd, dus hij moet toch wel wat kennen. Sadilek op linksback is hopelijk verleden tijd. Boscagli daar maar vast laten spelen.

Baumgartl weer terug. Speelde eerste weken gewoon top op rechts, toen hij naar links moest ging het pas minder. En hopelijk Malen straks weer lekker in de spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het eigenlijk treuriger dat Afellay blijkbaar eerste aanvoerder is bij PSV. Heeft op 30/12/2017 voor laatste minuten gemaakt in een officiele wedstrijd. Hoe kun je die nou aanvoerder maken... Geef die band dan aan Schwaab of VIergevert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Vind het eigenlijk treuriger dat Afellay blijkbaar eerste aanvoerder is bij PSV. Heeft op 30/12/2017 voor laatste minuten gemaakt in een officiele wedstrijd. Hoe kun je die nou aanvoerder maken... Geef die band dan aan Schwaab of VIergevert.

Ik weet niet of Ibi dat nog steeds is of dat Dumfries dat nu is. Iig heeft van Bommel gezegd dat Afellay nog niet speelt omdat ie niet goed genoeg is. In oefenwedstrijden kan hij wel 90min vol maken dus anders had hij best al minuutjes kunnen maken.

Was wel hoopgevend dat op het einde Viergever als linksback geprobeerd werd, langzaam aan ziet ie het wel. Laatste wedstrijd van het seizoen hebben we denk ik wel de meest optimale opstelling met deze selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Erwin.:

Ik weet niet of Ibi dat nog steeds is of dat Dumfries dat nu is. Iig heeft van Bommel gezegd dat Afellay nog niet speelt omdat ie niet goed genoeg is. In oefenwedstrijden kan hij wel 90min vol maken dus anders had hij best al minuutjes kunnen maken.

Was wel hoopgevend dat op het einde Viergever als linksback geprobeerd werd, langzaam aan ziet ie het wel. Laatste wedstrijd van het seizoen hebben we denk ik wel de meest optimale opstelling met deze selectie.

Wat ik uit de berichtgeving op internet opmaakte was dat Afellay in principe nog altijd eerste aanvoerder is. Wil niet zeggen dat dit ook klopt natuurlijk. Afellay begint wel een beetje verhaaltje Heitinga bij Ajax te worden. Zonde van die blessures, was toch ooit wel een zeer begenadigd talent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites