Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ben wel een beetje klaar met de keuzes van Mark.

Je hebt 3 opties op linksback en dan stel je iedere wedstrijd zo'n kleine schoppert op. Doan kende een goed debuut en is nu ineens onomstreden. Afellay wisselt wekelijks warmlopen met een plaats op de tribune af. Baumgartl raakt na zijn sterke begin zijn basisplaats kwijt. Je spits haakt af, dus laten we de andere spits ook maar op de bank zitten. Wel jammer dat Hendrix er niet bij was, dan was het feest compleet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei joostmakaay:

Bergwijn had er al veel eerder afgehaald moeten worden, was de hele wedstrijd alleen maar met zichzelf bezig. Met een beetje geluk stond je hier 1-0/2-0 voor na de standaardsituaties en was er geen vuiltje aan de lucht.

Het ding is wel dat hij veel kansen ook zelf creëerde. Bovendien was hij een erg goed aanspeelpunt voorin. Ik vond Mark alles behalve verkeerde keuzes maken gisteren. Gewoon pure pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Skkky50:

Het ding is wel dat hij veel kansen ook zelf creëerde. Bovendien was hij een erg goed aanspeelpunt voorin. Ik vond Mark alles behalve verkeerde keuzes maken gisteren. Gewoon pure pech.

Eerst helft was hij inderdaad erg goed bezig, maar tweede helft is hij 3x (of meer) op de keeper of gegaan en hij had er zeker twee kunnen/moeten afleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb geen zin meer om de wedstrijd af te kijken, dus hier vast mijn reactie.

Teze voor Doan. Dat moet wel een van de slechtste wissels zijn die ik ooit heb gezien.
En Mitroglou is nu dus 4e spits, 5e als Lammers terug is.
Tijd voor Unnerstall.

#VanBommelOut

Link naar opmerking
Deel via andere websites