Magikarp Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Zojuist zei nasje92: Ik snap dat dit beeld over hem heerst hoor. Een stap terug voor Twente waren er 3 vooruit voor hem. Let maar op;) Maar dat is tegen de lamme en de blinde van Telstar, Oss en Dordrecht geweest, in stadions waar hooguit de voorzitter en z'n vrouw zaten. Ik hoop voor Twente dat ie het goed gaat doen ja, we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Maar dat is tegen de lamme en de blinde van Telstar, Oss en Dordrecht geweest, in stadions waar hooguit de voorzitter en z'n vrouw zaten. Ik hoop voor Twente dat ie het goed gaat doen ja, we gaan het zien. True, we wachten geduldig af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Drommel is erg goed geworden ja. @Elsjorro1990 Bijen zal dit seizoen wel spelen. Maar de rest allemaal niet. Boere en Oosterwijk komen te kort en waren vorig jaar al slecht, maar hadden geen andere spits. Niet voor niks nog in de winter Friday gehaald die ook faalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 8 uur geleden zei cimbomcu: Drommel is erg goed geworden ja. @Elsjorro1990 Bijen zal dit seizoen wel spelen. Maar de rest allemaal niet. Boere en Oosterwijk komen te kort en waren vorig jaar al slecht, maar hadden geen andere spits. Niet voor niks nog in de winter Friday gehaald die ook faalde. Ah oke. Naja we zullen het zien. Het zal een zware strijd worden. Hopelijk niet ten koste van Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Ga anders ff naar het Twente topic. Sevilla lijkt toch serieus met Bergwijn bezig te zijn. Van mij mag hij best vertrekken. Speelt al maanden slecht en is nooit een bepalende speler geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Niet helemaal mee eens. Ondanks dat hij sinds de winterstop niet constant een hoog niveau heeft gehaald was het wel onze meest dreigende aanvaller. Alleen in de afrondingsfase ging het vaak mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 17 minuten geleden zei Erwin.: Niet helemaal mee eens. Ondanks dat hij sinds de winterstop niet constant een hoog niveau heeft gehaald was het wel onze meest dreigende aanvaller. Alleen in de afrondingsfase ging het vaak mis. Voor de winterstop maakte hij echt een hele goede ontwikkeling door en toen was hij ook echt goed. Na de winterstop viel hij net als het hele team gewoon heel hard terug. Hij is nooit zo belangrijk als Depay geworden en dat zie ik hem ook niet worden. Desondanks zie ik liever Lozano vertrekken maar een vertrek van Bergwijn zou ik ook niet erg vinden, mits het niet naar Ajax is en er een andere opvolger dan Berghuis gehaald wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvfanboeruh Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Ik haat Van Bommel, mag zo snel mogelijk weg van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 11 uur geleden zei psvfanboeruh: Ik haat Van Bommel, mag zo snel mogelijk weg van mij. Vorig seizoen vond je hem vast nog wel heel goed. Beetje kort door de bocht gedacht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Ik denk een dubbel van cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Ik hoop met vurige passie dat het Philip Cocu is die zo aan het lobbyen is geslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Ik hoop met vurige passie dat het Philip Cocu is die zo aan het lobbyen is geslagen Wil hij nu al weg uit Engeland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 20 uur geleden zei Pino: Ik denk een dubbel van cimbomcu Ik maakte maar een grapje, maar was dit echt het dubbelaccount van Cimbomcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Pino: Ik maakte maar een grapje, maar was dit echt het dubbelaccount van Cimbomcu? Doe nou niet... Je ziet toch dat de zogenaamde dubbelaccount niet gebanned is...!? 5 augustus 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Doe nou niet... Nee niet om uit te dagen of zo, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Zojuist zei Pino: Nee niet om uit te dagen of zo, Ik had een zin vergeten, maar dan was deze account ook gebanned zoals je begrijpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Ik had een zin vergeten, maar dan was deze account ook gebanned zoals je begrijpt. Ohja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Voor de duidelijkheid, ja dat was wel het dubbelaccount (Je ziet bij deze forumsoftware niet meer of iemand geband is of niet). Maar laten we het hier nu verder over PSV hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Forum van Netwerk is na jaren weer terug.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Misschien kan @psvfanboeruh daar een accountje aanmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Malen bijgetekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRedOne Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Wat een prachtig aankondigingsfilmpje van Malen. Ben blij dat Donyell bij heeft getekend, hij gaat een van de belangrijkste spelers worden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Slecht begin, wel voor. Het spel begon ook al beter te worden dus hopelijk zetten ze dat door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Na afloop ook gewoon tevreden zijn he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Ik verlang naar schijtbakkenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten