Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei nasje92:

Ik snap dat dit beeld over hem heerst hoor. Een stap terug voor Twente waren er 3 vooruit voor hem. Let maar op;)

Maar dat is tegen de lamme en de blinde van Telstar, Oss en Dordrecht geweest, in stadions waar hooguit de voorzitter en z'n vrouw zaten. Ik hoop voor Twente dat ie het goed gaat doen ja, we gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Magikarp:

Maar dat is tegen de lamme en de blinde van Telstar, Oss en Dordrecht geweest, in stadions waar hooguit de voorzitter en z'n vrouw zaten. Ik hoop voor Twente dat ie het goed gaat doen ja, we gaan het zien.

True, we wachten geduldig af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Drommel is erg goed geworden ja.

@Elsjorro1990

Bijen zal dit seizoen wel spelen. Maar de rest allemaal niet. Boere en Oosterwijk komen te kort en waren vorig jaar al slecht, maar hadden geen andere spits. Niet voor niks nog in de winter Friday gehaald die ook faalde.

Ah oke. Naja we zullen het zien. Het zal

een zware strijd worden. Hopelijk niet ten koste van Emmen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Erwin.:

Niet helemaal mee eens. Ondanks dat hij sinds de winterstop niet constant een hoog niveau heeft gehaald was het wel onze meest dreigende aanvaller. Alleen in de afrondingsfase ging het vaak mis.

Voor de winterstop maakte hij echt een hele goede ontwikkeling door en toen was hij ook echt goed. Na de winterstop viel hij net als het hele team gewoon heel hard terug. Hij is nooit zo belangrijk als Depay geworden en dat zie ik hem ook niet worden. Desondanks zie ik liever Lozano vertrekken maar een vertrek van Bergwijn zou ik ook niet erg vinden, mits het niet naar Ajax is en er een andere opvolger dan Berghuis gehaald wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites