Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Chiemel:

Anders hadden ze hem waarschijnlijk niet voor zo'n laag bedrag kunnen halen. 

Ik vind altijd, dan haal je hem toch lekker niet? Baas in eigen huis. Bij PSV is al te vaak iemand anders de baas geweest (Lemic).

@Hierboven

Aad de Mos :D?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind altijd, dan haal je hem toch lekker niet? Baas in eigen huis. Bij PSV is al te vaak iemand anders de baas geweest (Lemic).

@Hierboven

Aad de Mos :D?

Waren ze toch ook gewoon? Zeker als je het gaat vergelijken met Lemic.

Het is alleen een extra "verzekering" van Man City.  Zelfde als Real Madrid vaak doet. Vind het nogal makkelijk van je om te zeggen "dan haal je hem toch lekker niet".

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Waren ze toch ook gewoon? Zeker als je het gaat vergelijken met Lemic.

Het is alleen een extra "verzekering" van Man City.  Zelfde als Real Madrid vaak doet. Vind het nogal makkelijk van je om te zeggen "dan haal je hem toch lekker niet".

Vind ik niet, ik vind persoonlijk Angelino erg goed en die kan veel meer opleveren dan wat hij nu doet. PSV had gewild dat hij minimaal 2/3 jaar bij PSV speelde en dan verkocht zou worden. Daar zijn zij al de baas dus niet over, na 1 jaar wordt hij gewoon terug gehaald. Daarnaast zijn ze dus ook niet de baas over de waarde van hem want waar je geruchten hoort van 20/30 miljoen gaat hij nu voor een schijntje weg. Zeker als je nagaat dat PSV had gehoopt dat hij zich door 2/3 jaar te blijven nog verder had ontwikkeld.

Zij bepalen niet wanneer hij vertrekt, en zij bepalen ook niet voor hoeveel. Vind ik 2 cruciale dingen waar ik uit concludeer dat zij over deze kwestie niet de baas waren. De baas zijn is als je het ook kan weigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Vind ik niet, ik vind persoonlijk Angelino erg goed en die kan veel meer opleveren dan wat hij nu doet. PSV had gewild dat hij minimaal 2/3 jaar bij PSV speelde en dan verkocht zou worden. Daar zijn zij al de baas dus niet over, na 1 jaar wordt hij gewoon terug gehaald. Daarnaast zijn ze dus ook niet de baas over de waarde van hem want waar je geruchten hoort van 20/30 miljoen gaat hij nu voor een schijntje weg. Zeker als je nagaat dat PSV had gehoopt dat hij zich door 2/3 jaar te blijven nog verder had ontwikkeld.

Zij bepalen niet wanneer hij vertrekt, en zij bepalen ook niet voor hoeveel. Vind ik 2 cruciale dingen waar ik uit concludeer dat zij over deze kwestie niet de baas waren. De baas zijn is als je het ook kan weigeren.

Teruggekocht, niet teruggehaald. Verder lijkt het me vergelijkbaar met acties die je hurende clubs (met koopoptie) wel eens uit ziet halen. 

Daarnaast zijn er genoeg clubs en spelers met een clausule in hun contract, echt niet iets superbijzonders. Denk dat ze bij PSV denken: Vervelend dat dit gebeurt, maar we hebben één seizoen van hem gebruik kunnen maken en 6 miljoen winst gemaakt. So be it. 

Lees veel mensen die zeggen: Ja had dan wat meer betaald, dan had je nu >20 miljoen winst kunnen pakken, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ten eerste omdat PSV zeer waarschijnlijk niet het dubbele had kunnen neerleggen voor Angelino, ten tweede omdat er is aangegeven dat hij zonder terugkoopclausule überhaupt niet aan PSV verkocht zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Teruggekocht, niet teruggehaald. Verder lijkt het me vergelijkbaar met acties die je hurende clubs (met koopoptie) wel eens uit ziet halen. 

Daarnaast zijn er genoeg clubs en spelers met een clausule in hun contract, echt niet iets superbijzonders. Denk dat ze bij PSV denken: Vervelend dat dit gebeurt, maar we hebben één seizoen van hem gebruik kunnen maken en 6 miljoen winst gemaakt. So be it. 

Lees veel mensen die zeggen: Ja had dan wat meer betaald, dan had je nu >20 miljoen winst kunnen pakken, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ten eerste omdat PSV zeer waarschijnlijk niet het dubbele had kunnen neerleggen voor Angelino, ten tweede omdat er is aangegeven dat hij zonder terugkoopclausule überhaupt niet aan PSV verkocht zou zijn.

Jij haalt weer andere clubs en zaken erbij. Maar dat boeit effe niet he, we hebben het nu over dit. Net had je het ook al over Real. Ik geef namelijk nergens aan dat ik dat goed en leuk vind van Real. Sterker nog mocht Ajax Odegaard halen hoef ik niet zo'n constructie, moet dat van Real? Laat Odegaard maar zitten dan.

Over Angelino, ik betaal iig liever 10 miljoen en dan verkoop ik hem voor 20/30. Dan dat je hem voor 5 haalt en je hem na 1 verplicht moet verkopen voor 12/13.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei MetalMichael:

Zonder terugkoopclausule had je hem niet gehad. Dan had je dus 0 euro verdiend, nu 6 miljoen. 

En nu moet je onverwachts een speler gaan kopen nadat eerder al je basisspeler centraal achterin al weg is gegaan,  en dan maar hopen dat dat het een goedkope optie is anders maak je ook nog eens verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Nee, al zou dat wel de oorspronkelijke bron kunnen zijn. Ik spreek Aad niet zo veel meer tegenwoordig.

2 jaar geleden heeft dat wel gezegd iig, dus toen was Obispo gelijk afgeschreven.

Zonder gekheid, ik weet niet waar het mis is gegaan bij Obispo, volgens mij heeft hij het bij jong altijd redelijk gedaan maar in 1 durfden de trainers het zelden aan. Nou is ie nog altijd maar 19 dus ik ben benieuwd hoe hij het bij Vitesse gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is al rond ook dacht ik. Wordt onderhand wel tijd voor nieuwe aanwinsten, en dan geen Afellay. Straks zijn we een week voor Basel zonder linksback, met Luckassen naast Viergevert, en voorin moet je dan hopen dat Gakpo en Malen al minder wisselvallig zijn en rijp voor alleen maar 90 minuten.

Gelukkig is het middenveld goed bezet

Ihattaren/Afellay/Mauro

Guti/Hendrix/Sadilek                                           Rosario/Thomas/Ramselaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dat had ik nog niet meegekregen, top. Ik maak me nog niet zo druk om inkomende transfers. De komende weken verwacht ik veel actie.

Het middenveld is goed bezet maar kwalitatief niet sterk hoor. Dat Afellay komt is fantastisch, maar het is afwachten wat zijn niveau momenteel is. Mauro, Hendrix, Sadilek en Ramselaar zijn niet goed genoeg. Geen idee wat het niveau van Thomas is. Er mag van mij dus wel iets bijkomen en een paar mogen vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites