Erwin. Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Mwa ik denk eigenlijk dat je daar geen vervanger moet halen. Je hebt Lammers die de kans moet krijgen en daarnaast kan Malen (en Bergwijn als hij blijft) daar ook spelen. Ik zie liever een nieuwe buitenspeler (Robben), naast Gakpo en als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt nog een buitenspeler erbij. Lozano ga ik al vanuit dat hij weg zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Wat een afgrijselijk uitshirt zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 Mooi! Met recht het lelijkste shirt tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 Ik vind hem wel mooi eigenlijk. Alleen het logo hadden ze niet oranje moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Dat vooral ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Angeliño zou dmv een terugkoopclausule terug naar City gaan om vervolgens met winst verkocht te worden... zou wel even een hele fikse domper zijn als dat echt zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Ook zo'n knakker op linksback uit de jeugd naar Lyon. Was volgens mij wel aardig talent :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Afellay terug, want we hadden middenvelders nodig.. zal wel alvast voor Pereiro zijn neem ik aan maar zelfs dan betwijfel ik of het nodig is. Ik hoop ook echt dat ze niet Luckassen een kans gaan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 PSV ook altijd met die klote deals als van Angelino, begin daar toch niet eens aan joh. Snap echt niet waarom ze dat toch altijd doen daar in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 28 minuten geleden zei Erwin.: Afellay terug, want we hadden middenvelders nodig.. zal wel alvast voor Pereiro zijn neem ik aan maar zelfs dan betwijfel ik of het nodig is. Ik hoop ook echt dat ze niet Luckassen een kans gaan geven. Afellay... sorry hoor, maar hoeveel ga je daar aan hebben? Het is en blijft Eredivisie waar hij nu gaat spelen, maar toch. Ik zie het niet zitten. Raak je ook zo nog Angelino kwijt, Lozano, Bergwijn, Pereiro en Schwaab. Eventueel Hendrix, De Jong en Zoet is ook nog een mogelijkheid. Zo zag de gebruikelijke elf er uit: Zoet - Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino - Rosario - Hendrix - Pereiro - Lozano - De Jong -Bergwijn. Doorhaalt gaat weg, onderstreept misschien: Zoet - Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino - Rosario - Hendrix - Pereiro - Lozano - De Jong - Bergwijn Nu al vier basisspelers kwijt. Ben echt benieuwd wie PSV gaat halen hiervoor, want Afellay is natuurlijk niet serieus te nemen. Die grote verdediger, Lyanco, wordt het waarschijnlijk ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Als ik PSV was, zou ik eens met Angelino en Napoli gaan praten. Misschien wil Napoli hem wel overnemen voor minder dan van City, maar meer dan City aan PSV betaald. Als Angelino er dan qua contract niet uitkomt met City, is dat een goede deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Afellay terug Ben er enorm blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: PSV ook altijd met die klote deals als van Angelino, begin daar toch niet eens aan joh. Snap echt niet waarom ze dat toch altijd doen daar in Eindhoven. Anders hadden ze hem waarschijnlijk niet voor zo'n laag bedrag kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 52 minuten geleden zei Chiemel: Anders hadden ze hem waarschijnlijk niet voor zo'n laag bedrag kunnen halen. Dan had hij niet in Eindhoven gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 3 uur geleden zei Hwb: Als ik PSV was, zou ik eens met Angelino en Napoli gaan praten. Misschien wil Napoli hem wel overnemen voor minder dan van City, maar meer dan City aan PSV betaald. Als Angelino er dan qua contract niet uitkomt met City, is dat een goede deal. I like the way you think. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Hij is al weg helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 9 minuten geleden zei Erwin.: Hij is al weg helaas Klote zeg. Zullen zien wie de vervanger zal worden, want jeugd of huidige selectiespelers zijn geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) Transferwindow is pas over twee weken open en duurt nog tot 1 september. Heb mij voorgenomen nergens druk over te maken en niet te verdiepen in allerlei geruchten. Zo gaat het elk seizoen en aan het einde staat er de laatste jaren toch een redelijke selectie. Edit: Transferwindow is blijkbaar al sinds 9 juni open. Te lang niet meer in NL gespeeld met FM Edit2: Ook niet helemaal waar; 11 juni 2019 tot 2 september 2019 18 juni 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Zo dat is vlug gegaan. Een enorme aderlating en ik heb geen idee wie hem zou moeten vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Haps, van Aanholt, Ouwejan? Haps lijkt mij sowieso niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Laat die maar eerst een jaar blessurevrij bij Feyenoord spelen. Niet dat hij dan nog haalbaar is voor PSV, maar zou het risico niet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Douglas Santos Zo dat niet bemoeien met transfergeruchten is toch een par uur gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Buttner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Calvin Verdonk geen optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Ouwejan, die schijnt @Fabian. op de fiets te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten