Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ja om dan het dubbele te moeten betalen of hem te verliezen aan een andere club.

Kan hem toch nu kopen en jaartje terugverhuren aan Utrecht :S

Maar ben het er wel mee eens dat Ramselaar én De Jong teveel van het goede is voor het middenveld. Zeker als je bedenkt dat ze op de vleugels nog wel iemand kunnen gebruiken. Dan zou je Pereiro ook nog op het middenveld kunnen zetten mocht dat nodig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan hem toch nu kopen en jaartje terugverhuren aan Utrecht :S

Maar ben het er wel mee eens dat Ramselaar én De Jong teveel van het goede is voor het middenveld. Zeker als je bedenkt dat ze op de vleugels nog wel iemand kunnen gebruiken. Dan zou je Pereiro ook nog op het middenveld kunnen zetten mocht dat nodig zijn.

Ja dat bedoelde ik. Pereiro, ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Kan geweldig ballen, maar het lijkt alsof die er soms totaal geen zin in heeft. Je moet gewoon een goede buitenspeler erbij hebben en dan ben je als PSV zijnde gewoon klaar om weer kampioen te worden, daargelaten dat er geen verdediger geblesseerd raakt want die Fransman kan er nou ook niet heel veel van. Maar de basis + bank verder zijn van een uitzonderlijk hoog niveau voor eredivisie begrippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel van die wedstrijden waren in de basis? 21 stuks? Met de kanttekening dat die allemaal voor de winterstop waren zowat, nadat van ginkel kwam was het byebye Hendrix. Is niet heel veel voor je grootste talent. Jaar ervoor 12 en jaar daarvoor 13. Dus dan zit er best wel een kans in dat hij dat gaat roepen.

Dan verschillen we daar in mening over. Ik vind 21 basisplekken in de competitie en 5 basisplekken in de Champions League geen slecht aantal. Daar komt ook nog bij dat hij vorig seizoen anderhalve maand geblesseerd is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan verschillen we daar in mening over. Ik vind 21 basisplekken in de competitie en 5 basisplekken in de Champions League geen slecht aantal. Daar komt ook nog bij dat hij vorig seizoen anderhalve maand geblesseerd is geweest.

Het is ook geen slecht aantal, maar er zijn wel wat nuances te plaatsen. Zoals oa dat hij de meeste basisplekken had in de 1e seizoenshelft. En het feit dat hij gemiddeld genomen 51 minuten per wedstrijd gespeeld heeft. Dus anders gezegd, hij speelt elke wedstrijd net iets meer dan 1 helft. Nu is er vanaf het begin van het seizoen die concurrentie die er vorig jaar pas in de winterstop kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hendrix was vroeger ook voor Ajax...

Nu de grootste PSV-fan in de selectie

Wat ik me dan wel afvraag, waarom nog een middenvelder? Je hebt dus straks voor het middenveld: maher guardado propper Hendrix ramselaar de jong, waarvan waarschijnlijk maher weg gaat. Maar als die onverhoopt niet vertrekt ga je dus hele vervelende keuzes moeten maken. Ik kan me voorstellen dat zon Hendrix ook een keer zegt: joh alles leuk en aardig, maar tief een eind op met dat gehuurd elke keer. Ramselaar moet dan op de positie van propper voetballen ofzo? Gaat dus ook weinig speeltijd krijgen. Snap het beleid niet helemaal. Koop er dan een fatsoenlijke vleugelspeler bij ofzo, lijkt me dat je daar met meer problemen zit dan op het middenveld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Van Ginkel, Schaars en Maher vertrekken, daar komen De Jong en Ramselaar voor terug. Dan heb je vijf middenvelders en Lundqvist daarachter, dat is prima. Al heeft Brands gezegd ook voor Maher een vervanger te willen halen, dat is onnodig imo.

Ja posities dubbel bezet, waarbij je dus 5 mil uittrekt voor een speler die niet gaat spelen en een speler huurt die of op de bank terecht komt of de ontwikkeling van je grootste talent in de weg zit. Beetje hetgeen iedereen Ajax belachelijk om maakt inzake bijvoorbeeld sinkgraven/gudelj. Pereiro kun je geen seizoen lang op bouwen, net zoals Bergwijn, josefzoon speelt nooit, maar dan ook echt nooit, locadia is zoals je zelf al aangeeft een spits en narsingh is het sinds zijn blessure al een tijdje kwijt. Dan had ik dus een vleugelspeler er bij gekocht. En niet een type narsingh, dan koop je dus weer een net niet speler.

Hoeveel van die wedstrijden waren in de basis? 21 stuks? Met de kanttekening dat die allemaal voor de winterstop waren zowat, nadat van ginkel kwam was het byebye Hendrix. Is niet heel veel voor je grootste talent. Jaar ervoor 12 en jaar daarvoor 13. Dus dan zit er best wel een kans in dat hij dat gaat roepen.

Over het algemeen vind ik brands geniaal inzake transfers, maar de laatste twee begrijp ik niet zo. Al vind ik ramselaar wel een heel groot talent, maar had ik hem

Lekker nog een jaartje bij Utrecht gelaten, als je weet dat je ook nog de jong gaat halen.

Hendrix miste ook een aantal wedstrijden ivm blessure.

Edt: Pröpper verlengd tot 2020.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramselaar vervanger van v Ginkel en de Jong vervanger van Maher, ik zie op geen enkele manier in waarom dat te veel van het goede is?

Omdat je er dus voor gaat zorgen dat je grootste talent niet meer speelt. Misschien het bericht de volgende keer wat beter lezen als je wilt reageren. Dus jij denkt dat het een middenveld met Ramselaar/guardado/propper word of hoe zie jij het voor je?

De Jong zal vast komen te spelen, mits fit, samen met propper en guardado. Dan haal je dus een speler voor 4.5 mil op die je niet laat spelen. Ik had hem verhuurt en Maher nog een jaartje 2e viool laten spelen. Zo veel minder is Maher namelijk niet dan Ramselaar. Dat je dan de Jong bijvoorbeeld als wissel/bank/wissel/bank gebruikt maakt geen kut uit, hij is gehuurd dus wat hij wil is verder niet zo heel erg belangrijk. Maar lijkt me dat je nu Hendrix wel eens een keer het vertrouwen mag geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat je er dus voor gaat zorgen dat je grootste talent niet meer speelt. Misschien het bericht de volgende keer wat beter lezen als je wilt reageren. Dus jij denkt dat het een middenveld met Ramselaar/guardado/propper word of hoe zie jij het voor je?

De Jong zal vast komen te spelen, mits fit, samen met propper en guardado. Dan haal je dus een speler voor 4.5 mil op die je niet laat spelen. Ik had hem verhuurt en Maher nog een jaartje 2e viool laten spelen. Zo veel minder is Maher namelijk niet dan Ramselaar. Dat je dan de Jong bijvoorbeeld als wissel/bank/wissel/bank gebruikt maakt geen kut uit, hij is gehuurd dus wat hij wil is verder niet zo heel erg belangrijk. Maar lijkt me dat je nu Hendrix wel eens een keer het vertrouwen mag geven.

Hoe kom je erbij dat Hendrix het grootste talent is? Ramselaar kan ook nog op de linksbuiten positie, komt genoeg aan spelen toe.

Ramselaar past ook wel bij het beleid van PSV op het moment. Grootste talenten uit Nederland vroeg kopen en in de luwte laten wennen. Ze zullen het dus wel prima vinden wanneer hij niet alles speelt dit seizoen. Dat is gewoon lange termijn denken.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit interviews blijkt wel dat Ramselaar dit jaar niet de eerste keus op een positie zal worden. Ik denk dat dit ongeveer de rangorde zal zijn. Guardado & Propper zijn zeker van een basisplek. Siem de Jong en Hendrix mogen concurreren voor laatste plekkie. Ramselaar zal minuten gaan maken bij blessures van S. de Jong, Guardado (die heeft al 30 jaar lang achter elkaar geen lange zomervak. gehad) & Propper. Lundqvist zesde middenvelder. Dante Rigo zal ook wel wat minuutjes maken. Maak me meer zorgen om onze aanval. :pray:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, want je gebruikt maar 3 middenvelders per seizoen in die 50 wedstrijden (y) vorig jaar is toch gewoon gebleken dat je als PSV zijnde 2 goede back-ups nodig hebt op die 3 posities? Hoe de rolverdeling dan precies is zal mij een wordt wezen, je hebt gewoon 5 'basiswaardige' middenvelders nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vind ik merkwaardig Sjorro, hoezo is dat niet belangrijk? De Jong zal gesproken hebben met PSV en niet ja hebben gezegd als die amper gaat spelen. Wat hij wil is zeker wel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat de Jong komt, heb wel vertrouwen in hem. Dat ie vaak geblesseerd is is nu ook weer niet zo'n probleem met Ramselaar en Hendrix achter de hand. Brands zat er ook nog aan te denken om Ramselaar nog een jaar bij Utrecht te laten spelen maar Ramselaar wilde zelf erg graag gelijk naar PSV, er zal hem dus zeker geen basisplaats beloofd zijn. Er moet wel nog een linksbuiten bij maar ik denk ook wel dat Brands die nog gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites