Michaelinho* Gepost April 14 Share Gepost April 14 Oh Viaplay denkt dat wij nu naar Van der Gun en Westerveld willen luisteren. Laat godverdomme gewoon dat veld zien man. Mafkezen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 14 Share Gepost April 14 4 uur geleden zei Michaelinho*: @Tim' Voor jou qua resultaat vandaag minder tof, maar Leverkusen . Kan hier als Dortmund fan toch wel echt van genieten hoor Zeker jammer van dit resultaat maar wat is Leverkusen toch een toffe kampioen. Daar ben ik zeker blij mee. 4 uur geleden zei Urbeto: Boete salaris 1 week @Tim'? Of naar het tweede elftal zetten? Lekker weg laten rotten in het tweede elftal en aan het einde van het seizoen afscheid van nemen. Keita is met afstand de meest nutteloze speler die ik ooit bij Werder heb gezien. En ik heb een hoop spelers van een bedenkelijk niveau gezien in de afgelopen jaren. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 15 Share Gepost April 15 Hele vette beelden van gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 15 Share Gepost April 15 Heb vernomen dat Wirtz nog steeds de weg naar de spelerstunnel aan het zoeken is. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 15 Share Gepost April 15 Ik moet altijd werken op zondag Fijn dat ze zo mooi,, goed en ruim gewonnen hebben en kampioen zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 15 Share Gepost April 15 Hadden ze daar in Leverkusen wel even rekening mee mogen houden @Kyrill. Heb jij weer. Met die beker- en Europacup finales niet op een zondag inplannen aub @Bundesliga @UEFA @Leverkusen. Laatste kwartier was wel genieten gisteren zeg. Beetje Ado- Excelsior vibes, al ging het nu natuurlijk wel goed 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost April 15 Share Gepost April 15 Altijd leuk, wat historie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 15 Share Gepost April 15 Als Ten Hag slim is, haalt die Boniface. Wat een spits is dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 19 Share Gepost April 19 Citaat Zinedine Zidane is nog maar 'één stap verwijderd' van een nieuwe club. Volgens Mundo Deportivo is de succesvolle Fransman dichtbij een akkoord met Bayern München. Volgens de Spaanse krant zouden Julian Nagelsmann en Zidane de belangrijkste kandidaten voor de trainerspositie in München. Nagelsmann kondigde vandaag echter aan dat hij langer bondscoach van Duitsland blijft. Zo ligt de weg open voor Zidane. Hij zou al in gesprek zijn met de clubleiding en een akkoord nadert al. BREAKING!! @Thierryvane 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 19 Share Gepost April 19 Verstandig dat Julian Nagelsmann niet terug gaat, gezien hoe kut ze hem daar behandeld hebben!! Zizou bij Bayern, prima!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 19 Share Gepost April 19 Zidane neemt na dit EK gewoon het stokje over van Deschamps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 19 Share Gepost April 19 4 uur geleden zei joostmakaay: Zidane neemt na dit EK gewoon het stokje over van Deschamps Mag hopen van niet zeg. Ik zie Zidane veel liever weer bij een club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 21 Share Gepost April 21 Leverkusen achter tegen Dortmund in de inmiddels blessuretijd Ontzettend jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 21 Share Gepost April 21 13 minuten geleden zei Rogier.: Leverkusen achter tegen Dortmund in de inmiddels blessuretijd Ontzettend jammer. Dubbelpost is gerechtvaardigd hier. 88e minuut, rode kaart Boniface. 90e minuut, VAR draait kaart terug. 90+7, 1-1 door Stanisic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 21 Share Gepost April 21 7 minuten geleden zei Rogier.: Dubbelpost is gerechtvaardigd hier. 88e minuut, rode kaart Boniface. 90e minuut, VAR draait kaart terug. 90+7, 1-1 door Stanisic. Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 21 Share Gepost April 21 Zojuist zei Kelvin: Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. Dit is nummer 5 in de blessuretijd ofzo? Ongekend inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 22 Share Gepost April 22 Van Neverkusen naar Neverlusen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 27 Share Gepost April 27 Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 27 Share Gepost April 27 10 minuten geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Deze jinx was speciaal voor @Lenstra. Ik stuur mijn bankrekeningnr wel via pb. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 27 Share Gepost April 27 10 minuten geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Leverkusen . Tweede week op rij in de laatste seconde zo ongeveer. Wat ziek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 27 Share Gepost April 27 20 minuten geleden zei Michaelinho*: Leverkusen . Tweede week op rij in de laatste seconde zo ongeveer. Wat ziek! Voor mijn gevoel is het al de tiende keer dat ze dit flikken dit jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 27 Share Gepost April 27 10 minuten geleden zei Beppu: Voor mijn gevoel is het al de tiende keer dat ze dit flikken dit jaar Hoorde tijdens de wedstrijd dat ze zeiden dat Leverkusen al 16(?) goals tussen de 88e minuut en het laatste fluitsignaal had gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 27 Share Gepost April 27 1 uur geleden zei Kelvin: Leverkusen nu achter tegen Stuttgart, dan toch het einde van de ongeslagen reeks. Op 21-4-2024 om 19:43 zei Kelvin: Voetbalban is gerechtvaardigd voor jou, een nederlaag callen voor Leverkusen als wedstrijd nog niet voorbij is in dit seizoen. Heh? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 2 Share Gepost May 2 @Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 2 Share Gepost May 2 25 minuten geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? Moet zeggen dat ik het niet echt volg. Naarmate ik ouder word kijk ik eigenlijk alleen nog maar Ajax. Ik zie ze wel aankloppen bij Stuttgart voor Sebastian Hoeneß als het zo door blijft gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts