Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Urbeto:

En in het verlengde hiervan verliest Bayern in eigen huis van @Tim's Werder Bremen! Genieten zeg. Het gat is nu 7 punten, al heeft Bayern nog een inhaalwedstrijd tegen Union Berlin tegoed. 

Wat een zalige driepunter, die ik absoluut niet zag aankomen. Helaas kon ik pas tijdens het laatste half uur inschakelen, dus ik de goal niet live gezien. Maar het strijden voor de punten ging prima in die slotfase, want aan de inzet en concentratie lag het niet. En Zetterer stond prima te keepen, vooral die ene redding via zijn hand, de paal en nog een keer zijn hand :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Hopelijk snel #TuchelOut hoor.

Van meet af aan al een onbegrijpelijke aanstelling gevonden. Hoe wordt hier in Duitsland tegenaan gekeken?

Niet heel relevant, maar zelden een trainer met een onsympathiekere kop gezien:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Pff doe maar niet, want dan ben ik bang dat Alonso naar Bayern gaat aangezien die een Bayern, Real en Liverpool clausule in zijn contract heeft staan...

Die gaat echt niet gedurende het seizoen die stap maken, zeker kijkend naar hoe het nu gaat bij Leverkusen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-1-2024 om 11:54 zei Thierryvane:

Vanavond mag Bayern weer aantreden, ditmaal de inhaalwedstrijd tegen Union Berlin. Als Tuchel weer zonder Goretzka begint dan hoop ik op een 0-5.

Nou, een saaie 1-0.

Citaat

A private jet chartered by Bayern to take Sacha Boey to Munich has landed at Ataturk Airport in Istanbul. If the clubs reach an agreement; Boey will travel to Munich today.

Is dit wat @cimbomcu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Thierryvane:

Nou, een saaie 1-0.

Is dit wat @cimbomcu?

Al vaker hebben @Acquafresca en ik een lans voor hem gebroken hier.

Echt een fantastische back, kan aanvallen, kan verdedigen, jong, snel, sterk. Ja dat is een topper. Heeft ook indruk gemaakt tegen Bayern 2 keer, denk dat ze daarom bij hem uitkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Al vaker hebben @Acquafresca en ik een lans voor hem gebroken hier.

Echt een fantastische back, kan aanvallen, kan verdedigen, jong, snel, sterk. Ja dat is een topper. Heeft ook indruk gemaakt tegen Bayern 2 keer, denk dat ze daarom bij hem uitkomen. 

Precies. Vind hem stukken beter dan Mazraoui en ook de verkapte rechtsback Laimer. Weet vrijwel zeker dat die nu ondertussen tien interlands had als die voor Crystal Palace ofzo speelde. Een koopje als het daadwerkelijk iets rond de 20 miljoen wordt. Ik zou zeggen minimaal 30. 

En vergeet niet dat die pas 23 is. Kan jaren mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Zweedse voetbal huilt. Met Sonko, Bergvall en Kusi-Asare lijken drie van haar grootste talenten de Allsvenskan te ontglippen. Bayern lijkt me ook niet de juiste stap voor Kusi-Asare, maar ik begrijp de aantrekkingskracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff wat is dat Leverkusen een machine. En wat vind ik dit lekker voor die Tuchel. Dier wordt nu zelfs boven de Ligt gekozen ;c;c;c dan ben je t echt kwijt. 

Oh en dit moment, heel cringe maar in Duitsland kan dit tenminste. Hier ben je je tanden kwijt na zo’n actie

IMG_3337.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Pfffff wat is dat Leverkusen een machine. En wat vind ik dit lekker voor die Tuchel. Dier wordt nu zelfs boven de Ligt gekozen ;c;c;c dan ben je t echt kwijt. 

Oh en dit moment, heel cringe maar in Duitsland kan dit tenminste. Hier ben je je tanden kwijt na zo’n actie

IMG_3337.jpeg

Niet alleen je tanden denk ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites