cimbomcu Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Wat sick zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari En in het verlengde hiervan verliest Bayern in eigen huis van @Tim's Werder Bremen! Genieten zeg. Het gat is nu 7 punten, al heeft Bayern nog een inhaalwedstrijd tegen Union Berlin tegoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 14 uur geleden zei Urbeto: En in het verlengde hiervan verliest Bayern in eigen huis van @Tim's Werder Bremen! Genieten zeg. Het gat is nu 7 punten, al heeft Bayern nog een inhaalwedstrijd tegen Union Berlin tegoed. Wat een zalige driepunter, die ik absoluut niet zag aankomen. Helaas kon ik pas tijdens het laatste half uur inschakelen, dus ik de goal niet live gezien. Maar het strijden voor de punten ging prima in die slotfase, want aan de inzet en concentratie lag het niet. En Zetterer stond prima te keepen, vooral die ene redding via zijn hand, de paal en nog een keer zijn hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Hopelijk snel #TuchelOut hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Hopelijk snel #TuchelOut hoor. Van meet af aan al een onbegrijpelijke aanstelling gevonden. Hoe wordt hier in Duitsland tegenaan gekeken? Niet heel relevant, maar zelden een trainer met een onsympathiekere kop gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Hopelijk niet snel #TuchelOut hoor. Fixed that for ya mate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Hopelijk snel #TuchelOut hoor. Pff doe maar niet, want dan ben ik bang dat Alonso naar Bayern gaat aangezien die een Bayern, Real en Liverpool clausule in zijn contract heeft staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Zojuist zei bas huijsmans: Pff doe maar niet, want dan ben ik bang dat Alonso naar Bayern gaat aangezien die een Bayern, Real en Liverpool clausule in zijn contract heeft staan... Die gaat echt niet gedurende het seizoen die stap maken, zeker kijkend naar hoe het nu gaat bij Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari No way dat Alonso midden in het seizoen naar Bayern gaat, neva gonna happen. Maar na het seizoen allicht wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Vanavond mag Bayern weer aantreden, ditmaal de inhaalwedstrijd tegen Union Berlin. Als Tuchel weer zonder Goretzka begint dan hoop ik op een 0-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Op 24-1-2024 om 11:54 zei Thierryvane: Vanavond mag Bayern weer aantreden, ditmaal de inhaalwedstrijd tegen Union Berlin. Als Tuchel weer zonder Goretzka begint dan hoop ik op een 0-5. Nou, een saaie 1-0. Citaat A private jet chartered by Bayern to take Sacha Boey to Munich has landed at Ataturk Airport in Istanbul. If the clubs reach an agreement; Boey will travel to Munich today. Is dit wat @cimbomcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 42 minuten geleden zei Thierryvane: Nou, een saaie 1-0. Is dit wat @cimbomcu? Al vaker hebben @Acquafresca en ik een lans voor hem gebroken hier. Echt een fantastische back, kan aanvallen, kan verdedigen, jong, snel, sterk. Ja dat is een topper. Heeft ook indruk gemaakt tegen Bayern 2 keer, denk dat ze daarom bij hem uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 1 uur geleden zei cimbomcu: Al vaker hebben @Acquafresca en ik een lans voor hem gebroken hier. Echt een fantastische back, kan aanvallen, kan verdedigen, jong, snel, sterk. Ja dat is een topper. Heeft ook indruk gemaakt tegen Bayern 2 keer, denk dat ze daarom bij hem uitkomen. Precies. Vind hem stukken beter dan Mazraoui en ook de verkapte rechtsback Laimer. Weet vrijwel zeker dat die nu ondertussen tien interlands had als die voor Crystal Palace ofzo speelde. Een koopje als het daadwerkelijk iets rond de 20 miljoen wordt. Ik zou zeggen minimaal 30. En vergeet niet dat die pas 23 is. Kan jaren mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Het Zweedse voetbal huilt. Met Sonko, Bergvall en Kusi-Asare lijken drie van haar grootste talenten de Allsvenskan te ontglippen. Bayern lijkt me ook niet de juiste stap voor Kusi-Asare, maar ik begrijp de aantrekkingskracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Sonko maakt wel een juiste stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari De Allsvenskan huilt, maar in één transferperiode toch drie heel mooie transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Kusi-Asare en Bergvall ook weer uit de Brommapojkarna-fabriek Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Leverkusen 3-2 Stuttgart, voetbalgenot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 11 uur geleden zei TomFsoccer: Leverkusen 3-2 Stuttgart, voetbalgenot Kwijlen op Wirtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 12 uur geleden zei TomFsoccer: Leverkusen 3-2 Stuttgart, voetbalgenot En nog altijd niet verloren in elke competitie waar ze actief in zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Als Dortmund fan toch intens genieten van Leverkusen dit jaar hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Pfffff wat is dat Leverkusen een machine. En wat vind ik dit lekker voor die Tuchel. Dier wordt nu zelfs boven de Ligt gekozen dan ben je t echt kwijt. Oh en dit moment, heel cringe maar in Duitsland kan dit tenminste. Hier ben je je tanden kwijt na zo’n actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 36 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Pfffff wat is dat Leverkusen een machine. En wat vind ik dit lekker voor die Tuchel. Dier wordt nu zelfs boven de Ligt gekozen dan ben je t echt kwijt. Oh en dit moment, heel cringe maar in Duitsland kan dit tenminste. Hier ben je je tanden kwijt na zo’n actie Niet alleen je tanden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Op 22-1-2024 om 08:31 zei Thierryvane: Hopelijk snel #TuchelOut hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 43 minuten geleden zei Thierryvane: Haha die geruchten gelezen dat Mourinho op Duitse les zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten