Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei La Pulga:

Kokcu is volgens mij verdedigend wel een stuk sterker geworden

Daar is die wel echt veel sterker geworden omdat die gewoon echt zo veel fitter is geworden de afgelopen 2 jaar. Normaal speelt Can toch naast Bellingham voor het 'controlerende' stuk? Dan past die daar denk ik wel prima naast. Maar dan blijft het natuurlijk alleen afwachten hoe snel die zou kunnen aanhaken en hij komt toch wel minder vaak in de 16 dan Bellingham

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bas huijsmans:

Daar is die wel echt veel sterker geworden omdat die gewoon echt zo veel fitter is geworden de afgelopen 2 jaar. Normaal speelt Can toch naast Bellingham voor het 'controlerende' stuk? Dan past die daar denk ik wel prima naast. Maar dan blijft het natuurlijk alleen afwachten hoe snel die zou kunnen aanhaken en hij komt toch wel minder vaak in de 16 dan Bellingham

Can heeft z'n beste tijd ook wel gehad en is ook lang niet onomstreden. Vind Kokcu zelf niet goed genoeg voor het niveau wat Dortmund zou moeten nastreven. Van Bellingham naar Kokcu zou echt janken zijn namelijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Ook wel weer typisch Dortmund

Zeker dit seizoen ja. Al was dat vooral uit, niet thuis. 

Zie ook mijn analyse paar posts terug. Ook gewoon een bijzonder matige ploeg achterin. Met spelers als Adeyemi, Bellingham maak je nog wel wat goed in opvallend opzicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites