Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

8 uur geleden zei Tim':

bceaa1359c39ced732057f75f6b851f9.png

Tien wedstrijden, achtentwintig punten. Het gaat lekker in Bremen :classic_love:

Het is natuurlijk ook triest genoeg dat Werder gedegradeerd is, doodzonde. Hopelijk trekken ze deze lijn door en zijn ze snel weer terug op het hoogste niveau.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Bedankt mannen! Het was een mooi seizoen en leuk om met Schalke te promoveren (helaas niet de titel gepakt, maar dat was slechts een mooie extra geweest). Nu nog HSV erbij en dan zijn er drie hele grote clubs gepromoveerd. Nu volgend seizoen laten zien dat Werder ook echt in de Bundesliga thuishoort.

13 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat puntenaantal daar jongens toch :cab:

Schalke 9 keer verloren, Werder 16 van de 34 niet gewonnen. HSV wat derde staat gewoon meer niet gewonnen dan wel gewonnen.

Dat zegt ook iets over hoe zwaar/competitief de 2. Bundesliga is. Dat maakt de directe promotie van Schalke en Werder des te knapper. Het is als degradant echt heel lastig om direct terug te keren. 

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Het zou heel erg HSV zijn om dit nu toch weer weg te geven.....

Het is zonde dat het tussen twee grote clubs gaat. HSV hoop ik wel echt terug te zien. Opzich een vechtpotje vooralsnog, ze kleunen er lekker in. 

12 minuten geleden zei Jotew:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404266

Hoeness, dat is toch die man die tot 3,5 jaar cel veroordeeld is geweest voor belastingontduiking? Dan is hij wel de laatste die over geld mag beginnen ;e

Heb je verder ook nog inhoudelijke reactie op het artikel zelf?;e

Om te beginnen, ja dat is volgens mij zo, maar wat dan nog? Als je dat aanhaalt mag niemand nooit meer ergens wat over zeggen :mmm: 

En ja hij heeft wel punt Hoeness, Barcelona heeft mega schuld, extra bijgeleend en koopt alleen maar spelers ervan zoals Torres oa. 

Aan andere kant Lewan wil/gaat weg, Alaba was al vertrokken, Sule en Gnabry willen/gaan ook weg. MIsschien is het wel meer dan alleen ''geld'' misschien vinden ze dat Bayern stagneert als club, niet ambitieus genoeg is in Europa bijvoorbeeld. Als speler 14 miljoen wil en jij wil hem heel graag houden, hoezo  ga je dan niet tot 12 of 12,5 ipv maar 11 miljoen per jaar?(Sule bijvoorbeeld). En kan natuurlijk ook nog zijn ze de Bundesliga met Bayern te saai vinden/geen tegenstand.

Gepost (edited)
12 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je verder ook nog inhoudelijke reactie op het artikel zelf?;e

Om te beginnen, ja dat is volgens mij zo, maar wat dan nog? Als je dat aanhaalt mag niemand nooit meer ergens wat over zeggen :mmm: 

En ja hij heeft wel punt Hoeness, Barcelona heeft mega schuld, extra bijgeleend en koopt alleen maar spelers ervan zoals Torres oa. 

Aan andere kant Lewan wil/gaat weg, Alaba was al vertrokken, Sule en Gnabry willen/gaan ook weg. MIsschien is het wel meer dan alleen ''geld'' misschien vinden ze dat Bayern stagneert als club, niet ambitieus genoeg is in Europa bijvoorbeeld. Als speler 14 miljoen wil en jij wil hem heel graag houden, hoezo  ga je dan niet tot 12 of 12,5 ipv maar 11 miljoen per jaar?(Sule bijvoorbeeld). En kan natuurlijk ook nog zijn ze de Bundesliga met Bayern te saai vinden/geen tegenstand.

Torres is ook echt daadwerkelijk de enige waar ze een transfersom hebben neergeteld. Dat is hiervan vrijgekomen:

image.png.c0c2b24196a21752bacba253c0eae593.png

De rest is transfervrij gekomen door middel van het inleveren van salarissen. Verder ook nog 20 miljoen voor Coutinho vrijgekomen en zal dat vast niet de enige zijn die definitief vertrekt deze zomer. (Dembele gaat bijvoorbeeld al weg dus daar komt geld vrij in het salaris) 

nu praat ik in het Britse, Duitse en Spaanse voetbaltopic over Spaans voetbal. Ik ga maar weer terug aan het werk ;c 

Edited by La Pulga

Watch Dynamo Dresden v 1. FC Kaiserslautern (Highlights) (CH) Live Stream |  DAZN LU

Dynamo Dresden - 1. FC Kaiserslautern
Heute abend: 20.30

Vanavond de tweede finale wedstrijd in de strijd om promotie/degradatie. Zal het FCK lukken om terug te komen op het 2e niveau, of blijft deze plek voor Dynamo Dresden? We gaan het zien vanavond.

Ik vind dit soort wedstrijden altijd geweldig. De supporters, de stadions, de sfeer, de grootte van de clubs in dit geval. Kortom het belooft een kolkende sfeer te worden in het DDV-Stadion!

15 minuten geleden zei Jotew:

Watch Dynamo Dresden v 1. FC Kaiserslautern (Highlights) (CH) Live Stream |  DAZN LU

Dynamo Dresden - 1. FC Kaiserslautern
Heute abend: 20.30

Vanavond de tweede finale wedstrijd in de strijd om promotie/degradatie. Zal het FCK lukken om terug te komen op het 2e niveau, of blijft deze plek voor Dynamo Dresden? We gaan het zien vanavond.

Ik vind dit soort wedstrijden altijd geweldig. De supporters, de stadions, de sfeer, de grootte van de clubs in dit geval. Kortom het belooft een kolkende sfeer te worden in het DDV-Stadion!

Aangezien ik een save heb met Dresden hoop ik op Dresden. Alhoewel dat Kaiserslautern pure nostalgie is. Zou wel fijn zijn mochten ze terug komen.

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Aangezien ik een save heb met Dresden hoop ik op Dresden. Alhoewel dat Kaiserslautern pure nostalgie is. Zou wel fijn zijn mochten ze terug komen.

Kaiserslautern hoop ik terug te zien in de Bundesliga de komende jaren! Grote club die echt te ver is afgegleden, prachtig stadion met fanatieke aanhang.