GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 En door, de volgende wedstrijd. 1-1 al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Lekker potje! 1-1 na 3 minuten EDIT; 1-2 na 5 minuten 29 mei 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat een begin van de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Lekker gekeept? Nu doordrukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1-3, Kiel geeft het a la De Graafschap weg. Hadden in de 2. BL 1 zege nodig, maar deden dat niet en werden 3e. Winnen ze in Keulen, geven ze het letterlijk weg. Drie fraaie voorzetten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja, klopt. Die hadden het zeker zelf al af kunnen maken in de competitie. 1. FC Köln heeft het goed voor elkaar deze wedstrijd en is toch net iets ervarener in dit soort wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 over en sluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Die scheids is echt een drama zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Op 28-5-2021 om 20:25 zei Michaelinho*: Bommeltje echt serieus gelinkt aan Wolfsburg nu. Wat denken we daarvan hier? Verwacht geen succes eigenlijk. Hoewel hij qua autoritaire manier van werken prima in Duitsland past zou het me niets verbazen als hij voor de kerst weer thuis zit (mits hij eerst aangesteld wordt natuurlijk ). Opvallend ook dat er direct een blik Nederlanders gelinkt worden. Snap dat nooit als je dan meteen een groot aantal landgenoten wilt halen. Berghuis, Boadu, Bogarde en Malen worden o.a. genoemd. Allen, alleen Bogarde heb ik niet tot nauwelijks zien spelen, lijken me te licht voor de Bundesliga. Berghuis i.c.m. Weghorst zou wellicht nog kunnen werken. Daarnaast wordt ook zijn ‘adoptiezoon’ Sadilek genoemd. Die heeft al helemaal niets te zoeken op dat niveau Dat gaat ook tegen je werken als het even minder loopt, spelers van eigen nationaliteit of uit eigen kenniskring halen. Kan verder moeilijk voorspellen of Van Bommel gaat slagen of niet. Bij PSV zag ik nooit zoveel bijzonders, maar in sommige CL-potten was het wel degelijk. Al die spelers moet hij niet doen, nee. Berghuis zeker niet, die kan alleen bij ploegen die structureel op de helft van de tegenstander spelen. Malen zou nog ergens kunnen, maar is een spits. Dus zolang Weghorst blijft slaat dat nergens op. Misschien kan die Max van PSV weer terug naar Duitsland halen, die legt er wel een paar klaar op het koppie van Wout Wappie. Maar zie eerder Dumfries of Ihattaren komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Dat gaat ook tegen je werken als het even minder loopt, spelers van eigen nationaliteit of uit eigen kenniskring halen. Kan verder moeilijk voorspellen of Van Bommel gaat slagen of niet. Bij PSV zag ik nooit zoveel bijzonders, maar in sommige CL-potten was het wel degelijk. Al die spelers moet hij niet doen, nee. Berghuis zeker niet, die kan alleen bij ploegen die structureel op de helft van de tegenstander spelen. Malen zou nog ergens kunnen, maar is een spits. Dus zolang Weghorst blijft slaat dat nergens op. Misschien kan die Max van PSV weer terug naar Duitsland halen, die legt er wel een paar klaar op het koppie van Wout Wappie. Maar zie eerder Dumfries of Ihattaren komen. en je ziet vetgedrukte als een goede zaak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Dat gaat ook tegen je werken als het even minder loopt, spelers van eigen nationaliteit of uit eigen kenniskring halen. Kan verder moeilijk voorspellen of Van Bommel gaat slagen of niet. Bij PSV zag ik nooit zoveel bijzonders, maar in sommige CL-potten was het wel degelijk. Al die spelers moet hij niet doen, nee. Berghuis zeker niet, die kan alleen bij ploegen die structureel op de helft van de tegenstander spelen. Malen zou nog ergens kunnen, maar is een spits. Dus zolang Weghorst blijft slaat dat nergens op. Misschien kan die Max van PSV weer terug naar Duitsland halen, die legt er wel een paar klaar op het koppie van Wout Wappie. Maar zie eerder Dumfries of Ihattaren komen. Die laatste 2 zou ik wel toejuichen, zijn we daar bij PSV tenminste vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 9 minuten geleden zei Aaron21: en je ziet vetgedrukte als een goede zaak? Als je goed gelezen had: Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Als je goed gelezen had: Max. je vermeldt 2 andere namen die kunnen komen. als je goed gekeken had wat ik in het vet had gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Dat zag ik ja, maar het is een overbodige vraag, nogmaals. Max vond ik een goede zaak en daarna kwam de realistische 'maar'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 44 minuten geleden zei Socrates: Dat zag ik ja, maar het is een overbodige vraag, nogmaals. Max vond ik een goede zaak en daarna kwam de realistische 'maar'. ja, vond het al vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Jezus, geef dat socialmedia-team eens heel gauw opslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Die van Keulen, hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Daka verkast naar Leicester, en niet Leipzig. Gunstig nieuws voor der Brobbert, tenzij ze nu een ander kanon van een spits aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 6 minuten geleden zei Rogier.: Daka verkast naar Leicester, en niet Leipzig. Gunstig nieuws voor der Brobbert, tenzij ze nu een ander kanon van een spits aantrekken. Gaan Andre Silva halen geloof ik. Heeft dan een stuk of 6 concurrenten daar lopen. Meneer was bij ons al bang voor Haller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 1 minuut geleden zei Regis: Gaan Andre Silva halen geloof ik. Scheelt wel dat Marsch bij Salzburg altijd met 2 spitsen speelde en dat vermoedelijk wel zal blijven doen, geeft 'm iets meer kansen, maar het rijtje namen dat er nog voor zit is nog steeds te lang ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Brobbey is 100% de lul. Leipzig schijnt ook nog altijd bezig te zijn met Lukas Nmecha, spits van City die werd verhuurd aan Anderlecht. Misschien dat ze hem daarna direct weer verhuren, dat weet ik niet. Dan hebben ze dus de volgende spitsen/aanvallers: - Hwang - Sörloth - Silva - Poulsen - Nmecha - Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 Brobbey is ook gewoon puur gehaald om wat extra miljoenen te maken, die gaat volgend jaar voor 5 miljoen weg naar een middenmoter in de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 Op 1-7-2021 om 10:13 zei Thierryvane: Brobbey is 100% de lul. Leipzig schijnt ook nog altijd bezig te zijn met Lukas Nmecha, spits van City die werd verhuurd aan Anderlecht. Misschien dat ze hem daarna direct weer verhuren, dat weet ik niet. Dan hebben ze dus de volgende spitsen/aanvallers: - Hwang - Sörloth - Silva - Poulsen - Nmecha - Brobbey Silva van Frankfurt? Zie Brobbey trouwens niet onderdoen voor het trio Poulsen, Sorloth en Hwang met afgelopen seizoen respectievelijk 5, 5 en 0 goals in de Bundesliga. En aangezien Leipzig ook wel eens met twee spitsen speelt zal hij vast wel zijn kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Benieuwd naar Dortmund onder Rose dit jaar. Gladbach niet veel wedstrijden van gezien afgelopen seizoen. Qua transfers is het nog vrij stil. Defensie is de grootste achilleshiel. Daar mag van mij wel wat gebeuren. En dan niet een St. Juste die genoemd wordt.. Sancho is verkocht, dus aanvallend zal er ook nog wel iets gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten