Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy

Recommended Posts

3 uur geleden zei Regis:

Peter Bosz bovenaan in Duitsland! Zijn prestatie in Duitsland zijn echt te onderbelicht. Doet het echt uitstekend daar.

Vorig seizoen anders verrassend CL voetbal misgelopen. 

Maar ok, dit seizoen is er zeer weinig mis mee. In december bovenaan staan in dit seizoen is echter wat anders dan in een 'normaal' seizoen bovenstaan staan (wedstrijd of zeven minder gespeeld). Dat is een kanttekening die ik erbij wil maken. 

• Tim' changed the title to Duits voetbal
  • 2 weeks later...
7 uur geleden zei Sophomore:

Toen ik die eerste live zag, vroeg ik me echt af hoe de fuck hij 'em erin kreeg damn. 

Inderdaad. Waren allebei echt prachtige goals trouwens. 

Toch wel onbegrijpelijk dat Dortmund met zo'n elftal zovaak verliest. Toegegeven, Burki is niet zo'n goede keeper maar verder is het een prima ploeg imo. Presteren echt onder hun kunnen. Die Edin Terzic zal daarin ook de oplossing wel niet zijn. 

• 4 weeks later...
Citaat

Schalke heeft de complete technische staf vanmorgen de wacht aangezet, zo melden Duitse media. De Duitse hekkensluiter van de Bundeliga ontsloeg trainer Christian Gross, technisch directeur Jochen Schneider, teammanager Sascha Riether en conditie- en fysiektrainer Werner Leuthardt. Daarmee is de crisis bij de club in verval compleet. De club heeft het nieuws nog niet bevestigd

Die club is echt een speeltuin zeg.