Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Diep respect voor die man zeg. Bij ons nog geweldig als linksback. Werd uitgelachen toen hij de Rode Duivels skipte omdat zijn droom de Seleçao was. Geleidelijk aan z'n carrière opgebouwd en toch een mooie loopbaan gehad. Nooit verwacht na z'n rampzalige start in Luik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De transfer hing al maanden in de lucht, al leek het even of hij naar Dortmund zou gaan. Gister was het eindelijk rond: Dragovic naar Leverkusen, die krijgen me daar toch een fijn team zeg. De strijd om de titel zal spannend(er) worden maar de strijd om de 3 plekken daaronder ook zeg.

Bedankt E2E

[tweet]768153830223667200[/tweet]

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de beste man niet maar ik las dat een groot deel van de top van Europa erachteraan zat. Dan is het toch knap van Red Bull dat hij voor hen kiest.

Dembélé als vervanger opgeroepen bij de Franse selectie, leuk voor hem.

Dortmund heeft het bod van Liverpool (12 mln) op Pulisic afgewezen, ik hoop voor hem dat hij verhuurd gaat worden want de kans op speelminuten is puur kleiner geworden dit seizoen. Na Dost is nu dus ook Castaignos naar Sporting vertrokken, kan hij daar de bank gaan warm houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk een ludieke actie van Hoffenheim tegen Leipzig. Leipzig is nu de meest gehate club van Duitsland terwijl vroeger Hoffenheim altijd heel veel over zich heen kreeg.

"Wij willen terug op de troon"

"Duitsland meest gehate club, €18,99 Hoffenheim"

"Niet iedereen kan een commerciële ploeg zijn"

Etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites