Ehcos Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Kimmich speelt toch defensieve middenvelder? Is z'n natuurlijke positie inderdaad. Maar speelde onder Pep wel regelmatig als cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Is z'n natuurlijke positie inderdaad. Maar speelde onder Pep wel regelmatig als cv. Had vooral te maken met dat in die periode Badstuber, Benatia en Martinez alle 3 constant last hadden van blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Had vooral te maken met dat in die periode Badstuber, Benatia en Martinez alle 3 constant last hadden van blessures. Klopt, maar hij deed 't best goed toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dante van Wolfsburg naar het Franse Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dante van Wolfsburg naar het Franse Nice. Weer herenigd met zijn ouwe trainer bij BMG (Favre) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Diep respect voor die man zeg. Bij ons nog geweldig als linksback. Werd uitgelachen toen hij de Rode Duivels skipte omdat zijn droom de Seleçao was. Geleidelijk aan z'n carrière opgebouwd en toch een mooie loopbaan gehad. Nooit verwacht na z'n rampzalige start in Luik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 (bewerkt) De transfer hing al maanden in de lucht, al leek het even of hij naar Dortmund zou gaan. Gister was het eindelijk rond: Dragovic naar Leverkusen, die krijgen me daar toch een fijn team zeg. De strijd om de titel zal spannend(er) worden maar de strijd om de 3 plekken daaronder ook zeg. Bedankt E2E [tweet]768153830223667200[/tweet] 24 augustus 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Lijkt me sterk dat ze Bayern gaan benaderen in de strijd om te titel. Voor plek twee wordt het wel een spannende strijd tussen Leverkusen en Dortmund denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Bentaleb & Stambouli allebei naar Schalke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ticket order voor Bayern-PSV geplaatst, met een beetje geluk krijg ik ze. Maak ik er gelijk 2 dagen Munchen van. Dan hopelijk voor de laatste wedstrijd van het 2016 tegen Leipzig ook nog kaarten regelen, al zijn ze via Bayern zelf uitverkocht en via Viagogo niet te betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 (bewerkt) Is het traditie om het volkslied af te spelen voor de eerste wedstrijd van het seizoen? Enfin, zijn iig begonnen [tweet]769225892069531649[/tweet] Edit: Xabi Alonso back at it Edit2: Dit gaat gewoon 10-0 worden 26 augustus 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Die goal van Alonso :< Wat een baas blijft dat toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Bayern walst er weer overheen, pfoeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Wacht. Bayern is even goed als vorig jaar, maar zonder wekelijkse 'in welke formatie zal Pep nu weer spelen'-show? Dan is er helemaal niks aan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Fijne wedstrijd weer zeg, middenvelders nog niet in beste vorm maar verder top. Nu zo doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat is de Ousmane Dembélé toch een fijne speler zeg, daar gaat Dortmund nog enorm veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wacht. Bayern is even goed als vorig jaar, maar zonder wekelijkse 'in welke formatie zal Pep nu weer spelen'-show? Dan is er helemaal niks aan ;) Ancelotti speelt veel directer, juist leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat is de Ousmane Dembélé toch een fijne speler zeg, daar gaat Dortmund nog enorm veel plezier aan beleven. Ben benieuwd of hij heel het seizoen de verdedigers kan "dollen" of dat ze hem snel gaan leren kennen en hem weten aan te pakken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 [tweet]770004281390931972[/tweet] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ik ken de beste man niet maar ik las dat een groot deel van de top van Europa erachteraan zat. Dan is het toch knap van Red Bull dat hij voor hen kiest. Dembélé als vervanger opgeroepen bij de Franse selectie, leuk voor hem. Dortmund heeft het bod van Liverpool (12 mln) op Pulisic afgewezen, ik hoop voor hem dat hij verhuurd gaat worden want de kans op speelminuten is puur kleiner geworden dit seizoen. Na Dost is nu dus ook Castaignos naar Sporting vertrokken, kan hij daar de bank gaan warm houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 $$$ voor Burke natuurlijk. Over Leipzig gesproken, die Sabitzer. Wat een leipe speler is dat. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 $$$ voor Burke natuurlijk. Over Leipzig gesproken, die Sabitzer. Wat een leipe speler is dat. _O_ Let dit seizoen vooral op Selke, Keïta, Werner, Klostermann en inderdaad Sabitzer. Zullen niet lang in Leipzig voetballen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) :D 29 augustus 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Mijn Duits is niet zo heel best, dus kan iemand mij vertellen wat er bij die tekst staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Eigenlijk een ludieke actie van Hoffenheim tegen Leipzig. Leipzig is nu de meest gehate club van Duitsland terwijl vroeger Hoffenheim altijd heel veel over zich heen kreeg. "Wij willen terug op de troon" "Duitsland meest gehate club, €18,99 Hoffenheim" "Niet iedereen kan een commerciële ploeg zijn" Etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten