Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Net Werder Bremen gezien maar het is echt heel pover. Zelfs in de tweede helft nog genoeg kansen op een goal, maar alles wordt zo slecht uitgespeeld. En in de omschakeling direct een tegengoal. Het geloof zakt steeds verder weg helaas :uhoh:

Edited by Tim'

Vond het afgelopen weekend owel lekker om de potjes op de achtergrond aan te hebben, het trekt mij alleen niet om volledig geconcentreerd te kijken. Maar ik heb me toch nog wel redelijk vermaakt met een doorsnee pot als Köln - Mainz. En bij vlagen ook wel met Dortmund - Schalke. Wat mij betreft beter dan niets. 

10 uur geleden zei Satyr:

Primeur in Darmstadt, 4 wissels in 1x bij St Pauli

En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting.

Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen.

9 uur geleden zei Sophomore:

En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting.

Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen.

Het was geen succes, dat klopt. Mooi experiment.

56 minuten geleden zei 007mark:

Sinds wanneer mag er viermaal gewisseld worden dan?

Overigens knappe tweede goal bij Paderborn - Hoffenheim :D

Er mag zelfs 5x gewisseld worden in Duitsland. Echter, je mag dat in maximaal drie keer doen. Dus niet 5 losse wissels, maar 2/2/1, of 1/3/1. St Pauli koos gisteren voor 4/1 en dat pakte slecht uit

Heb nog niets gelezen/gezien qua nabeschouwingen uitleg etc. van scheidsrechters/VAR, maar ongelooflijk die handsbal van Boateng. 

Edit: Schijnt dus gewoon gemist te zijn door de VAR(?) o.a. omdat BVB zo snel de corner nam. 

Edited by Sophomore

Heb nog niets gelezen/gezien qua nabeschouwingen uitleg etc. van scheidsrechters/VAR, maar ongelooflijk die handsbal van Boateng. 

Edit: Schijnt dus gewoon gemist te zijn door de VAR(?) o.a. omdat BVB zo snel de corner nam. 
Is dat de verklaring?? Is wel eerst 5x op tv herhaald voordat de corner genomen werd..

Dat is wel echt gênant als dat waar is, die kon namelijk niet duidelijker en zag je eigenlijk al meteen toen die geblokt wordt dat die met z'n arm geraakt werd. De commentatoren gingen er ook echt volledig aan voorbij, onbegrijpelijk.

Overigens denk ik dat de leiding van Dortmund op zoek gaat naar een nieuwe keeper deze zomer :mrgy:

42 minuten geleden zei Rogier.:

Dat is wel echt gênant als dat waar is, die kon namelijk niet duidelijker en zag je eigenlijk al meteen toen die geblokt wordt dat die met z'n arm geraakt werd. De commentatoren gingen er ook echt volledig aan voorbij, onbegrijpelijk.

Overigens denk ik dat de leiding van Dortmund op zoek gaat naar een nieuwe keeper deze zomer :mrgy:

Niet bij FOX gekeken? Daar zijn ze namelijk wel even doorgegaan over het niet kijken van de VAR.

14 minuten geleden zei Tim':

Niet bij FOX gekeken? Daar zijn ze namelijk wel even doorgegaan over het niet kijken van de VAR.

Had volgens mij Amerikaanse FOX aanstaan. Daar waren 3 commentatoren (incl. 1 Duitser haha) die het allemaal niet leken op te merken.

• Tim' changed the title to Duits voetbal