Jump to content
vinnypassy

Duits Voetbal

Recommended Posts

Volgend jaar Sankt Pauli erbij en het feest is compleet.
Mogen ze wel constanter gaan spelen..

Jammer genoeg verloren maar verder weer heerlijk dagje weg. Wat een sfeertje trouwens voor 4e niveau ook ruim 3000 man van Aachen daar. 

IMG_20190727_140947.jpg

IMG_20190727_153251.jpg

IMG_20190727_135821.jpg

HSV begint ook weer lekker met een gelijkspel tegen Darmstadt. Komt nota bene tot stand na een strafschop in de blessuretijd.

Helaas geen stunt. Leverkusen wel met sterkste spelers. Waren kansjes op de 2-2 maar helaas scoorde Leverkusen op juiste momenten 

IMG_20190810_152812.jpg

Ik zag het te laat als ik het eerder had geweten was ik ook wel erheen geweest denk ik

1 uur geleden zei Pino:

Ik zag het te laat als ik het eerder had geweten was ik ook wel erheen geweest denk ik

Voor mij was het eerste keer daar.   Wel de moeite waard. Zal vast en zeker nog wel vaker gaan 

Lekker hoor. Ik hoop dit seizoen ook weer een keer nasr Duitsland te gaan. 2e of 3e Bundesliga is wel heerlijk voetbal/sfeer. De clubs in de buurt die 1e Bundesliga spelen heb ik wel grhad op Leverkusen na. 

Alemannia Aachen is zelfs vierde niveau als ik mij niet vergis.

Lekker alle samenvattingen kijken van de eerste ronde DFB Pokal, één van de leukste weekenden qua voetbal van het seizoen.

27 minuten geleden zei Sophomore:

Alemannia Aachen is zelfs vierde niveau als ik mij niet vergis.

Lekker alle samenvattingen kijken van de eerste ronde DFB Pokal, één van de leukste weekenden qua voetbal van het seizoen.

Klopt. Regionalliga. Niet goed gestart pas 1 punt na twee wedstrijden 

46 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Lekker hoor. Ik hoop dit seizoen ook weer een keer nasr Duitsland te gaan. 2e of 3e Bundesliga is wel heerlijk voetbal/sfeer. De clubs in de buurt die 1e Bundesliga spelen heb ik wel grhad op Leverkusen na. 

Zo goed als zeker naar Leverkusen Köln. Hopelijk ook nog 1 of 2 thuiswedstrijden van Köln meepakken Uerdingen staat ook nog op het programma. En waarschijnlijk nog wel wat uitpotjes met Aachen. 

Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben 

Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben 

Uitvak, juist tof man

Al ken ik de support van Leverkusen niet

7 minuten geleden zei Rossi:

Uitvak, juist tof man

Schijnt kut te zijn. 

16 minuten geleden zei Rossi:

Uitvak, juist tof man

In Aken was uitvak vol en zat sfeer er wel goed in. Maar bij Leverkusen Köln vond ik het matig van Leverkusen kant. Ach ja zullen zien. Dortmund stond al tijdje op het programma dus blij om daar eindelijk eens wedstrijd te kunnen kjjken 

1 uur geleden zei komodo25:

Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel

2 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel

De beroemde wand. Dat is ook de reden waarom ik er zo graag heen wil. En is wel leuke pot denk ik. 

4 minuten geleden zei komodo25:

De beroemde wand. Dat is ook de reden waarom ik er zo graag heen wil. En is wel leuke pot denk ik. 

Onderling nog een beetje derbygevoelens of dat niet? Daarvoor volg ik de Bundesliga te weinig

6 minuten geleden zei Rossi:

Onderling nog een beetje derbygevoelens of dat niet? Daarvoor volg ik de Bundesliga te weinig

Is meer met Schalke. 

22 minuten geleden zei Pino:

Is meer met Schalke. 

Ja die ken ik