Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Kovac is wel klaar denk ik, en met hem Boateng. Mag ik hopen in ieder geval. Ik weet niet wat die de laatste tijd allemaal aan het doen is, maar verdedigen kan hij niet meer. Tegen Ajax was het lachwekkend, afgelopen weekend was hij dramatisch. Heb maar twee potten/samenvattingen gezien van Bayern dit jaar, maar kan me niet voorstellen dat hij in de andere potten wél goed was. Was bij Duitsland ook al dramatisch op het WK. Gek om te zien, want een paar jaar terug was hij een van de betere verdedigers van de wereld.

• 1 month later...
15 minuten geleden zei Lazy:

Is er iemand hier die ervaring heeft met het bezoeken van wedstrijden van Borussia Dortmund en wellicht hier een goede website voor weet? Plan is om in april met een mannetje of 8 een duel te bezoeken. 

Ik ben er een paar keer geweest. Via marktplaats kun je wel kaartjes krijgen. Zo heb in ze altijd gehad. 

• 4 weeks later...

Bosz is een goede zet geweest van Bayer. Hebben een paar hele leuke talenten rondlopen met Brandt (die geweldig speelde gisteren) en Havertz.  Ze kwamen gisteren wel goed weg want Bayern het had in de eerste helft gewoon al moeten beslissen, Bayer drukte goed maar geen schot op doel. Maar goed, in de eerste wedstrijd tegen Gladbach zat het ze juist tegen dus dit mag ook wel eens.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Afgelopen weekend bij Dortmund - Mainz geweest. Mooie sfeer maar verder een enorme zaadpot. Eerste helft was nog wel leuk, vooral omdat Dortmund vele malen beter was en terecht 2x scoorde. Tweede helft was niet om aan te gluren op de laatste 10 minuten na toen Mainz 2-1 maakte en hoopte op een 2-2.

Hopelijk zet 1. FC Köln vanavond een grote stap richting het kampioenschap. Thuis tegen concurrent HSV kan het de Hamburgers op 10 punten zetten met nog 5 wedstrijden te spelen na vandaag. Dan moet het wel goed komen.

Zelf ga ik zaterdag naar VFL Osnabrück - VFR Aalen in de derde Bundesliga. Ben benieuwd. Sowieso wel een lekker voetbal weekend, vrijdag Eagles - Jong PSV, zaterdag Osnabrück en maandag naar Royal Club Antwerp - Club Brugge. 

2 minuten geleden zei Sophomore:

Pfff jaloers hoor.

Jammer van de late gelijkmaker trouwens. 

Wordt een heerlijk weekend.

Gelijkmaker zat er wel aan te komen, eerste helft was Köln beter, maar HSV was de tweede beter en daardoor was een gelijkspel wel terecht. Nu nog 7 punten voor met 5 duels te gaan en 10 op de nummer 3. Dus promotie is zo goed als zeker en een kampioenschap zit er ook aan te komen. 

7 uur geleden zei komodo25:

Zo goed als zeker 26 april naar Köln Darmstadt. Eventueel kunnen ze dan al promoveren zou mooi zijn 

Ik wou de afgelopen weken of komende weken ook gaan. Alleen konden we geen geschikte datum vinden of was het al uitverkocht. 

Ook nog via een bekende mitgelieder geprobeerd, maar dat werd lastig. 

Volgend seizoen staat die zeker weer een keer op de planning. 

9 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ja, dat vond ik ook. Willen ze echt nog kans maken op een kampioenschap dan hadden ze moeten winnen, aan een punt hebben ze niets. 

De nummer 2 promoverrt toch ook direct? Denk dat doel is om zsm weer terug te zijn in hoogste klasse, dus dan mag je best blij zijn met een punt tegen Koln. 

• Tim' changed the title to Duits voetbal