Sophomore Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 (bewerkt) Toch vaak vreemde/opvallende stappen in de subtop van de Bundesliga. Uitblinkers die van club wisselen, zonder echt een stap te maken. Uth van Hoffenheim naar Schalke en waarschijnlijk Max Meyer van Schalke juist naar Hoffenheim. Hrádecký naar Leverkusen is dan misschien een iets minder voorbeeld, maar wel zolang Leno daar nog zit. Maar ok, als ze allemaal naar FC Bayern gaan is het ook weer niet goed ;c 28 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 mei 2018 Share Geplaatst 29 mei 2018 Voor de mensen die nog eens het prachtige Westfalenstadion willen bezoeken. Vrijdag 7 september speelt Weidenfeller daar z'n afscheidswedstrijd tegen een samengesteld BVB All Star team. Absoluut geen hoogstaande pot maar wel eens leuk om met je maten het stadion te bezoeken want nu kan je eens op de Südtribune staan. Kaartjes daarvoor (Süd) kosten 9 euro: https://www.eventimsports.de/ols/bvb/de/bundesliga/channel/shop/index Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2018 Share Geplaatst 28 juli 2018 Wauw FC Kaiserslautern tegen 1860 München in de 3.Bundesliga; aardig sfeertje ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 Vandaag naar Dortmund - Augsburg geweest, wat een heerlijke wedstrijd zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Vandaag naar Dortmund - Augsburg geweest, wat een heerlijke wedstrijd zeg! Damn Pien jaloers, wat een voortreffelijke keuze! Heb genoten van de tweede helft, niet normaal (en dat in mijn woonkamer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Damn Pien jaloers, wat een voortreffelijke keuze! Heb genoten van de tweede helft, niet normaal (en dat in mijn woonkamer). Eertse helft was heel slecht, vanaf het moment dat die ALcacar erin kwam, ging het pas lopen, toen hadden ze ook pas eigenlijk een spits. Die Phillip lijkt me meer een nummer 10. Zaten overigens vlak onder het uitvak, ook wel eens mooi om mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 1. FC Köln heeft nu echt een dodelijk spitsenduo met Terodde en Modeste. Modeste is terug en heeft een contract tot 2023 getekend. Nu doorstoten in de competitie, aan doelpunten kan het niet liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Fantastisch zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 Puik plaatje A modest move by Modeste btw, kon ook naar Schalke toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 35 minuten geleden zei Sophomore: Puik plaatje A modest move by Modeste btw, kon ook naar Schalke toch? Kon ook naar Galatasaray en Fenerbache toe. Maar koos bewust om weer terug te gaan naar Keulen. Zijn familie voelt zich daar thuis en hij wordt er gewaardeerd. Logische keus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Kovac is wel klaar denk ik, en met hem Boateng. Mag ik hopen in ieder geval. Ik weet niet wat die de laatste tijd allemaal aan het doen is, maar verdedigen kan hij niet meer. Tegen Ajax was het lachwekkend, afgelopen weekend was hij dramatisch. Heb maar twee potten/samenvattingen gezien van Bayern dit jaar, maar kan me niet voorstellen dat hij in de andere potten wél goed was. Was bij Duitsland ook al dramatisch op het WK. Gek om te zien, want een paar jaar terug was hij een van de betere verdedigers van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Is er iemand hier die ervaring heeft met het bezoeken van wedstrijden van Borussia Dortmund en wellicht hier een goede website voor weet? Plan is om in april met een mannetje of 8 een duel te bezoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 15 minuten geleden zei Lazy: Is er iemand hier die ervaring heeft met het bezoeken van wedstrijden van Borussia Dortmund en wellicht hier een goede website voor weet? Plan is om in april met een mannetje of 8 een duel te bezoeken. Ik ben er een paar keer geweest. Via marktplaats kun je wel kaartjes krijgen. Zo heb in ze altijd gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Cheers. Ik ga eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Komen normaal gesproken wel iets meer dan acht man bij thuiswedstrijden. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 22 uur geleden zei Lazy: Cheers. Ik ga eens kijken. @Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Genieten van Bayer Leverkusen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Enkel de eerste helft gezien en die vond ik zeer matig. Kwamen met een 0-1 achterstand heel goed weg. Maar blijkbaar was de tweede helft een stuk beter. Zie het zo wel bij Sportschau voorbij komen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2019 Share Geplaatst 3 februari 2019 Bosz is een goede zet geweest van Bayer. Hebben een paar hele leuke talenten rondlopen met Brandt (die geweldig speelde gisteren) en Havertz. Ze kwamen gisteren wel goed weg want Bayern het had in de eerste helft gewoon al moeten beslissen, Bayer drukte goed maar geen schot op doel. Maar goed, in de eerste wedstrijd tegen Gladbach zat het ze juist tegen dus dit mag ook wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Wauw BVB - Werder Bremen was misschien wel de leukste verlenging die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Feuerwehrmann Huub is weer back in action Dat gaat genieten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 daamn, Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Of "Daamn Dortmund" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 (bewerkt) Muah in de afgelopen vier jaar 5-1, 4-1, 3-1 en 6-0 van Bayern verloren. Geheel onverwacht was het ook weer niet naderhand. 7 april 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten