Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Toch vaak vreemde/opvallende stappen in de subtop van de Bundesliga. Uitblinkers die van club wisselen, zonder echt een stap te maken. Uth van Hoffenheim naar Schalke en waarschijnlijk Max Meyer van Schalke juist naar Hoffenheim. Hrádecký naar Leverkusen is dan misschien een iets minder voorbeeld, maar wel zolang Leno daar nog zit. Maar ok, als ze allemaal naar FC Bayern gaan is het ook weer niet goed ;c

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog eens het prachtige Westfalenstadion willen bezoeken. Vrijdag 7 september speelt Weidenfeller daar z'n afscheidswedstrijd tegen een samengesteld BVB All Star team. Absoluut geen hoogstaande pot maar wel eens leuk om met je maten het stadion te bezoeken want nu kan je eens op de Südtribune staan. Kaartjes daarvoor (Süd) kosten 9 euro:

https://www.eventimsports.de/ols/bvb/de/bundesliga/channel/shop/index

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn Pien jaloers, wat een voortreffelijke keuze! Heb genoten van de tweede helft, niet normaal (en dat in mijn woonkamer).

Eertse helft was heel slecht, vanaf het moment dat die ALcacar erin kwam, ging het pas lopen, toen hadden ze ook pas eigenlijk een spits. Die Phillip lijkt me meer een nummer 10. Zaten overigens vlak onder het uitvak, ook wel eens mooi om mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Sophomore:

Puik plaatje

A modest move by Modeste btw, kon ook naar Schalke toch? 

Kon ook naar Galatasaray en Fenerbache toe. Maar koos bewust om weer terug te gaan naar Keulen. Zijn familie voelt zich daar thuis en hij wordt er gewaardeerd. Logische keus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kovac is wel klaar denk ik, en met hem Boateng. Mag ik hopen in ieder geval. Ik weet niet wat die de laatste tijd allemaal aan het doen is, maar verdedigen kan hij niet meer. Tegen Ajax was het lachwekkend, afgelopen weekend was hij dramatisch. Heb maar twee potten/samenvattingen gezien van Bayern dit jaar, maar kan me niet voorstellen dat hij in de andere potten wél goed was. Was bij Duitsland ook al dramatisch op het WK. Gek om te zien, want een paar jaar terug was hij een van de betere verdedigers van de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lazy:

Is er iemand hier die ervaring heeft met het bezoeken van wedstrijden van Borussia Dortmund en wellicht hier een goede website voor weet? Plan is om in april met een mannetje of 8 een duel te bezoeken. 

Ik ben er een paar keer geweest. Via marktplaats kun je wel kaartjes krijgen. Zo heb in ze altijd gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bosz is een goede zet geweest van Bayer. Hebben een paar hele leuke talenten rondlopen met Brandt (die geweldig speelde gisteren) en Havertz.  Ze kwamen gisteren wel goed weg want Bayern het had in de eerste helft gewoon al moeten beslissen, Bayer drukte goed maar geen schot op doel. Maar goed, in de eerste wedstrijd tegen Gladbach zat het ze juist tegen dus dit mag ook wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites