Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

14 december heeft Wolfsburg de transfer al bevestigd op haar Facebook pagina, toentertijd zat hij nog bij Ajax. Daarna heeft hij vakantie genomen en zich dus gister gemeld bij Wolfsburg inclusief presentatie.

[twitter]816603224660738048[/twitter]

Dit is inmiddels ontkend door Dortmund zelf.

Edited by E2E

Snap die move van Süle niet heel goed eigenlijk, bij Bayern heb je het beste centrumduo van heel Duitsland voor je en het ziet er niet naar uit dat één van die twee er in korte tijd uit gaat. Had beter voor een andere club kunnen kiezen mijn inziens. Had hem graag bij Dortmund gezien, maar die kopen dan natuurlijk weer Ömer Toprak...

Vanaf begin volgend seizoen met Hummels, Boateng, Badstuber en Sule 4 centrale verdedigers waarvan Badstuber al blessure gevoelig is. Martinez, Kimmich en Alaba als eventuele back ups er hier weer een aantal geblesseerd van raken. Süle zal meer dan genoeg minuten spelen en heeft het talent om in de komende jaren vaste basis speler te worden.

Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer.

Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin.

Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer.

Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin.

Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef?

Yunus Malli naar Wolfsburg. 12,5 miljoen. Koopje.

Goeie speler, jammer van de club

Wat een onzin. Was al lang bevestigd door zowel kamp-Bazoer als leiding van Ajax.

Met 'onzin' doel je op het twitter account die het als nieuws brengen neem ik aan? Mee eens

Edited by Sophomore

Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef?

Ja klopt, het gaat om Guillermo May (een groot (?) talent uit Uruguay. Maar hij was op proef bij Dortmund II dat in de Regionalliga speelt, heb er geen enkel zicht op hoe hij zich gemanifesteerd heeft tijdens zijn proeftrainingen. Mocht Aubameyang komende zomer vertrekken dan zou Dortmund achter Mbappe van Monaco aan gaan zeggen ze nu, dan ben ik bang dat 80% van de transfersom van Aubameyang gelijk richting Monaco kan. Keihard en uitstekende onderhandelaars daar over het algemeen.

Heb momenteel ook niet echt zelf een idee wie ze zouden kunnen halen voor de spitspositie, hopelijk weet Zorc dat op dit moment wél.

• Tim' changed the title to Duits voetbal