Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Vanaf begin volgend seizoen met Hummels, Boateng, Badstuber en Sule 4 centrale verdedigers waarvan Badstuber al blessure gevoelig is. Martinez, Kimmich en Alaba als eventuele back ups er hier weer een aantal geblesseerd van raken. Süle zal meer dan genoeg minuten spelen en heeft het talent om in de komende jaren vaste basis speler te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide cv's zijn 28, toekomstig opvolger niks mis mee toch? Badstuber verhuurd dus kon wel een cv bijkomen. Dat er dan een jonge Duitse international komt die jaren mee kan lijkt mij prima. Al zal Süle zelf geduld moeten houden.

28, ik reken dan minimaal 4 jaar topvoetbal mee. En dan ben ik nog zuinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer.

Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer.

Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin.

Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yunus Malli naar Wolfsburg. 12,5 miljoen. Koopje.

Goeie speler, jammer van de club

Wat een onzin. Was al lang bevestigd door zowel kamp-Bazoer als leiding van Ajax.

Met 'onzin' doel je op het twitter account die het als nieuws brengen neem ik aan? Mee eens

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef?

Ja klopt, het gaat om Guillermo May (een groot (?) talent uit Uruguay. Maar hij was op proef bij Dortmund II dat in de Regionalliga speelt, heb er geen enkel zicht op hoe hij zich gemanifesteerd heeft tijdens zijn proeftrainingen. Mocht Aubameyang komende zomer vertrekken dan zou Dortmund achter Mbappe van Monaco aan gaan zeggen ze nu, dan ben ik bang dat 80% van de transfersom van Aubameyang gelijk richting Monaco kan. Keihard en uitstekende onderhandelaars daar over het algemeen.

Heb momenteel ook niet echt zelf een idee wie ze zouden kunnen halen voor de spitspositie, hopelijk weet Zorc dat op dit moment wél.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het helemaal gemist maar blijkbaar is Adrián Ramos bij Borussia Dortmund vertrokken, hij is richting China gegaan maar is direct verhuurd aan het Spaanse Granada. Iemand die de banden/logica daarachter weet? Gun het hem zeker, kan nog even flink wat miljoenen ophalen en richting Colombia brengen. Heeft nooit geklaagd bij Dortmund en liet z'n waarde zo af en toe eens zien, in ieder geval veel vaker dan voorganger Julian Schieber..

[twitter]821796195102289921[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het helemaal gemist maar blijkbaar is Adrián Ramos bij Borussia Dortmund vertrokken, hij is richting China gegaan maar is direct verhuurd aan het Spaanse Granada. Iemand die de banden/logica daarachter weet? Gun het hem zeker, kan nog even flink wat miljoenen ophalen en richting Colombia brengen. Heeft nooit geklaagd bij Dortmund en liet z'n waarde zo af en toe eens zien, in ieder geval veel vaker dan voorganger Julian Schieber..

[twitter]821796195102289921[/twitter]

Die clubs hebben dezelfde eigenaar. Ramos moet Granada helpen om degradatie te voorkomen.

Prima deal voor hem trouwens. Chinese miljoenen verdienen en toch in Europa blijven spelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neven Subotic naar 1.FC Köln, prima aankoop.

Hij wordt gehuurd toch? Of heb ik iets gemist?

Zo zonde dat hij geen kans onder Tuchel krijgt, zelfs Bender kreeg nog eerder een kans dan Subotic. Echt een goeie voor Köln hoor, geweldige persoonlijkheid. Wát was dat in de kampioensjaren toch een heerlijk betrouwbaar duo: Subotic - Hummels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites