LosMerengues Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Een hele aparte manier om dat te doen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Beide cv's zijn 28, toekomstig opvolger niks mis mee toch? Badstuber verhuurd dus kon wel een cv bijkomen. Dat er dan een jonge Duitse international komt die jaren mee kan lijkt mij prima. Al zal Süle zelf geduld moeten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Badstubwr komt in de zomer terug en hij komt pas in de zomer toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Vanaf begin volgend seizoen met Hummels, Boateng, Badstuber en Sule 4 centrale verdedigers waarvan Badstuber al blessure gevoelig is. Martinez, Kimmich en Alaba als eventuele back ups er hier weer een aantal geblesseerd van raken. Süle zal meer dan genoeg minuten spelen en heeft het talent om in de komende jaren vaste basis speler te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Badstubwr komt in de zomer terug en hij komt pas in de zomer toch Klopt, sluiten in juli aan. Süle voor 25 miljoen en Rudy transfervrij (aflopend contract). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Beide cv's zijn 28, toekomstig opvolger niks mis mee toch? Badstuber verhuurd dus kon wel een cv bijkomen. Dat er dan een jonge Duitse international komt die jaren mee kan lijkt mij prima. Al zal Süle zelf geduld moeten houden. 28, ik reken dan minimaal 4 jaar topvoetbal mee. En dan ben ik nog zuinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer. Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Die reken ik ook nog minimaal mee hoor, als ik hem was had ik lekker voor Dortmund gekozen maar afijn dat gaat nu niet meer. Bij Dortmund gaat 1 van de 2 spitsen zo goed als zeker naar China: Adrian Ramos vertrekt voor zo'n 12 miljoen. Een megabedrag als je z'n aankoopsom, prestaties en leeftijd bekijkt. Enig nadeel is nu dat Dortmund nog maar één echte spits heeft en die zit momenteel in Afrika.. Op dit moment spelen ze een oefenwedstrijd met om en om Schürrle en Reus voorin. Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) Yunus Malli naar Wolfsburg. 12,5 miljoen. Koopje. Goeie speler, jammer van de club Wat een onzin. Was al lang bevestigd door zowel kamp-Bazoer als leiding van Ajax. Met 'onzin' doel je op het twitter account die het als nieuws brengen neem ik aan? Mee eens 17 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Ze hadden toch een Uruguayaanse spits op proef? Ja klopt, het gaat om Guillermo May (een groot (?) talent uit Uruguay. Maar hij was op proef bij Dortmund II dat in de Regionalliga speelt, heb er geen enkel zicht op hoe hij zich gemanifesteerd heeft tijdens zijn proeftrainingen. Mocht Aubameyang komende zomer vertrekken dan zou Dortmund achter Mbappe van Monaco aan gaan zeggen ze nu, dan ben ik bang dat 80% van de transfersom van Aubameyang gelijk richting Monaco kan. Keihard en uitstekende onderhandelaars daar over het algemeen. Heb momenteel ook niet echt zelf een idee wie ze zouden kunnen halen voor de spitspositie, hopelijk weet Zorc dat op dit moment wél. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 Heerlijke combinatie zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 90' 1 - 2 Robert Lewandowski Allicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 https://streamable.com/k5cyu Doet hij lekker zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 90e minuut en dan zo verdedigen, sja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Verschrikkelijke pot was het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 (bewerkt) Die Verhaegh he, zo sportief en goede aanvoerder. Nee hij is niet de nieuwe Messi, maar zo ontzettend degelijk. edit: Hm bij de 0-2 had hij wat meer kunnen doen ;c 22 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 [twitter]823118205900111872[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Ze spelen daar FM, alle talenten halen :D Puike transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Wat een beleid. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 2 mooie berichten op één dag, al had Pulisic nog wel langer mogen bijtekenen natuurlijk. [twitter]823523283387777026[/twitter] [twitter]823486332165115908[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Had het helemaal gemist maar blijkbaar is Adrián Ramos bij Borussia Dortmund vertrokken, hij is richting China gegaan maar is direct verhuurd aan het Spaanse Granada. Iemand die de banden/logica daarachter weet? Gun het hem zeker, kan nog even flink wat miljoenen ophalen en richting Colombia brengen. Heeft nooit geklaagd bij Dortmund en liet z'n waarde zo af en toe eens zien, in ieder geval veel vaker dan voorganger Julian Schieber.. [twitter]821796195102289921[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Had het helemaal gemist maar blijkbaar is Adrián Ramos bij Borussia Dortmund vertrokken, hij is richting China gegaan maar is direct verhuurd aan het Spaanse Granada. Iemand die de banden/logica daarachter weet? Gun het hem zeker, kan nog even flink wat miljoenen ophalen en richting Colombia brengen. Heeft nooit geklaagd bij Dortmund en liet z'n waarde zo af en toe eens zien, in ieder geval veel vaker dan voorganger Julian Schieber.. [twitter]821796195102289921[/twitter] Die clubs hebben dezelfde eigenaar. Ramos moet Granada helpen om degradatie te voorkomen. Prima deal voor hem trouwens. Chinese miljoenen verdienen en toch in Europa blijven spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Zeker een prima deal voor hem. Maar ook voor Dortmund, 12 miljoen euro voor Ramos, krankzinnig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Neven Subotic naar 1.FC Köln, prima aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Neven Subotic naar 1.FC Köln, prima aankoop. Hij wordt gehuurd toch? Of heb ik iets gemist? Zo zonde dat hij geen kans onder Tuchel krijgt, zelfs Bender kreeg nog eerder een kans dan Subotic. Echt een goeie voor Köln hoor, geweldige persoonlijkheid. Wát was dat in de kampioensjaren toch een heerlijk betrouwbaar duo: Subotic - Hummels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten