Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 HSV is ook al jaren niks. Wordt tijd dat ze degraderen. Ze zijn nooit gedegradeerd uit de Bundesliga hé, en er staan elk jaar goede spelers op het veld. Gigantische club als je vergelijkt me de rest, grote stad ook, zou echt jammer zijn als ze wegzakken. Technisch hart moet gewoon vervangen worden, veel goede jeugdspelers die ook niet de kans krijgen. Dat gezeik over Bolt bij Dortmund... een grote marketingcampagne. Bolt = Puma en Dortmund speelt onder Puma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Dat gezeik over Bolt bij Dortmund... een grote marketingcampagne. Bolt = Puma en Dortmund speelt onder Puma. No shit Sherlock 15 november 2016 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Ze zijn nooit gedegradeerd uit de Bundesliga hé, en er staan elk jaar goede spelers op het veld. Gigantische club als je vergelijkt me de rest, grote stad ook, zou echt jammer zijn als ze wegzakken. Technisch hart moet gewoon vervangen worden, veel goede jeugdspelers die ook niet de kans krijgen. Dat gezeik over Bolt bij Dortmund... een grote marketingcampagne. Bolt = Puma en Dortmund speelt onder Puma. Mee akkoord. Zou 't ook vinden moest zo'n enorme club zakken. Net zoals dat bij bv. Stuttgart of (iets kleiner, maar toch) Kaiserslautern het geval is imo. 15 november 2016 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Ze zijn nooit gedegradeerd uit de Bundesliga hé, en er staan elk jaar goede spelers op het veld. Gigantische club als je vergelijkt me de rest, grote stad ook, zou echt jammer zijn als ze wegzakken. Technisch hart moet gewoon vervangen worden, veel goede jeugdspelers die ook niet de kans krijgen. Dat gezeik over Bolt bij Dortmund... een grote marketingcampagne. Bolt = Puma en Dortmund speelt onder Puma. Wie zijn dan de goede spelers bij HSV? Watzke heeft direct gezegd dat dit via Puma gegaan is, Björn Gulden (Puma-baas) zit namelijk in de directie van Dortmund. Bruggetje werd zo wel makkelijk namelijk, net zoals Dortmund Ousmane Dembélé van Stade Rennes makkelijker heeft kunnen overnemen. Francois Pinault heeft een meederheidsbelang in Puma en is eigenaar van Stade Rennes, hierdoor heeft Dortmund een flinke voorsprong gehad ten opzicht van de rest. Ook ten tijde van de deal met Reus, toen Dortmund op de 15de plaats stond in de Bundesliga, heeft Dortmund een contract uitgedeeld in samenwerking met Puma. Daardoor konden ze Reus weghouden bij de concurrenten, plus natuurlijk zijn liefde voor de regio Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Goede spelers lijken er daar ook opeens niets meer van te kunnen. Adler was zeker geen drollenvanger, kreeg voorkeur boven Neuer zelfs, maar de laatste twee seizoenen zie ik hem blunders maken als Lamprou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Wie zijn dan de goede spelers bij HSV? Sakai, Halilovic, Ekdal, Holtby, Diekmeier, Muller... toch niet verkeerd voor een Bundesliga ploeg. En dan ook nog Adler inderdaad. Centrum moet wel echt vervangen worden, snap niet zo goed waarom Stuttgart en HSV zo gecharmeerd waren in Spahic, dat is al jaren niet meer van niveau. Redelijke verdediger bij Sevilla geweest maar zn carrière komt nu toch wel echt ten einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Halilovic heeft pas 137 speelminuten gehad. Bobby Wood heeft ook wel potentie om een belangrijke speler te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Halilovic heeft pas 137 speelminuten gehad. Ja maar check de 2 laatste letters van zijn achternaam.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Halilovic heeft pas 137 speelminuten gehad. Dat weet ik. Er is veel te doen rondom hem omdat mensen zich afvragen waarom hij niet speelt, momenteel is hij 3e keus achter Hunt en Waldschmidt voor op 10 onder deze nieuwe trainer. Hij moet zijn kans afwachten zei die, es ist kein wunderspieler blabla. Ik kan twee dingen bedenken waarom hij niet speelt (1. instelling, het kind is echt geen modelprof en soms onprofessioneel. (2. te flegmatiek. Alleen ik denk serieus dat je wat aan hebt momenteel, want hij heeft best een groot aandeel gehad bij het lijfsbehoud van Gijon vorig jaar. Het moet gewoon op een gegeven moment bij hem gaan draaien en dan heb je er echt wat aan. Hij is net zoals Nouri (wel meer ervaring ofcourse) zo'n jongen die de meest gekste passes kan geven of een afstandsschot opeens op doel kan afvuren vanuit een lastige hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Ja maar check de 2 laatste letters van zijn achternaam.... Terwijl ik hierboven negatief ben over Spahic, op een gegeven moment maakt het geen voor jou geen reet uit wanneer je kan scoren bij andere mensen toch? Echt triest ouwe 15 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Sorry bro :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Sakai, Halilovic, Ekdal, Holtby, Diekmeier, Muller... toch niet verkeerd voor een Bundesliga ploeg. En dan ook nog Adler inderdaad. Centrum moet wel echt vervangen worden, snap niet zo goed waarom Stuttgart en HSV zo gecharmeerd waren in Spahic, dat is al jaren niet meer van niveau. Redelijke verdediger bij Sevilla geweest maar zn carrière komt nu toch wel echt ten einde. Afgezien van Müller vind ik dat ook allemaal matige spelers hoor, lopen erbij alsof ze al 3 Champions League titels omhoog getild hebben. Dat is het hele manco van HSV, het is totaal geen team. Allemaal losse hoopjes zand met een verdediging die in de Regionalliga de 0 nog niet zal houden met als ultieme blikvanger aanvoerder Djourou. Halilovic heeft het in La Liga toch ook niet bijster goed gedaan? 3 goals en 5 assists in 37 wedstrijden? Oké het is een degradatie ploeg maar als je dan op '10' of rechtsbuiten staat mag je zoiets toch wel minimaal verwachten? Dat betekent dat hij eens in de 4,5 wedstrijd een assist óf een goal gegeven/gemaakt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Niet bijster goed gedaan? Dude hij was 19 hé... :cab: wat is volgens jou bijster goed in de La Liga? Zoek de stats van Asensio op ter vergelijking. Hij was ook heel vaak matchwinner volgens mij, ook ontzettend veel verdedigend werk verricht terwijl dat niet in hem zit als speler. Ik heb een paar wedstrijden gekeken want het kwam altijd op Ziggo Sport. Verder eens over HSV in t algemeen. 15 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Niet bijster goed gedaan? Dude hij was 19 hé... :cab: wat is volgens jou bijster goed in de La Liga? Zoek de stats van Asensio op ter vergelijking. Hij was ook heel vaak matchwinner volgens mij, ook ontzettend veel verdedigend werk verricht terwijl dat niet in hem zit als speler. Ik heb een paar wedstrijden gekeken want het kwam altijd op Ziggo Sport. Verder eens over HSV in t algemeen. Tja, als je 37 wedstrijden speelt (in het meest aanvallende gedeelte van de ploeg) dan mag je toch ook wel eens voor een doelpuntje of een assist zorgen? Asensio heeft vorig jaar 4 goals gemaakt en 13 assist gegeven in 2822 minuten = een goal/assist per 166 minuten Halilovic heeft vorig jaar 3 goals gemaakt en 5 assists gegeven in 2346 minuten = een goal/assist per 293,5 minuten Nou zeggen goal/assist niet alles maar dit is toch een aanzienlijk verschil niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Had hij 13 assists ja? Vanwaar die cijfers? Transfermarkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Had hij 13 assists ja? Vanwaar die cijfers? Transfermarkt? http://www.espnfc.us/player/195821/m...io?season=2015 hier staat 12 assists 15 november 2016 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Had hij 13 assists ja? Vanwaar die cijfers? Transfermarkt? Heb de cijfers van transfermarkt.de erbij gepakt. Zie je het verschil dus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Halilovic heeft het in La Liga toch ook niet bijster goed gedaan? 3 goals en 5 assists in 37 wedstrijden? Oké het is een degradatie ploeg maar als je dan op '10' of rechtsbuiten staat mag je zoiets toch wel minimaal verwachten? Dat betekent dat hij eens in de 4,5 wedstrijd een assist óf een goal gegeven/gemaakt heeft. Statistieken zeggen in dit geval niet alles, Halilovic heeft een prima indruk achtergelaten bij Gijón. Hij was daar echt een van de betere spelers. Toch opmerkelijk dat je dan zo'n jongen haalt maar niet echt een duidelijke kans geeft in de basis. Het is niet dat HSV een aantal fantastische spelers heeft rondlopen voor mijn gevoel, dus aan de concurrentie zou het niet moeten liggen. Maar misschien past dit ook perfect in het wanbeleid dat er natuurlijk toch een aantal jaar bij HSV heerst. 15 november 2016 bewerkt door Ragazzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Ja maar check de 2 laatste letters van zijn achternaam.... Vervelende kerel ben je ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Vervelende kerel ben je ook. Ik heb toch mijn excuses daarvoor aangeboden, waarom moet je het nu weer oprakelen? Waarom bemoei jij je er eigenlijk mee (3 dagen later ;e) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Ik heb toch mijn excuses daarvoor aangeboden, waarom moet je het nu weer oprakelen? Waarom bemoei jij je er eigenlijk mee (3 dagen later ;e) Ik bemoei me nergens mee hoor. Is gewoon een constatering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Ik bemoei me nergens mee hoor. Is gewoon een constatering. Je bemoeit je wel met een discussie van 3 dagen geleden die al is opgelost. Tevens is er op FF al gesproken over de sfeer en heb ik ook al een PM gehad. Dus ik begrijp niet zogoe dwaarom jij het nu weer naar boven moet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Allemaal niet gezien. Ben sinds een week weer eens op MU en kijk nu alles door. Mooi dat je aangesproken erop bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Lekker hoor 1.FC Köln. Laatste minuut met een heerlijke vrije trap alsnog de overwinning pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Modeste nu samen met Aubemeyang topscorer. Wel hard hoor dat Köln. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten