Michaelinho* Gepost September 27, 2024 Share Gepost September 27, 2024 Comeeeeeback! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 27, 2024 Share Gepost September 27, 2024 3 uur geleden zei Michaelinho*: Comeeeeeback! THUIS tegen nummer 17.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 28, 2024 Share Gepost September 28, 2024 4 uur geleden zei Kyrill: THUIS tegen nummer 17.... Hé als Dortmund-fan ben je al snel tevreden de laatste jaren hè. Drie punten zijn drie punten zullen we maar zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost September 28, 2024 Share Gepost September 28, 2024 23 uur geleden zei Kyrill: THUIS tegen nummer 17.... Het is Duits voetbal niet de eredivisie. Kijk gewoon naar wat voor clubs er op het tweede en derde niveau spelen. Niveau daar is wat anders dan in hier in Nederland. Stand zegt niet zo heel veel daar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost September 28, 2024 Share Gepost September 28, 2024 Ander leuk voorbeeldje is dat er in het stadion van de maar nummer 17 26000 mensen kunnen. In Nederland kan er in Almere 4300 mensen naar binnen bij de nummer 17. Bochum zou in Nederland gewoon het 6e stadion hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen.  Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen.  Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. Leverkusen en Dortmund gaan nog niet zo lekker hè, verlies bij Union en 2-2 tegen Holstein Kiel een promovendus.. Ik hoop ook van ganser harte dat ze terugkomen ja. Vandaag om 17:30 Frankfurt -Bayern kijken,hoop dat Frankfurt wint dan staan ze ook gelijk alleen bovenaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen.  Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar.  Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 36 minuten geleden zei Kelvin:  Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club. Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 De counters van Frankfurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Wat een speler die Marmoush!!! @Thierryvane @Michaelinho* @Jotew @Tim' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 14, 2024 Share Gepost October 14, 2024 Succes vanavond @Thierryvane @Djurovski! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost October 26, 2024 Share Gepost October 26, 2024 Dortmund komt weer uitermate sterk uit de kleedkamer voor de 2e helft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 26, 2024 Share Gepost October 26, 2024 51 minuten geleden zei Jotew: Dortmund komt weer uitermate sterk uit de kleedkamer voor de 2e helft.. Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 26, 2024 Share Gepost October 26, 2024 8e en nu al 7 punten achter koploper Leip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost October 26, 2024 Share Gepost October 26, 2024 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn.  Ik vind het een prachtige club, en dat meen ik oprecht. En ik mag graag kijken naar jeugdige spelers, talenten die de kans krijgen etc. etc. Maar met het huidige beleid en de daadwerkelijke aankopen die er gelijk zouden moeten staan kom je nooit en te nimmer ook maar één stap dichterbij Bayern. Daarnaast zie ik een Leipzig, Leverkusen juist wel alleen maar stappen maken.  Net wat je zegt; het wordt een lang, lang, lang seizoen op deze manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 26, 2024 Share Gepost October 26, 2024 Leverkusen geLeverkusent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost October 29, 2024 Share Gepost October 29, 2024 Kees kan z'n achternaam nog geen eer aan doen bij Schalke, schijnt weer te mogen vertrekken als hij dit weekend wederom (vier keer op rij) verliest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 29, 2024 Share Gepost October 29, 2024 1 uur geleden zei joostmakaay: Kees kan z'n achternaam nog geen eer aan doen bij Schalke, schijnt weer te mogen vertrekken als hij dit weekend wederom (vier keer op rij) verliest.  Op 6-10-2024 om 13:05 zei Michaelinho*: Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt.  In dat geval biedt ik mijn excuses aan bij Michaelinho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 Groß, 33 jaar en dan de bal zo willen "crossen" naar de overkant, het is écht ongekend.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 Tjonge jonge jonge.. Keurig, ook nog eens met 10 man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 Dit begint beschamend te worden.....zucht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 56 minuten geleden zei Jotew: Tjonge jonge jonge.. Keurig, ook nog eens met 10 man Tsja die Can is al jaren klaar natuurlijk. Pseudo leider.  18 minuten geleden zei Kyrill: Dit begint beschamend te worden.....zucht Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 En je weet wie er komt als Sahin ontslagen wordt.  Spoiler  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 9, 2024 Share Gepost November 9, 2024 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit.  Jep precies dat.. Leuke talenten worden gehaald en wanneer ze daadwerkelijk doorbreken en gaan leveren verkassen ze naar een andere club. Tel daarbij op de komst van middelmaat als Reyerson, Schlotterbeck en bijvoorbeeld Nmecha en dan kom je al snel bij dit soort resultaten uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts