Tim' Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 7 uur geleden zei Michaelinho*: Gejynxt… sorry Sorry is zeker niet nodig hoor. De degradatiestrijd ontlopen is al een prima resultaat dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Op 2-5-2024 om 16:23 zei Michaelinho*: @Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 1 uur geleden zei Thierryvane: Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie. Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Op 14-5-2024 om 16:13 zei Michaelinho*: Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 28 minuten geleden zei Thierryvane: ''Tuchel wants to feel full confidence in order to stay'' nou weg wezen dan hahahaha!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Op 14-5-2024 om 14:28 zei Thierryvane: Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie. Schijnen nogal wat spelers achter hem te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Schijnen nogal wat spelers achter hem te staan. Ik snap ook niet dat die voor Spurs spelers als Dier en Kane is gegaan, die winnen nog minder prijzen dan Arsenal spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) 45 minuten geleden zei Thierryvane: Echt bizar dit. Zelfs als hij blijft is dit gedoemd om te mislukken. Een paar slechte resultaten volgend seizoen en je bent weer terug bij af. Want dan zijn de supporters net zo snel weer ontevreden als daarvoor en voor de spelers geldt waarschijnlijk hetzelfde. Het zegt ook wel iets over de status van de club als zoveel trainers afzeggen. Waar vroeger iedereen (ja, ik chargeer) ja zou zeggen tegen Bayern is dat nu echt totaal omgekeerd. Niet heel gek ook als je ziet hoe de laatste paar trainers daar behandeld zijn. En hoe het rommelt in bestuur/directie. 16 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei @Thierryvane Tuchel schijnt op de persco nu zelf aangegeven te hebben dat hij echt vertrekt. Gesprekken schijnen op niets te zijn uitgelopen. Is Hitzfeld nog beschikbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Is Jupp Heynckes al onderweg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Peter Hyballa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 27 minuten geleden zei Kelvin: Peter Hyballa? 😂 Hahaahah dan gaan ze straks CL niet eens meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei @Thierryvane Bayern maakt een bizar seizoen in negatieve zin nog even compleet . Super knap van Hoffenheim ook hoor. Union leek zeker te zijn maar geven ook nog de 1-1 weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Leverkusen ongeslagen, wat een prestatie toch ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Zonde dat FC Köln weer een niveautje lager gaat spelen. Ben benieuwd of Union Berlin het tegen Fortuna Düsseldorf gaat redden.. Ik betwijfel het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 1 minuut geleden zei Urbeto: Zonde dat FC Köln weer een niveautje lager gaat spelen. Ben benieuwd of Union Berlin het tegen Fortuna Düsseldorf gaat redden.. Ik betwijfel het. Union lijkt zich alsnog veilig te spelen. Bochum gaat het lastig krijgen tegen Düsseldorf vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Union lijkt zich alsnog veilig te spelen. Bochum gaat het lastig krijgen tegen Düsseldorf vermoed ik. Ik postte het en zie de notificatie binnenkomen inderdaad, tof! Union is een mooie club. Hoop dat ze deze zomer de juiste managerkeuze maken, want het blijft een aanwinst voor de Bundesliga. Bochum heb ik niet veel mee, hoop dus ook dat Düsseldorf het gaat redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Union werd vorige twee seizoenen 4 en 5e,godzijdank blijven ze erin zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Leverkusen, Stuttgart en Heidenheim echt bizar goede seizoenen alle drie, denk alleen niet dat het de coëfficiënten goed gaat doen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 26 minuten geleden zei joostmakaay: Leverkusen, Stuttgart en Heidenheim echt bizar goede seizoenen alle drie, denk alleen niet dat het de coëfficiënten goed gaat doen komend seizoen. Als Xabi & Hoeness aanblijven zie ik best wel mogelijkheden voor beide ploegen om goede resultaten te halen. Wel echt een ode aan Leverkusen hoor. Wat een magistraal seizoen. Wat alleen nog maar beter kan worden met een eventuele bekerwinst en Europa League winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Sankt Pauli lijkt voorlopig een historisch seizoen niet te bekronen met een titel. 2e Bundesliga blijft toch ook een heerlijke competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei @Thierryvane Nieuw FC Hollywood gerucht -> Vincent Kompany Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 5 minuten geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Nieuw FC Hollywood gerucht -> Vincent Kompany Ik kijk nergens meer van op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei @Tim' 15 jaar geleden op 20 mei speelde Werder Bremen de laatste Uefa Cup finale. Het seizoen er na werd het de Europa League. Zag een opstelling voorbij komen: Wiese op doel, Ozil op het middenveld, Frings weer terug na een uitstapje bij Bayern. Pizarro in de spits, Mooi ploegje destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 3 uur geleden zei rich ruzzian: @Tim' 15 jaar geleden op 20 mei speelde Werder Bremen de laatste Uefa Cup finale. Het seizoen er na werd het de Europa League. Zag een opstelling voorbij komen: Wiese op doel, Ozil op het middenveld, Frings weer terug na een uitstapje bij Bayern. Pizarro in de spits, Mooi ploegje destijds. Een absoluut topteam, rond die tijd ben ik ook fan geworden van de club. Dan is het huidige team toch een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten