Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Michaelinho*:

Gejynxt… sorry

Sorry is zeker niet nodig hoor. De degradatiestrijd ontlopen is al een prima resultaat dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-5-2024 om 16:23 zei Michaelinho*:

@Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. 

Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? 

Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie.

Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-5-2024 om 16:13 zei Michaelinho*:

Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Schijnen nogal wat spelers achter hem te staan. 

Ik snap ook niet dat die voor Spurs spelers als Dier en Kane is gegaan, die winnen nog minder prijzen dan Arsenal spelers;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Thierryvane:

Echt bizar dit. Zelfs als hij blijft is dit gedoemd om te mislukken. Een paar slechte resultaten volgend seizoen en je bent weer terug bij af. Want dan zijn de supporters net zo snel weer ontevreden als daarvoor en voor de spelers geldt waarschijnlijk hetzelfde. 

Het zegt ook wel iets over de status van de club als zoveel trainers afzeggen. Waar vroeger iedereen (ja, ik chargeer) ja zou zeggen tegen Bayern is dat nu echt totaal omgekeerd. Niet heel gek ook als je ziet hoe de laatste paar trainers daar behandeld zijn. En hoe het rommelt in bestuur/directie. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Zonde dat FC Köln weer een niveautje lager gaat spelen. Ben benieuwd of Union Berlin het tegen Fortuna Düsseldorf gaat redden.. Ik betwijfel het. 

Union lijkt zich alsnog veilig te spelen. Bochum gaat het lastig krijgen tegen Düsseldorf vermoed ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Union lijkt zich alsnog veilig te spelen. Bochum gaat het lastig krijgen tegen Düsseldorf vermoed ik. 

Ik postte het en zie de notificatie binnenkomen inderdaad, tof! Union is een mooie club. Hoop dat ze deze zomer de juiste managerkeuze maken, want het blijft een aanwinst voor de Bundesliga. Bochum heb ik niet veel mee, hoop dus ook dat Düsseldorf het gaat redden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei joostmakaay:

Leverkusen, Stuttgart en Heidenheim echt bizar goede seizoenen alle drie, denk alleen niet dat het de coëfficiënten goed gaat doen komend seizoen.

Als Xabi & Hoeness aanblijven zie ik best wel mogelijkheden voor beide ploegen om goede resultaten te halen. 

Wel echt een ode aan Leverkusen hoor. Wat een magistraal seizoen. Wat alleen nog maar beter kan worden met een eventuele bekerwinst en Europa League winst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tim' 15 jaar geleden op 20 mei speelde Werder Bremen de laatste Uefa Cup finale. Het seizoen er na werd het de Europa League. 

Zag een opstelling voorbij komen: Wiese op doel, Ozil op het middenveld, Frings weer terug na een uitstapje bij Bayern. Pizarro in de spits, Mooi ploegje destijds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rich ruzzian:

@Tim' 15 jaar geleden op 20 mei speelde Werder Bremen de laatste Uefa Cup finale. Het seizoen er na werd het de Europa League. 

Zag een opstelling voorbij komen: Wiese op doel, Ozil op het middenveld, Frings weer terug na een uitstapje bij Bayern. Pizarro in de spits, Mooi ploegje destijds. 

Een absoluut topteam, rond die tijd ben ik ook fan geworden van de club. Dan is het huidige team toch een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites