rich ruzzian Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Ik durf het je niet te zeggen. Kijk nog maar weinig Duits voetbal sinds het weg is bij espn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Hadden ze geluk tegen Leipzig thuis en Hertha uit, of is Wolfsburg terecht koploper met 9 na 3 duels? @rich ruzzian @Michaelinho*? Het zijn allemaal magere 1-0 overwinningen geweest. Maar winnen is winnen. Dus in dat opzicht met 9 uit 3 terecht koploper. Maar die gaan echt nog wel de nodige punten verspelen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Bayern houdt ook weer even huis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 7-0 jongens, dit is toch niet meer gezond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 De Nagelsmann-machine draait al op volle toeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Bayern is wel echt heel eng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zo, van absolute held na 4 wedstrijden naar ontslagen in Oktober. Van Bommel talentje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zojuist zei neva: Zo, van absolute held na 4 wedstrijden naar ontslagen in Oktober. Van Bommel talentje hoor. Heb ik toch aardig ingeschat. Had ingezet op voor de kerst, dat heeft hij toch makkelijk gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Wat een verrassing. Hollandse school, hè. Lig je er snel uit met je beperkte en gedateerde (gebrek aan) visie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Heb ik toch aardig ingeschat. Had ingezet op voor de kerst, dat heeft hij toch makkelijk gehaald. Iedereen wel. Waarom gingen ze überhaupt voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Joshua Kimmich weigert het vaccin omdat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten. Over de lange termijn effecten van koppen is genoeg bekend, maar dat houdt hem niet tegen om zijn hoofd tegen een snelvliegend stuk leer te zetten..... Wat een hypocriet. Om nog maar te zwijgen over wat al de clubdokters uitsteken. Die werken ook niet voor de lange termijn hoor, dat is om zoveel mogelijk wedstrijdminuten uit je carriere te puren En dan had ie een vorig jaar initiatief opgericht voor vaccins voor arme landen te voorzien..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Op 24-10-2021 om 17:14 zei Michaelinho*: Heb ik toch aardig ingeschat. Had ingezet op voor de kerst, dat heeft hij toch makkelijk gehaald. Was mooie kassa bij een weddenschap. Leverde me toch wat centjes op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 9 uur geleden zei AntiChrist7: Joshua Kimmich weigert het vaccin omdat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten. Over de lange termijn effecten van koppen is genoeg bekend, maar dat houdt hem niet tegen om zijn hoofd tegen een snelvliegend stuk leer te zetten..... Wat een hypocriet. Om nog maar te zwijgen over wat al de clubdokters uitsteken. Die werken ook niet voor de lange termijn hoor, dat is om zoveel mogelijk wedstrijdminuten uit je carriere te puren En dan had ie een vorig jaar initiatief opgericht voor vaccins voor arme landen te voorzien..... Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Niemand over het verlies van Bayern vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Heb kaarten voor Dortmund-Bayern. Hoop dat er niet teveel aangescherpt wordt, weten jullie iets? @Thierryvane@Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Duitsland is tien keer strenger dan Nederland wat betreft coronamaatregelen. Gaat pittig worden. Hoop dat je gevaccineerd bent, dat scheelt al een hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 5 minuten geleden zei Thierryvane: Duitsland is tien keer strenger dan Nederland wat betreft coronamaatregelen. Gaat pittig worden. Hoop dat je gevaccineerd bent, dat scheelt al een hoop. Ben gevaccineerd ja, maar dat valt toch wel mee? Je hebt 2g ja. Maar je had gewoon nog tot afgelopen speelronde publiek bij wedstrijden, restaurants en cafetjes gewoon savonds open etc. Volgens mij is het hier strenger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 @cimbomcu Ik ben vorig weekend naar Koln vs Gladbach geweest, ging prima. CST laten zien, mondkapje op en heerlijk genoten in het volle stadion met 50.000 zingende supporters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 14 minuten geleden zei FlyD: @cimbomcu Ik ben vorig weekend naar Koln vs Gladbach geweest, ging prima. CST laten zien, mondkapje op en heerlijk genoten in het volle stadion met 50.000 zingende supporters! Ja heerlijk, maar volgens mij is juist die wedstrijd de wesdtrijd waar heel veel kritiek op is geweest Dus ik hoop dat ik net als jou kan genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 12 minuten geleden zei cimbomcu: Ja heerlijk, maar volgens mij is juist die wedstrijd de wesdtrijd waar heel veel kritiek op is geweest Dus ik hoop dat ik net als jou kan genieten. De supporters van Gladbach waren wel even onrustig en denk niet dat er daar een mondkapje op had, maar verder heb ik weinig problemen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 3 minuten geleden zei FlyD: De supporters van Gladbach waren wel even onrustig en denk niet dat er daar een mondkapje op had, maar verder heb ik weinig problemen gezien. Klopt, maar na die wedstrijd is lokale politiek vooral bezig geweest met scoren. ''terwijl de ziekenhuizen vol zitten, zijn ze daar bezig met hossen en dansen met 50 duizend man'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 26 minuten geleden zei cimbomcu: Klopt, maar na die wedstrijd is lokale politiek vooral bezig geweest met scoren. ''terwijl de ziekenhuizen vol zitten, zijn ze daar bezig met hossen en dansen met 50 duizend man'' Ha ja, het was wel gezellig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 1 uur geleden zei FlyD: @cimbomcu Ik ben vorig weekend naar Koln vs Gladbach geweest, ging prima. CST laten zien, mondkapje op en heerlijk genoten in het volle stadion met 50.000 zingende supporters! Pfoe jaloers man. Stond hier in de woonkamer mee te hossen, wat een scoreverloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 3 minuten geleden zei Sophomore: Pfoe jaloers man. Stond hier in de woonkamer mee te hossen, wat een scoreverloop. Ja, dit was echt een ideaal scenario. Sowieso een aanrader om eens te gaan als je er nog niet bent geweest. Prachtig stadion, goede sfeer, prima voetbal en vlakbij Nederland en België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 12 uur geleden zei FlyD: Ja, dit was echt een ideaal scenario. Sowieso een aanrader om eens te gaan als je er nog niet bent geweest. Prachtig stadion, goede sfeer, prima voetbal en vlakbij Nederland en België. Dat kan ik alleen maar beamen, Heerlijke club met een hele fijne sfeer. En ga dan vooral in de zomer en pak dan de stad even mee. Parkeren nabij het stadion, tram pakken naar de stad en dan daar een terrasje pakken bij de Rijn. Echt genieten of een van de supporterscafe's dicht bij het stadion. Wordt tijd dat ik weer eens ga. En het was voor de tv ook weer genieten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten