Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kyrill:

Hadden ze geluk tegen Leipzig thuis en Hertha uit, of is Wolfsburg terecht koploper met 9 na 3 duels? @rich ruzzian @Michaelinho*

Het zijn allemaal magere 1-0 overwinningen geweest. Maar winnen is winnen. Dus in dat opzicht met 9 uit 3 terecht koploper. Maar die gaan echt nog wel de nodige punten verspelen dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joshua Kimmich weigert het vaccin omdat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten.

Over de lange termijn effecten van koppen is genoeg bekend, maar dat houdt hem niet tegen om zijn hoofd tegen een snelvliegend stuk leer te zetten..... Wat een hypocriet. Om nog maar te zwijgen over wat al de clubdokters uitsteken. Die werken ook niet voor de lange termijn hoor, dat is om zoveel mogelijk wedstrijdminuten uit je carriere te puren

En dan had ie een vorig jaar initiatief opgericht voor vaccins voor arme landen te voorzien.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei AntiChrist7:

Joshua Kimmich weigert het vaccin omdat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten.

Over de lange termijn effecten van koppen is genoeg bekend, maar dat houdt hem niet tegen om zijn hoofd tegen een snelvliegend stuk leer te zetten..... Wat een hypocriet. Om nog maar te zwijgen over wat al de clubdokters uitsteken. Die werken ook niet voor de lange termijn hoor, dat is om zoveel mogelijk wedstrijdminuten uit je carriere te puren

En dan had ie een vorig jaar initiatief opgericht voor vaccins voor arme landen te voorzien.....

Held!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Duitsland is tien keer strenger dan Nederland wat betreft coronamaatregelen. Gaat pittig worden. Hoop dat je gevaccineerd bent, dat scheelt al een hoop.

Ben gevaccineerd ja, maar dat valt toch wel mee? Je hebt 2g ja. Maar je had gewoon nog tot afgelopen speelronde publiek bij wedstrijden, restaurants en cafetjes gewoon savonds open etc. Volgens mij is het hier strenger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei FlyD:

@cimbomcu Ik ben vorig weekend naar Koln vs Gladbach geweest, ging prima. CST laten zien, mondkapje op en heerlijk genoten in het volle stadion met 50.000 zingende supporters!

Ja heerlijk, maar volgens mij is juist die wedstrijd de wesdtrijd waar heel veel kritiek op is geweest ;c Dus ik hoop dat ik net als jou kan genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei cimbomcu:

Ja heerlijk, maar volgens mij is juist die wedstrijd de wesdtrijd waar heel veel kritiek op is geweest ;c Dus ik hoop dat ik net als jou kan genieten.

De supporters van Gladbach waren wel even onrustig en denk niet dat er daar een mondkapje op had, maar verder heb ik weinig problemen gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei FlyD:

De supporters van Gladbach waren wel even onrustig en denk niet dat er daar een mondkapje op had, maar verder heb ik weinig problemen gezien.

Klopt, maar na die wedstrijd is lokale politiek vooral bezig geweest met scoren. ''terwijl de ziekenhuizen vol zitten, zijn ze daar bezig met hossen en dansen met 50 duizend man''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sophomore:

Pfoe jaloers man. Stond hier in de woonkamer mee te hossen, wat een scoreverloop. 

Ja, dit was echt een ideaal scenario. Sowieso een aanrader om eens te gaan als je er nog niet bent geweest. Prachtig stadion, goede sfeer, prima voetbal en vlakbij Nederland en België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei FlyD:

Ja, dit was echt een ideaal scenario. Sowieso een aanrader om eens te gaan als je er nog niet bent geweest. Prachtig stadion, goede sfeer, prima voetbal en vlakbij Nederland en België.

Dat kan ik alleen maar beamen, Heerlijke club met een hele fijne sfeer. En ga dan vooral in de zomer en pak dan de stad even mee. Parkeren nabij het stadion, tram pakken naar de stad en dan daar een terrasje pakken bij de Rijn. Echt genieten of een van de supporterscafe's dicht bij het stadion. 

Wordt tijd dat ik weer eens ga. 

En het was voor de tv ook weer genieten inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites