Regis Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Tragisch om dit seizoen zowel Werder als Schalke 04 te zien degraderen.. Werder was natuurlijk al een paar keer ontsnapt, maar vind het wel zonde. Heb nog goede herinneringen aan de tijd waarin op zaterdagmiddag de Bundesliga live (en vooral gratis) werd uitgezonden op RTL5. Een tijd waarin ik Dortmund kampioen zag worden (daar ontstond de ‘liefde’) maar ook Werder Bremen. Die in hun veel te strakke groen/oranje Kappa shirts met Torsten Frings en een dikke spits, Ailton, prachtig voetbal speelden onder Thomas Schaaf. Zonde om dat soort clubs zo te zien afzakken en uiteindelijk te zien degraderen. Het is Stuttgart al gebeurd, HSV volgde en nu zijn ook Schalke en Werder aan de beurt. Paar flinke oud ‘grootmachten’ op het tweede niveau volgend jaar. Prachtige tijd. Moet dan altijd denken aan die keeper van Leverkusen die een pingel scoorde, Schalke die snel de aftrap nam en de bal er direct vanaf de middenlijn inschoot terwijl de keeper nog op de weg terug was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 6 minuten geleden zei Regis: Prachtige tijd. Moet dan altijd denken aan die keeper van Leverkusen die een pingel scoorde, Schalke die snel de aftrap nam en de bal er direct vanaf de middenlijn inschoot terwijl de keeper nog op de weg terug was Haha, ja een heerlijk moment blijft dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 41 minuten geleden zei Regis: Prachtige tijd. Moet dan altijd denken aan die keeper van Leverkusen die een pingel scoorde, Schalke die snel de aftrap nam en de bal er direct vanaf de middenlijn inschoot terwijl de keeper nog op de weg terug was Het leuke was ook nog eens dat die doelpunt volgens de regels ongeldig was ook nog, maar de scheids zag blijkbaar niet de bal meteen vanaf de middenlijnstip op goal werd geschoten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 2.Bundesliga is volgend seizoen de echte Super League. Jammer dat 1860 niet gepromoveerd is (of een play-off plek). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Köln tegen Kiel dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Hopen dat Köln die nog weet te winnen. Wel leuk dat Bochum weer eens terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Dat hoop ik ook idd. Stadion van Bochum is vlakbij een klant van ons. Leuk dat ze terug zijn idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wordt dringen zo in de 2. Bundesliga. Zie het zo gebeuren dat een of meerdere grote clubs jaren hier zullen spelen. Kijk maar naar hsv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Pijnlijk weekend inderdaad. Thanks voor de support jongens. Maar ergens is het misschien ook wel goed. Weer op de laatste speeldag ontsnappen had waarschijnlijk alleen als gevolg gehad dat het volgend jaar nog steeds aanmodderen was. Nu even schoon schip maken. Afscheid nemen van spelers als Moisander, Gebre Selassie, Groß, Bargfrede, Bittencourt, Sargent en Füllkrug en een nieuw team bouwen. Pavlenka, Augustinsson en Rashica zullen ook wel vertrekken. De jonkies centraal zitten en daar omheen nieuwe spelers halen. Ik ben benieuwd maar gelukkig hebben ze geen heel vreemd hapsnapbeleid gevoerd dus ik heb er wel vertrouwen in. En in elk geval is de derby weer terug. Niet op de manier waarop het zou moeten, maar we moeten maar even blij zijn met de kleine dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Citaat - Gini Wijnaldum in advanced talks to join Bayern (Sky) Mweh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) Die speelt bij Mainz (Mwene :D) 25 mei 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 25-5-2021 om 09:46 zei Thierryvane: Mweh Spreek ik hier Chinees ofzo? Hij loopt 30 juni uit zijn contract bij Liverpool..... Wijnaldum transfervrij is voor elke club een aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Dat is jouw mening. Ik denk niet dat hij Goretzka en Kimmich uit de basis gaat spelen. Gelukkig gaat 'ie naar Barca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Dat is jouw mening en dat snap ik maar Bayern gaat het niet 50 wedstrijden redden met alleen Goretzka en Kimmich. En Kimmich kan ook prima/erg goed op rechtsback en bijvoorbeeld defensieve middenvelder staan. Zoals ik in adere topic zei ik denk Wijnaldum beste naar Juventus of PSG kan, zeker PSG heeft niet super goede middenvelders tegen Paredes, Danilo en Gana etc maakt Gini zkr wel kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Net een heel stuk van Koln tegen Holstein Kiel erop gehad, maar dat Kiel is nog een lastig clubje om tegen te spelen. Zie Koln dat in de rematch nog niet zo 1,2,3 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 38 minuten geleden zei Jotew: Net een heel stuk van Koln tegen Holstein Kiel erop gehad, maar dat Kiel is nog een lastig clubje om tegen te spelen. Zie Koln dat in de rematch nog niet zo 1,2,3 winnen. Hier de hele wedstrijd gezien, 1. FC Köln was een stuk sterker, maar echte kansen hebben ze ook niet gecreëerd. Holstein Kiel is inderdaad een lastige tegenstander, maar zaterdag moet Köln het wel af kunnen maken als ze gewoon hun ding doen en zich niet gek laten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 De Tweede Bundesliga wordt komend seizoen top-heavy zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 12 uur geleden zei Nom de Guerre: De Tweede Bundesliga wordt komend seizoen top-heavy zo. Qua namen zwaarder dan de 'grote' Bundesliga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 1 uur geleden zei Tim': Qua namen zwaarder dan de 'grote' Bundesliga Volgens mij heb je nu je groen-witte lenzen in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 43 minuten geleden zei Nom de Guerre: Volgens mij heb je nu je groen-witte lenzen in Die heb ik altijd in, maak je maar geen zorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 18 minuten geleden zei Tim': Die heb ik altijd in, maak je maar geen zorgen Maar stel dat Köln ook degradeert hey... Köln Werder Bremen Schalke HSV Fortuna Düsseldorf Karlsruhe Nürnberg St. Pauli En dan komt Hansa Rostock vanuit de 3. Liga. Daar staat me een potje historie in de tweede divisie. Zelfs een bende voormalig landskampioenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 (bewerkt) ik lees niet goed 27 mei 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Bommeltje echt serieus gelinkt aan Wolfsburg nu. Wat denken we daarvan hier? Verwacht geen succes eigenlijk. Hoewel hij qua autoritaire manier van werken prima in Duitsland past zou het me niets verbazen als hij voor de kerst weer thuis zit (mits hij eerst aangesteld wordt natuurlijk ). Opvallend ook dat er direct een blik Nederlanders gelinkt worden. Snap dat nooit als je dan meteen een groot aantal landgenoten wilt halen. Berghuis, Boadu, Bogarde en Malen worden o.a. genoemd. Allen, alleen Bogarde heb ik niet tot nauwelijks zien spelen, lijken me te licht voor de Bundesliga. Berghuis i.c.m. Weghorst zou wellicht nog kunnen werken. Daarnaast wordt ook zijn ‘adoptiezoon’ Sadilek genoemd. Die heeft al helemaal niets te zoeken op dat niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 36 minuten geleden zei Michaelinho*: Bommeltje echt serieus gelinkt aan Wolfsburg nu. Wat denken we daarvan hier? Verwacht geen succes eigenlijk. Hoewel hij qua autoritaire manier van werken prima in Duitsland past zou het me niets verbazen als hij voor de kerst weer thuis zit (mits hij eerst aangesteld wordt natuurlijk ). Opvallend ook dat er direct een blik Nederlanders gelinkt worden. Snap dat nooit als je dan meteen een groot aantal landgenoten wilt halen. Berghuis, Boadu, Bogarde en Malen worden o.a. genoemd. Allen, alleen Bogarde heb ik niet tot nauwelijks zien spelen, lijken me te licht voor de Bundesliga. Berghuis i.c.m. Weghorst zou wellicht nog kunnen werken. Daarnaast wordt ook zijn ‘adoptiezoon’ Sadilek genoemd. Die heeft al helemaal niets te zoeken op dat niveau Ik had precies hetzelfde bij ons in de groepsapp gezegd. Begrijp dat ook nooit dat ze allemaal bekenden halen. Kijk wat je hebt en wat je denkt nodig te hebben om te kunnen presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Nu live op ESPN, de return tussen Kiel en Koln, Kiel won in Keulen met 0-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten