Markuss Geplaatst 24 november 2016 Share Geplaatst 24 november 2016 (bewerkt) Blunder van Ancelotti om Rostov zo gigantisch te onderschatten. Volgens mij is hij nog geen drie (?) wedstrijden achterelkaar met dezelfde elf begonnen. Ook zojuist weer een aantal wijzigen die verre van goed uitpakken. Als het nou lekker loopt had ik gezegd: doen! Maar wat was het weer armoedig. Die spits van Rostov, Azmoun, speelde de defensie he-le-maal scheel. Dat is toch geen vereiste? Dacht dat het bij Guardiola 100 wedstrijden duurde voordat hij 2 wedstrijden achter elkaar dezelfde opstelling had bij Bayern (geloof ik). Misschien is dit wel even het moment waarop ze wakker schudden, ze misten gister ook aardig wat spelers. In het superjaar 2012/2013 werd er ook met 3-1 verloren van een onbekend clubje uit het Oostblok.. Je weet nooit hoe het kan lopen. 24 november 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2016 Share Geplaatst 24 november 2016 Dat is toch geen vereiste? Dacht dat het bij Guardiola 100 wedstrijden duurde voordat hij 2 wedstrijden achter elkaar dezelfde opstelling had bij Bayern (geloof ik). Misschien is dit wel even het moment waarop ze wakker schudden, ze misten gister ook aardig wat spelers. In het superjaar 2012/2013 werd er ook met 3-1 verloren van een onbekend clubje uit het Oostblok.. Je weet nooit hoe het kan lopen. Is het ook zeker niet! Maar dat lijkt me op dit moment wél het beste. Een tijdje met dezelfde elf spelen. Vastigheid creëren. Dit werkt namelijk niet. [twitter]801725407984832512[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 november 2016 Share Geplaatst 24 november 2016 Ja, ik denk dat Carlo ook maar wat graag met vaste namen als Robben, Ribery etc. wilt spelen. Gister was een prachtige avond voor Neven Subotic trouwens, maakte na 8 maanden zijn comeback bij Dortmund II. Vlak voor tijd maakte hij ook nog eens het winnende doelpunt, gun het die vent zo ontzettend erg. [twitter]801532501244203010[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Is het ook zeker niet! Maar dat lijkt me op dit moment wél het beste. Een tijdje met dezelfde elf spelen. Vastigheid creëren. Dit werkt namelijk niet. Moet het natuurlijk wel kunnen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Is het ook zeker niet! Maar dat lijkt me op dit moment wél het beste. Een tijdje met dezelfde elf spelen. Vastigheid creëren. Dit werkt namelijk niet. [twitter]801725407984832512[/twitter] Is er ook niet wel erg snel ophef omtrent Bayern? Retorische vraag bijna. Je kunt (as said) gewoon niet verwachten dat je elk seizoen met vijftien of twintig punten op je concurrent(en) kampioen wordt. Zelfs voor Bayern is dat op dit moment nog niet mogelijk, en wees blij, zou de Bundesliga niet ten goede komen. Ik vind het prima te zien dat dat (naar mijn mening belachelijke) spel van Guardiola langzaam uit de ploeg gaat, en overstappen van een speltype naar een andere is uiteraard altijd een transitie die tijd kost. Gaat zeker niets helpen als iedereen bij het minste geringste hobbeltje in de weg direct moord en brand gaat gillen. Ten slotte vraag ik me af of Xabi wel past in het spel van Ancelotti, dat draait minder om specifieke posities naar mijn mening en zodra Xabi's loopvermogen wordt aangesproken zit je met een probleem. Ook betwijfel ik of Renato Sanches wel bij Bayern past, ik krijg steeds meer het gevoel dat dat wellicht een fantastische speler voor het Engelse voetbal is, maar misschien minder voor een ploeg als Bayern. Idealiter wordt er toch nog geïnvesteerd door de heren bovenaan, ik denk dat een middenvelder en een buitenspeler geen overbodige luxe zijn. Verratti idealiter, dat zou in één klap alle so-called 'problemen' van Bayern oplossen denk ik. Zou perfect kunnen brengen wat Ancelotti wil van een middenvelder en waarin Xabi tekort schiet. Maar ook William Carvalho kan misschien een optie zijn, qua buitenspeler zou Carrasco ideaal zijn, zou ook goed passen bij Bayern als ploeg heb ik het gevoel. Qua Duitsers kom je al snel uit bij Brandt en Draxler, hoewel ik persoonlijk nooit zo kapot ben geweest van laatstgenoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Renato Sanches heeft gewoon te vroeg de stap naar de absolute top gemaakt, maar goed. Dat kon je van te voren ook wel verwachten. Ik vond die kerel absoluut geen 35 miljoen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 We zijn net een paar maanden aan het seizoen, geef die jongen eens wat tijd. Je verwacht toch niet dat hij meteen op zo'n jonge leeftijd basisspeler wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Nou ja dat is ook wel weer meteen een vrij krachtige conclusie. Die jongen heeft zich zeker bewezen bij Benfica, ook een zeer goed EK gespeeld, dat hij nu niet direct bij Bayern uit de verf komt en/of wellicht niet in het systeem past maakt hem niet ineens een slechte voetballer. Daarnaast kun je met de huidige markt eigenlijk moeilijk meer concluderen dat spelers een bepaald bedrag wel of niet waard zijn. Als een club bereid is aan een vraagprijs te voldoen zegt dat wellicht genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 (bewerkt) Zouden eigenlijk aan @PJHoutman moeten vragen vanaf welke leeftijd we hem mogen beoordelen. En dan is/was er ook nog discussie over zijn echte leeftijd, wat het alleen maar ingewikkelder maakt voor onze professor dokter in ons midden. 25 november 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 [quote name='Sophomore']Zouden eigenlijk aan @PJHoutman moeten vragen vanaf welke leeftijd we hem mogen beoordelen. En dan is/was er ook nog discussie over zijn echte leeftijd, wat het alleen maar ingewikkelder maakt voor onze professor dokter in ons midden.[/QUOTE] Dus Pino en Sebas zeggen nu hetzelfde maar je moet t toch weer op mij betrekken. Zeer apart :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Dus Pino en Sebas zeggen nu hetzelfde maar je moet t toch weer op mij betrekken. Zeer apart :) Als je dezelfde mening hebt als Pien en Sebas dan zou ik me echt zorgen gaan maken :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2016 Share Geplaatst 26 november 2016 Lees op VI.nl dat Malli een clausule van negen miljoen euro in zinn contract heeft staan. Dat is toch geen geld voor zo'n speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 @hierboven. Dat is inderdaad weinig geld voor Malli, vorige winterstop was Tuchel nog bezig om hem weer naar hem toe te halen. Nu met alle mogelijkheden op de 3 AM posities is dat niet meer nodig. Reus, Dembélé & Aubameyang.. Heerlijk, vooral die laatste goal. Jammer dat die samenvattingen van Fox zo kort zijn want in de eerste helft had Dembélé echt een schitterende steekpass. [YOUTUBE]YPTR4Eav_LY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Niet verkeerd nee zo'n aanval. Zelf erg fan van Bram Castro, al sinds Bayer. Hoorde dat Dynamo Dresden bijna 20.000 man meenam naar 1860 München afgelopen weekend :o Had het toch een stuk leuker gevonden als die ploeg de DDR vertegenwoordigde in de 1.Bundesliga ipv RB Leipzig (al zijn de fans geen lieverdjes dacht ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 RB Leipzig dus verloren, kon nog net de tweede helft voor het grootste deel meepikken. Huhu, dat Ingolstadt, grensoverschrijdend wat een beperkt geheel zeg. Valt me echt enorm tegen van een Bundesliga team, leek wel League Two, schoppen, tegenhouden, beuken, slaan en een counter met drie tegen één niet eens kunnen uitspelen. Timo Werner werd ongeveer met elk balcontact uitgefloten, schijnbaar op basis van vorige week, want Duitsland's eigen uitvinding (de schwalbe) is nu ineens een schande. Nee, heel erg betreurenswaardig allemaal naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 [twitter]807622656065490944[/twitter] Müller dan eindelijk met zijn eerste Bundesliga-goal van dit seizoen. Ancelotti is wakker. Müller rondom Lewandowski, waar hij hoort. Robben op rechts en Ribéry links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 RB Leipzig dus verloren, kon nog net de tweede helft voor het grootste deel meepikken. Huhu, dat Ingolstadt, grensoverschrijdend wat een beperkt geheel zeg. Valt me echt enorm tegen van een Bundesliga team, leek wel League Two, schoppen, tegenhouden, beuken, slaan en een counter met drie tegen één niet eens kunnen uitspelen. Timo Werner werd ongeveer met elk balcontact uitgefloten, schijnbaar op basis van vorige week, want Duitsland's eigen uitvinding (de schwalbe) is nu ineens een schande. Nee, heel erg betreurenswaardig allemaal naar mijn mening. Ingolstadt is idd dramatisch, zal er waarschijnlijk dit jaar weer uitgaan samen met Darmstadt. Volgend jaar daar hopelijk Stuttgart en Hannover voor terug. En Werner had gewoon eerlijk moeten zijn maar ging zitten liegen na de wedstrijd. Dat valt bij een hoop mensen ook slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Gaf ook nog een smerige beuk met zijn arm gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Volgens de geruchten zit Dortmund achter de 26-jarige (ex-Feyenoord) spits Smolov aan. Hij zou aankomende zomer de vervanger van Aubameyang moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Haha toffe speler maar dan ga je wel heel erg achteruit. Lijkt mij onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Iemand die hier ooit naar Borussia Dortmund is geweest? Ik ben er vorig jaar al een keertje geweest en zat toen in vak 63. Nu heb ik voor de wedstrijd tegen Augsburg opnieuw kaartjes gekocht. Ik zou kaarten krijgen voor 'Home Fans Standing', maar uiteindelijk kreeg ik kaarten voor Block 8 binnen. Na wat onderzoek schijnt dit een uitvak te zijn. Iemand die dit ook ooit mee heeft gemaakt? Gaat dit problemen opleveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Hoffenheim-Dortmund gezien, lekker potje. Dortmund had het erg lastig in de opbouw, Hoffenheim speelde in een 5-3-2 met de 5 voorste mensen die vooral centraal bleven en alle passinglijnen afblokten. Spelen ook met een enorme diepgang. Uiteindelijk 2-2 geworden, wel terechte uitslag. 16 december 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Iemand die hier ooit naar Borussia Dortmund is geweest? Ik ben er vorig jaar al een keertje geweest en zat toen in vak 63. Nu heb ik voor de wedstrijd tegen Augsburg opnieuw kaartjes gekocht. Ik zou kaarten krijgen voor 'Home Fans Standing', maar uiteindelijk kreeg ik kaarten voor Block 8 binnen. Na wat onderzoek schijnt dit een uitvak te zijn. Iemand die dit ook ooit mee heeft gemaakt? Gaat dit problemen opleveren? Ja, daar ook eens gezetten. Helemaal bovenin in. Zaten we bij allemaal BMG supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Bayern schijnt druk bezig te zijn met de komst van Süle en Sebastian Rudy (beide van Hoffenheim). Wat men met die tweede moet snap ik niet helemaal maargoed, Dortmund schijnt wéér eens bij Leverkusen te willen shoppen om daar Julian Brandt op te pikken. Nu vind ik dat echt een ontzettend talentvolle speler maar als je ziet dat Dortmund voor de linker aanvallende positie al Reus, Schürrle en Pulisic heeft is dat niet zo'n handige aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Sule zou een geweldige aankoop zijn en rudy zou gratis zijn dus low risk zoals kirchhoff en rode ook waren. Van mij hoeft rudy zeker niet maar goed, ga er verder niet over klagen ook. brandt zelf zou beter kunnen wachten op bayern. Niet omdat ik bayern fan ben maar omdat daar 2 spelers boven de 33 jaar zijn die binnenkort vervangen moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten