Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beste MUers,

Vanmiddag kregen we een berichtje van onze vrienden van FMBosnia. Zij zijn van plan een internationaal toernooi te organiseren onder de verschillende Internationale community's. Of dit een succes wordt weten we simpelweg niet, maar we zijn uiteraard wel bereid om mee te denken aan dit idee.

De vraag is daarom heel simpel: Zijn er mensen die interesse hebben om aan dit toernooi mee te doen? De regels zoals aangegeven door FMBosnia staan hier vermeld. Namens de staf zal ik het deelnemende team ondersteunen in de communicatie en bij eventuele onduidelijkheden. Het team moet bestaan uit twee spelers en één reserve. Daarnaast moeten de deelnemers zich enigszins uit de voeten kunnen met de Engelse taal om de communicatie te vergemakkelijken.

Gebruik dit topic graag om je intentie aan te geven als je dit graag wel eens zou willen proberen of als er iets onduidelijk is. Je kunt me ook altijd even een PM sturen. Indien er geen interesse is dan deel ik dat uiteraard ook mee aan de desbetreffende partijen. Ten slotte wil ik nog even afsluiten met de volgende quote van FMBosnia:

Members of the winning team will get a chance to compete in our tournament where the grand prize will be original Football Manager 2017 key competition will be held in early October. If you have any questions about this be free to ask.

Er is dus zelfs nog iets te winnen uit een eventuele deelname. :)

Groeten,

Rob

Geplaatst
  • Auteur

Beste MUers,

Vanmiddag kregen we een berichtje van onze vrienden van FMBosnia. Zij zijn van plan een internationaal toernooi te organiseren onder de verschillende Internationale community's. Of dit een succes wordt weten we simpelweg niet, maar we zijn uiteraard wel bereid om mee te denken aan dit idee.

De vraag is daarom heel simpel: Zijn er mensen die interesse hebben om aan dit toernooi mee te doen? De regels zoals aangegeven door FMBosnia staan hier vermeld. Namens de staf zal ik het deelnemende team ondersteunen in de communicatie en bij eventuele onduidelijkheden. Het team moet bestaan uit twee spelers en één reserve. Daarnaast moeten de deelnemers zich enigszins uit de voeten kunnen met de Engelse taal om de communicatie te vergemakkelijken.

Gebruik dit topic graag om je intentie aan te geven als je dit graag wel eens zou willen proberen of als er iets onduidelijk is. Je kunt me ook altijd even een PM sturen. Indien er geen interesse is dan deel ik dat uiteraard ook mee aan de desbetreffende partijen. Ten slotte wil ik nog even afsluiten met de volgende quote van FMBosnia:

Members of the winning team will get a chance to compete in our tournament where the grand prize will be original Football Manager 2017 key competition will be held in early October. If you have any questions about this be free to ask.

Er is dus zelfs nog iets te winnen uit een eventuele deelname. :)

Groeten,

Rob

Geplaatst

Ik wil anders wel meedoen. Zie je dat niet zitten, wij als duo? :< [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur

[MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=7886]Christiano[/MENTION]; Zouden jullie met 1 reserve hieraan nog deel willen nemen? En hebben jullie hier de komende weken ook de tijd voor? Zoniet dan geef ik ze morgen 'nee' op het rekest. Ook een reserve mag zich uiteraard nog aanmelden!

Geplaatst
  • Auteur

(Y) Ik wacht dan even een reactie van [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; en [MENTION=7886]Christiano[/MENTION]; af, dan kunnen we daarna kijken of/hoe we een team gaan samen stellen.

Geplaatst
(Y) Ik wacht dan even een reactie van [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; en [MENTION=7886]Christiano[/MENTION]; af, dan kunnen we daarna kijken of/hoe we een team gaan samen stellen.

Ik ben beschikbaar!

Geplaatst

Op zich heb ik wel tijd, maar megaveel tijd heb ik niet. Maar hoeft niet denk ik. Hebben we een reserve voor just in case? [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur

@joeysceijme; zal de reserve zijn. Ik heb jullie alledrie een PM gestuurd over het hoe en wat. [MENTION=25217]D.Neville[/MENTION]; bedankt voor je interesse, maar Joey is de reserve volgens het First Come first serve principe. We proberen echter via dit topic iedereen op de hoogte te houden van het toernooi en hoe dit loopt. Bedankt voor de interesse mensen :)

Geplaatst
  • Auteur

Ons wordt nog verzocht een team te kiezen om mee te spelen. Dit is de lijst met mogelijke teams (Zagreb is volgens mij de enige die reeds verkozen is)

Red Bull Salzburg (AUT)

Anderlecht (BEL)

Ludogorets (BUL)

Dinamo Zagreb (CRO)

Copenhagen (DEN)

PAOK (GRE)

Ferencvaros (HUN)

Maccabi Tel Aviv (ISR)

Rosenborg (NOR)

Legia Warsaw (POL)

Steaua (ROU)

Red Star Belgrade (SRB)

Slovan Bratislava (SVK)

Malmo FF (SWE)

Basel (SUI)

Viktoria Plzen (CZE)

[MENTION=31319]joeyscenijme[/MENTION]; [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=7886]Christiano[/MENTION];

Geplaatst
Ons wordt nog verzocht een team te kiezen om mee te spelen. Dit is de lijst met mogelijke teams (Zagreb is volgens mij de enige die reeds verkozen is)

Red Bull Salzburg (AUT)

Anderlecht (BEL)

Ludogorets (BUL)

Dinamo Zagreb (CRO)

Copenhagen (DEN)

PAOK (GRE)

Ferencvaros (HUN)

Maccabi Tel Aviv (ISR)

Rosenborg (NOR)

Legia Warsaw (POL)

Steaua (ROU)

Red Star Belgrade (SRB)

Slovan Bratislava (SVK)

Malmo FF (SWE)

Basel (SUI)

Viktoria Plzen (CZE)

[MENTION=31319]joeyscenijme[/MENTION]; [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=7886]Christiano[/MENTION];

Anderlecht heeft mijn voorkeur, ik weet niet hoe [MENTION=31319]joeyscenijme[/MENTION]; en [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; daar over denken?

Geplaatst

Mijn voorkeur gaat uit naar Basel , maar met Anderlecht is ook niks mis en aangezien jullie de "basisspelers" zjn mogen jullie kiezen :) [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=7886]Christiano[/MENTION];

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
  • Auteur

Ondanks dat het echt (belachelijk) lang duurde wat mij betreft hebben ze toch besloten om er aan te beginnen. Het wedstrijdschema kan je dan ook hier vinden. De steam namen van de tegenstanders zijn hier te vinden.

Ik vind dat ze persoonlijk een erg korte periode aangeven waarin gespeeld moet worden. (5 daagjes per ronde). Ik zou het jullie dan ook niet kwalijk nemen als dit niet gaat lukken. Probeer het echter wel zou ik zeggen. Zelf vertrek ik vannacht op vakantie dus ik zal ietwat moeilijk te bereiken zijn. [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; zal echter bereikbaar zijn voor urgente zaken en kan ook direct contact opnemen met de organisatie via facebook. Probeer er echter eerst zelf ut te komen. Julle spelen overgens volgens eigen voorkeur met Anderlecht.

Geplaatst

Ik moet nu leren voor examens... Had gehoopt dat het voor juli ging zijn. Pas beschikbaar vanaf 2 september

Geplaatst

[MENTION=31319]joeyscenijme[/MENTION]; kan jij invallen?

moeten beide individueel tegen beide spelers van de tegenstander? en dan best of 3?

Geplaatst

Ik kan komende 3 weken sowieso wel invallen , wanneer begint de eerste ronde?

Geplaatst
  • Auteur
Ik kan komende 3 weken sowieso wel invallen , wanneer begint de eerste ronde?

Overmorgen uit mijn hoofd. Op korte termijn dus iig, zeker als je bedenkt hoe lang de organisatie van hun kant heeft geduurd. :-) Ik heb op het forum nog wat extra uitleg gevraagd. Ik stel voor dat jullie hier ook een account aanmaken (als je dit nog niet gedaan hebt). Dan kunnen jullie eventuele vragen daar ook zo snel mogelijk stellen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.