Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Copa América [2021]

Hansje

Aanbevolen berichten

Wel guur dat VS weer eens 4 dagen rust krijgt en hun tegenstander amper 2 dagen omdat die kwartfinale opeens veel later moet gespeeld worden. Los daarvan moet Argieland natuurlijk wel gewoon winnen

Chili tegen Colombia moet ik wel nog zien, Colombia zal wel minder naief voetballen dan Mexico en Chili is al zonder Vidal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wel guur dat VS weer eens 4 dagen rust krijgt en hun tegenstander amper 2 dagen omdat die kwartfinale opeens veel later moet gespeeld worden. Los daarvan moet Argieland natuurlijk wel gewoon winnen

Chili tegen Colombia moet ik wel nog zien, Colombia zal wel minder naief voetballen dan Mexico en Chili is al zonder Vidal

Alles om het gastland te bevoordelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, een licht voordeel het gastland is ergens wel begrijpelijk. Verder maakt het niets uit, want Argentinië heeft het onmogelijke gedaan en deze zeer zeer lastige pot gewonnen. Wat een wandeling naar de finale zeg :cab:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft gezien vannacht. Blijkbaar 2de helft in slaap gesukkeld. Heerlijke 45 minuten van Argentinië met Messi op kop. Al was USA wel heel slecht hoor. Vanaf dat er maar een beetje druk kwam vlogen de ballen 50 meter naar voor bij USA. Enorm weinig voetballend vermogen. En als je dan na 2 minuten Messi alleen aan de 16 laat staan op een corner :cab: Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om afbreuk te doen aan Argentinië, want ik denk wel dat ze een stuk beter en een stuk vrijer spelen dan vorig jaar op de Copa America, maar Argentinië is op de wedstrijd tegen Chili gewoon niet getest. Tegen Chili was het gelijkwaardig, daar waar de 2-0 aangeraakt en ongelukkig in het doel belandt, zat alles bij Chili tegen. Daarna hebben ze tegen Panamá, Bolivia, Venezuela en nu dus tegen de VS gespeeld en ja goh, iets anders dan winst is ook gewoon onacceptabel. Hun eerste echte showcase wordt dus de finale en laat dat nou net zijn waar ze al twee twee toernooien achter elkaar het niet hebben weten te redden.

Ik moet het nog maar zien. Als Chili (als ze de finale halen) in de finale net zo speelt tegen Argentinië als dat ze tegen Mexico deden, moeten Messi en co flink aan de bak. Tegen Colombia verwacht ik eigenlijk dat het makkelijker zal zijn, gek genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net USA-Argentinië even gekeken (tot de 0-3 althans, daarna niet meer zo aandachtig). Kwaliteitsverschil was echt ongelooflijk. USA geen enkel schot op doel volgens mij? Argentinië ziet er wel goed uit, al zijn ze zoals Montass zegt ook nog amper getest. Vooral Mascherano viel me weer op, die is echt ongelooflijk belangrijk in de eerste opbouwfase. Geeft de hele tijd aanwijzingen en neemt altijd intelligente posities in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle wedstrijden zijn 's nachts, dus overlapt nooit ;) Finale is de nacht van zondag op maandag om 2.00.

Nee niet vanwege die overlappingen, maar wel dat ik om 8 uur in mn nest kan liggen en dan keer wat eerder op staan ;c

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ga zondag naar de TT in Assen, dus dat wordt een lange dag, dan vroeg naar bedje toe en dan om 2 uur wakker worden voor de finale Chile - Argentinië, dan helemaal fucking blij zijn omdat Chile gewonnen heeft, rondje door de buurt huppelen van blijdschap, dan snel weer bedje toe, wakker worden om 7 uur, naar werk toe, Chili shirt aantrekken en dan om half 11 bij de plaatsingscommissie 10 minuten gelul aanhoren omdat ik toch al geplaatst ben bij de reorganisatie en dan crashen op werk (en natuurlijk alle afdelingen langslopen met een glimlach alsof ik retarded ben).

Dat wordt mijn zondag op maandag :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ga zondag naar de TT in Assen, dus dat wordt een lange dag, dan vroeg naar bedje toe en dan om 2 uur wakker worden voor de finale Chile - Argentinië, dan helemaal fucking blij zijn omdat Chile gewonnen heeft, rondje door de buurt huppelen van blijdschap, dan snel weer bedje toe, wakker worden om 7 uur, naar werk toe, Chili shirt aantrekken en dan om half 11 bij de plaatsingscommissie 10 minuten gelul aanhoren omdat ik toch al geplaatst ben bij de reorganisatie en dan crashen op werk (en natuurlijk alle afdelingen langslopen met een glimlach alsof ik retarded ben).

Hou dat getoeter maar voor je mocht je nog in Nijmegen wonen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom maandag niet gewoon dagje vrijaf nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijd een half uur uitgesteld wegens zwaar weer op komst. Goed idee om dit in de VS te houden hoor (y).

Verder staan we 2-0 voor, maar heeft Colombia de controle over de wedstrijd. Nu herinner ik me wel weer waarom Colombia toch zo'n nare ploeg is, zijn allemaal van die doorgesnoven lui net als die Uruguayanen. Helemaal lijp die mafkezen. Echt gestoord en meneer de scheids gaat er helemaal in mee. Je zou bijna denken dat Pablo Escobar nog leeft met deze praktijken.

Hou dat getoeter maar voor je mocht je nog in Nijmegen wonen ;c

Ik koop voor jou speciaal een toeter (heb geen auto).

Waarom maandag niet gewoon dagje vrijaf nemen?

Zoals ik al zei, hebben wij maandag een plaatsingscommissie, ook al is die puur ceremonieel aangezien ik al geplaatst ben (en was).

Jij gaat morgen huilend naar je werk.

Nou, vooralsnog staan we nog 2-0 voor, dus dat is wel gunstig.

Ik ga vannacht wel even kijken, nog niks gevolgd, kan je me ff bijpraten [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; :)

Wat betreft Chile:

1e wedstrijd Argentinië: ging nagenoeg gelijk op, maar Argentinië had net even dat beetje geluk, daar waar alles net fout ging bij Chile en dus 2-1 verloren.

2e wedstrijd Bolivia: was Chile veel en veel beter, maar weer dat beetje geluk dat ontbrak. Met moeite 1-0, tot Bolivia de 1-1 maakte uit een prachtige vrije trap wat hun enige kans was. In de 98e minuut kreeg Chile een pingel omdat een Boliviaan hands maakte en Vidal die in de 100e minuut de 2-1 maakete.

3e wedstrijd Panamá: Panamá compleet overklast, maar Bravo die twee zware blunders maakte en eindstand 4-2, verder Panamá niet gezien.

4e wedstrijd Mexico: Ik denk dat veel Mexicanen aangifte hebben gedaan van mishandeling. Niet meer normaal. Het meest erge is denk ik wel dat de 7-0 overwinning op geen enkele manier geflatteerd is geweest.

Verder qua spel: veel overwicht zoals we op zich wel gewend zijn, maar toch met iets meer zekerheid lijkt het. Ook lijkt hij op het middenveld voor andere spelers te kiezen met Pablo Hernandez en Jose Fuenzalida, al doen beide het wel gewoon erg goed. Verder gewoon weer de sterkhouders van de ploeg met Medel, Jara, Aránguiz en Vidal toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites