Montass Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Nou, Ecuador heeft het dus helaas niet gehaald. Dat houdt in dat de VS naar de halve finale gaat en het daarmee al hun beste prestatie ooit heeft behaald op de Copa America. Het programma is als onderstaande: Match 25 (16 juni) vrijdag ochtend om 03.30 Verenigde Staten - Ecuador / 2-1 \ Match 27 (18 juni) zondagochtend om 01:00 Argentinië - Venezuela Match 26 (17 juni) zaterdagochtend om 02:00 Perú - Colombia Match 28 (18 juni) zondagochtend om 04:00 Mexico - Chile Match 29 (21 juni) (tijd nog niet bepaald) Verenigde Staten - Argentinië/Venezuela Match 30 (22 juni) (tijd nog niet bepaald) Perú/Colombia - Mexico/Chile Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; vanavond om 02:00 Perú Colombia en morgen om 01:00 Argentinië Venezuela zijn dan best goed te doen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Mexico - Chili is de enige zijn die ik zou willen zien eigenlijk, misschien wekkertje zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Gadver.. VS door naar de halve finale. Ging gelijk op, maar de kansen van de VS werden wel afgemaakt. Nu maar hopen dat Argentinië ze helemaal sloopt in de halve finale. Wat heb je tegen de VS Montass? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat heb je tegen de VS Montass? Buiten de geschiedenis om (onderdrukking, operatie condor door dictatoren te funderen met als gevolg grootschalige marteling en verdwijning van duizenden families en de waslijst gaat nog door), vind ik het ook gewoon een schande dat dit toernooi in de VS gehouden wordt, dat helemaal niet bij de CONMEBOL hoort. Je ziet ook veel te weinig mensen in de stadions zitten, omdat het veel minder leeft, omdat de fans niet het geld hebben om naar de VS af te reizen, omdat je aan allerlei visa regelingen moet voldoen. Vergelijk het maar dat we het EK in China gaan houden. Of de Afrika Cup in Duitsland. Oftewel, zowel sportief als op humanitair vlak heb ik vrij veel tegen de VS. Ook in de huidige staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 Ben het met je eens dat het raar is dat het toernooi buiten Zuid-Amerika wordt gehouden, juist vanwege het gegeven dat het een speciale editie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Buiten de geschiedenis om (onderdrukking, operatie condor door dictatoren te funderen met als gevolg grootschalige marteling en verdwijning van duizenden families en de waslijst gaat nog door), (rest van je post ben ik het wel mee eens). Oftewel, zowel sportief als op humanitair vlak heb ik vrij veel tegen de VS. Ook in de huidige staat. Je hebt dus in principe ook een hekel aan heel Europa en een (groot) deel van Zuid-Amerika, om nog maar te zwijgen over de rest van de wereld? Want kan je vertellen dat er maar weinig landen zijn met een onschuldige geschiedenis hoor. Het land waarin wij wonen is ook niet al te zuiver als je kijkt naar de historie, verre van zelfs. Edit: Wel offtopic dit trouwens, maar vond het wel een opmerkelijk argument. Verder: Ga vanaf de halve finale wel kijken denk ik, tot nu toe een beetje met een schuin oog gevolgd, maar nu komen de (imo) leuke potten pas. Ook goed voor het toernooi dat Colombia zojuist gewonnen heeft. 18 juni 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; klopt, heb je helemaal gelijk in. Dat is ook waarom ik me op dat gebied schaam voor wat Nederland ooit was. Echter zit er een flink verschil in, aangezien dat van Nederland verre geschiedenis is, terwijl dat van de VS recent is en je daar in Latijns Amerika nog de gevolgen van ziet. Dat maakt het voor mij + mijn afkomst een heel andere ervaring. Ik begrijp jouw gedachte echter wel hoor. Ontopic: Colombia via pingels dus naar de halve finale. Ik wilde de wedstrijd zien, maar was echt helemaal gesloopt. Vanavond/vannacht de wedstrijden van Argentinië en Chili bekijken. Colombia speelt tegen de winnaar van Mexico - Chili. Dat wordt dus sowieso één gave halve finale. De andere is waarschijnlijk Argentinië - VS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 https://streamable.com/7wg6 Pass van Messi, ok ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Mooi dat ik nu nachtdienst heb, Mexico - Chili (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Volgens mij zit je dan nu te kijken naar de beste wedstrijd van het toernooi. Chile 1-0 _O_. Edson Puch uit de rebound. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Goh, de 2-0 van Edu Vargas _O_. Ook zonder de voorsprong van Chile is dit gewoon de beste wedstrijd van het toernooi. Twee ploegen die willen voetballen. Mexico iets meer reactief, Chile meer de druk naar voren, maar beide in balbezit erg sterk. Arturo Vidal mist de mogelijke halve finale tegen Colombia door een gele kaart die hij in de eerste helft oppikte (onterecht weliswaar, maar gegeven). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Wat. Een. Storm. :|. In ongeveer 10 minuten na rust is er gewoon nog drie keer gescoord. En net kon Vidal de 6-0 maken. Chile speelt gewoon echt zo ongelofelijk goed, dit is echt mishandeling voor Mexico. Nou, halve finale tegen Colombia dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Had een iets spannender potje verwacht tussen twee toch wel redelijke kanshebbers op een vrij open toernooi zonder superfavoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Nu weet je het met Mexico natuurlijk nooit, dus bij die 1-0 kon het nog alle kanten op, maar bij de 2-0 net voor rust was de spanning bij mij wel iets minder ja. Toen eenmaal die 3-0 viel, was het wel gewoon klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Neeeeeeeee 6-0 :-D dit is echt ziek. Vargas 4 goals hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Nou, 7-0. Moet je nagaan dat onder andere Vidal nog twee levensgrote kansen heeft laten liggen, anders loop je hier gerust met 10-0 de kleedkamers in. Hoe dan ook, wat een wedstrijd, wat een inzet, wat een prachtige afronding en wat een aanvallen _O_. Nu op naar Colombia. Vamos!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Zozo 7-0. Moreno wel iedereen heel gehouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Barca zat voor 'm op de tribune, die zullen hem nu meteen ophalen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Bij zulke wedstrijden blijft het balen dat ze 's nachts zijn terwijl een Noord Ierland - Oekraïne overdag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Sick :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 0-7 holy crap :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Goh had vanmorgen beide games gedload zonder uitslag te weten, anders had ik misschien niet eens gekeken wegens gebrek aan spanning :-D Argentinië vond ik goed, niet super, hoefde ook niet tegen een middelmatig Venezuela. Fantastische goal van Higuain gezien wel, en hilarisch mislukte panenka penal van Vnz. Maar Chile-Mexico :| ik betwijfel of ik Chile onder Sampaoli ooit zo'n goede wedstrijd heb zien spelen. Zoveel kansen, zo goed in balbezit, de mooiste goal (imo) werd dan nog afgekeurd anders had Vargas 5 goals :r Aranguiz ook weer een briljante pot, mag van mij zo naar Barça. Hij is niet zo goed als Xavi of Iniesta, maar is een soort mix van die beide. Hele complete en slimme voetballer die zo in ons systeem zou passen. Wel geile halve finales nu hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Ik ga toch wel lachen als de VS van Argentinië wint en Chile ze in de finale ook met 7-0 naar huis stuurt :-D. Chao chao gringos :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Die pingel van Venuzuela :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten