Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Copa América [2021]

Hansje

Recommended Posts

• Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nou.. Ging dus fout bij het volkslied van Chili. Die werd op het laatste gedeelte afgekapt, dus op het gebied van volksliederen kan de organisatie nog flink veel doen.

Verder redelijk gelijkwaardig, al heeft Argentinië de grootste kans na enkele minuten al gehad via Gaitan, al was die van Alexis op Romero ook een grote. Verder zie ik nog Vidal er af gaan met rood, blinde stier dat het af en toe is en was er nog een paar keer waar meneer de scheids niks ziet of er onterecht buitenspel gevlagd werd. Met een 0-0 zou ik eventueel ook nog vrede hebben, maar wel strijden voor de overwinning.

Vargas btw wisselen voor Orellana. Die vent lijkt weer niet in de wedstrijd te zitten, dus zal zo wel scoren, maar qua spel is Orellana completer en is sneller.

Jammer dat Chili niet heeft gewonnen, maar had het ook niet verwacht eigenlijk. Sowieso ga ik er toch wel vanuit dat Argentinië dit toernooi wint, lijken me echt weinig andere kanshebbers. Vind ze ook by far de beste selectie hebben.

Mexico!

Vond ze heel sterk tegen Uruguay, speelden echt heerlijk voetbal ook. Ook niet vergeten dat ze wss buiten de VS de meeste fans hebben daar, gaat ook meespelen denk ik.

Goh, jullie hebben de openingswedstrijd dan niet gezien. Volgens mij was het aantal Colombianen en VS'ianen gewoon 50/50.

Ja, maar als die ook maar een greintje verstand van voetbal hebben, hebben ze genoeg gezien. Die komen niet meer. Dat Amerika kan er geen klote van

Ja, maar als die ook maar een greintje verstand van voetbal hebben, hebben ze genoeg gezien. Die komen niet meer. Dat Amerika kan er geen klote van

Nou, moet jij de Colombianen zien.

[MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; is ook zo, maar daar komt nog bij dat Zuid-Amerika gewoon dichter bij ligt. Colombia ligt op 2/3 uurtjes vliegen van de VS af. Hooguit.

Is ook niet zo gek. Voetbal leeft hier (en in heel Zuid-Amerika) tien keer meer dan in Nederland. Terwijl het in de VS nog soccer is en niemand er wat van snapt.

En ze het sowieso als een mietjessport zien.

En geef ze eens ongelijk met al dat theater maken.