Kloppie Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Mag toch hopen dat er dan een aanvallend iemand wordt aangesteld. Met zo'n elftal met overduidelijke kwaliteit voorin kun je toch niet op de defensie gaan leunen. En Higuain had misschien aan de kant gemoeten maar als je zijn seizoen gaat afzetten tegen de rest is het toch begrijpelijk dat die man speelt. Ongekend veel goals gescoord en steekt veel beter in zijn vel dan een Kun of een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ja en dat is ook het lastige he. Het is bijna niet doenbaar om hem niet op te stellen, maar als bondscoach moet je spelers selecteren die het beste bij het team passen. Dat is Higuain absoluut niet. In het dynamische spel voorin, is hij gewoon een lantaarnpaal op wieltjes. Verder denk ik dat het niet uitmaakt of de nadruk ligt op verdedigend of aanvallend, als er maar een gedachte achter zit. Niet dit besluiteloze spel. Kijk naar Chili. Chili kan alleen maar naar voren spelen, omdat de verdediging niet het sterkste punt is, maar als je dan ziet hoe ze het middenveld en aanval zo beet pakken, dat is klasse. Dat moet Argentinië met een zelfde aanpak natuurlijk 100x beter kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 [twitter]747476151547854848[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Heeft ie nou zo'n donkere lul+zak? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ach, ik zou dat denk ik ook gedaan hebben als ik er zo uit zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ach, ik zou dat denk ik ook gedaan hebben als ik er zo uit zag. Mijn Vuvuzela hangt hier nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Half Argentinië stopt als international? Is er meer aan de hand daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Mijn Vuvuzela hangt hier nog steeds Sorry, kon niet naar je toe komen ivm een blessure :(. Anders had ik echt een huppeltje gedaan door de straat hoor zeg hahaha. Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Sorry, kon niet naar je toe komen ivm een blessure :(. Anders had ik echt een huppeltje gedaan door de straat hoor zeg hahaha. Prachtig. Gefeliciteerd iig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Dank u :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Half Argentinië stopt als international? Is er meer aan de hand daar? Schijnt nogal wat mis te zijn bij de bond ;c De FIFA vond ze te corrupt, nou dat met toch wat zeggen. En bij Messi zou ook wel de verloren finale nummer vier mee tellen. Plus; er worden wel eens vraagtekens gezet bij zijn Argentijnse gevoel, heeft er immers maar tot zijn twaalfde gewoond. Dit is verre van een complete analyse, maar de facetten bond, verloren finales en kritiek media op vaderlands liefde spelen grote rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Nou ja, als naar het schijnt er nog geeneens een startdatum voor de competitie is vastgesteld. Kan je je niet voorstellen, dat nu nog niet bekend zou zijn wanneer de Eredivisie gaat beginnen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 kritiek media op vaderlands liefde spelen grote rol. Kijk, dat is dus één van de redenen dat ik denk dat hij stopt. Wat hij ook doet, het is nooit genoeg. Mensen die twijfelen aan zijn vaderlandsliefde, man, hoe sneu wordt het. Die jongen is in Argentinië geboren, heeft Argentijnse ouders, heeft voor het Argentijnse elftal gekozen ook al kon hij voor Spanje kiezen en heeft altijd 100% gegeven en dan nog heb je van die sneue figuren die het niet genoeg vinden. Dan houdt het een keer op he. Dit in combinatie met de 4e verloren finale. Wat betreft de chaos bij de Argentijnse bond, is een heel ander niveau. Daar kom ik in het Zuid-Amerikaanse topic anders wel op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Whattefuck hahaha :huhu: dat is toch goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Nou ja, als naar het schijnt er nog geeneens een startdatum voor de competitie is vastgesteld. Kan je je niet voorstellen, dat nu nog niet bekend zou zijn wanneer de Eredivisie gaat beginnen komend seizoen. Of welke teams erin spelen :uhoh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 De Copa Varmerica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Dat Argentinië :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Beschamend hoe die keer op keer falen met een prima selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Wel drie finales de afgelopen vijf jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Ach het is één grote puinhoop daar. Veel ervaring nu weggevallen met een pak oudere spelers die gestopt zijn, vage coaching keuzes zoals nu met Scaloni, iemand die geen enkele coaching ervaring heeft nu voor een groep zetten die heropgebouwd moet worden, slaat sowieso nergens op. Bovendien is die man tactisch ook zo vreselijk slecht waardoor het er allemaal nog bedroevender uitziet. Ik denk serieus dat de reden waarom Scaloni nu bondscoach is, is dat die het gratis doet ofzo. Want ja, de bond heeft geen geld. Verder worden spelers die het altijd goed doen niet opgeroepen (Romero, Garay, Banega etc) spelers die altijd in de basis moeten staan (hoi Dybala) worden genegeerd en spelers die al lang over hun top zijn (hoi Di Maria) wordt nog altijd op gerekend tegen beter weten in. Verder is de verdediging echt waanzinning slecht, ok er is in deze generatie geen Ayala of Mascherano meer, maar wanneer Otamendi de leider van je defensie is dan weet je dat in de problemen gaat komen. En zo kan ik wel nog ff doorgaan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Ho-ho, niet Tagliafico neerhalen he @Simonsav. Wel zonde voor Messi in ieder geval, die verdient nog wel een grote prijs met Argentinië imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Taglia is ook de enige die het achterin nog een beetje bij elkaar houdt was op de WK ook zowat de beste Argentijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Messi halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Jammer van Venezuela, ook die keeper in de fout. Beste keeper van het toernooi tot vanavond :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Niemand rood. Kan ik mijn geld terug krijgen van de VAR? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten