Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Finaaaaaaaaaaleeeeees _O__O__O__O__O__O_. Man, deze wedstrijd had voor een neutrale kijker alles. Een slechte scheids, (te weinig) gele kaarten, een rode kaart, een doorgesnoven Colombia, een goed spelend Chili, een onweersbui en zeer veel regen die de wedstrijd anderhalf uur stil heeft gelegd, vervolgens Colombia dat zich alleen maar bezig hield met smerige overtredingen en als toetje: een fan die het veld heel vrolijk op kwam, maar via een bodycheck werd afgevoerd :-D. Nog één dag naar de klote, maar dat moet de mooiste worden. Vamos!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Zag tijdens het ontbijt, naast de goals, een streaker voorbij komen :r Stewards die op hun bakkes gaan op het klets natte veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 (bewerkt) Leen mijn Vuvuzela maar van WK 2010 voor als ze de finale winnen :-D [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; 23 juni 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik ben in staat om rond 4 uur als we de finale gewonnen hebben in mijn pyjama door de straten met mijn vuvuzela te rennen :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Maandag vrijaf dus ik ga lekker ruim de tijd hebben om Argentijnse winst te vieren. Misschien rij ik wel even tot aan Cris zijn voordeur in mijn albiceleste shirt. Mooie shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Kom je naar Bunnik toe dan? Kom ik je begroeten in het Chileense shirt dat zojuist voor de tweede keer de Copa gewonnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Ik wil morgen de finale kijken, maar een paar maanden geleden heb ik Fox Sports International eruit gegooid. Hoe kan ik die wedstrijd alsnog zien? PM mag ook. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Ik wil morgen de finale kijken, maar een paar maanden geleden heb ik Fox Sports International eruit gegooid. Hoe kan ik die wedstrijd alsnog zien? PM mag ook. :) Hier dezelfde vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik doe alles via rojadirecta. Legaal zou ik het niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Bacca bezorgt Colombia brons. Wat me doet afvragen waarom hij tegen Chili niet in de basis stond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Morgen ook vrij en vannacht pas om half 1 thuis van werk, ga de finale dus mooi kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Hier dezelfde vraag. Zit je bij Ziggo? Op kanaal 59 (Sat.1) wordt het ook uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Geheh wtf dat wist ik geen eens. Tijdje terug opeens ook een zender die Curaçao uit aan het zenden was. Nou ben er goed voor gaan zitten. Plekje naar links geschoven op de bank, want zit er al vanaf 12 uur s middags :r Deze wedstrijd, deze scheids, die terroristische aanslag op Alexis Sanchez manmanmanamna 27 juni 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Scheidsie :-D Wat een schande die vent. Ziet overtredingen die er niet zijn en overtredingen die wel bestraft moeten worden ziet ie absoluut niet. Echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 En we gaan nog een extra half uur door Zou wat zijn als Alexis Sanchez een penalty in de eventuele reeks mist; eerst Xhaka en vandaag Özil die penals missen (allen Arsenal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Deze scheidsrechter... absurd zeg, bizar gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Goh, wat een debiel die Romero. Het werkt wel want Vidal mist. MESSI :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Messi :-D sooooooooo die penal van Castillo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Hoppa, Chili doet het weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Van harte Cris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Chi chi chi!!! Le le le!!! Viva chile!!!! _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Chi chi chi!!! Le le le!!! Viva chile!!!! _O__O__O__O_ Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Dank u dank u!! Verdiende kampioen, heeft het moeilijkste programma gehad en uiteindelijk van Argentinië gewonnen. Laat ze maar die eerste wedstrijd winnen, laat ze in de WK-kwalificatie die wedstrijd maar winnen. Wij winnen de belangrijkste _O_. Helemaal niets in Argiland _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Nou, Messi stopt ook meteen als international Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 (bewerkt) :r Hij was wel helemaal kapot he, nooit eerder gezien van hem. Zelfs niet toen met WK. 27 juni 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten