007mark Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 Peru naar de finale Ondertussen zie ik even de kansenverhoudingen voorbij komen op Twitter van Brazilië - Argentinië hahahaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 FM bug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Juist niet FM bug toch? Die twee kansen van BRA war3n intikkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Opstootje, Medel en Messi rood. https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16304 Messi doet niet veel verkeerd toch? Vooral die rare Medel die gek doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 die scheids. Die wilde zich ff laten gelden nadat Messi kritiek had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 14 uur geleden zei cimbomcu: Opstootje, Medel en Messi rood. https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16304 Messi doet niet veel verkeerd toch? Vooral die rare Medel die gek doet. Dit is toch gewoon beiden geel, zo'n opstootje. Zag het filmpje op voetbalpimeur staan onder de titel "Messi incasseert kopstoten en krijgt rood." Nou heb ik het filmpje een aantal keer bekeken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Beetje treurige kaart. Wel logische reactie van Messi na afloop, al vond ik het weet sneu dat hij die medaille niet wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Een topspeler als hij moet inderdaad gewoon die medaille aannemen, slechte verliezer. Meneer ik bedank voor het Argentijns elftal 2x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Maar met rood mag je toch niet meer het veld op bij de huldiging? Xabi Alonso ooit nog mee in de problemen gekomen bij Real Madrid in de CL finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 1 minuut geleden zei Sophomore: Maar met rood mag je toch niet meer het veld op bij de huldiging? Xabi Alonso ooit nog mee in de problemen gekomen bij Real Madrid in de CL finale. Jawel want Zidane heeft toch ook zijn medaille ontvangen toen hij die kopstoot uitdeelde in de WK finale van 2006? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Hmmm omdat het FIFA was en niet UEFA? Misschien ook verschil dat Xabi schorsing kreeg voor drie gele kaarten en daardoor de finale miste, i.t.t Zizou en Messi die direct rood kregen in de finale zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Scholes en Keane hebben ook hun medaille gekregen in de CL finale van 1999 terwijl zij geschorst waren voor de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Die rode kaart voor Messi Wat een grap was dat. Scheids had er beter 2 aan Medel gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 (bewerkt) 20 uur geleden zei delichris: Scholes en Keane hebben ook hun medaille gekregen in de CL finale van 1999 terwijl zij geschorst waren voor de finale. Okok, kan er niet veel over vinden wat betreft regels. Misschien dat voor de podiumceremonie een uitzondering is. Mooi dat Peru er nog een wedstrijd van maakte. Over de scheids/VAR valt veel te zeggen natuurlijk. Gabriel Jesus maakt trouwens indruk als rechtsbuiten. Benieuwd of hij daar in de toekomst vaker gaat spelen. 8 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Messi is wel heel kinderachtig bezig idd. Maar ja zit meer frustratie achter natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Beter bij woorden laten dan je fysiek misdragen en zo'n VAR apparaat omgooien a la Gabriel Jesus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 23 uur geleden zei Sophomore: Maar met rood mag je toch niet meer het veld op bij de huldiging? Xabi Alonso ooit nog mee in de problemen gekomen bij Real Madrid in de CL finale. Was het bij Alonso niet zo dat hij mee ging juichen na een goal in een van de laatste minuten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 Dus, vanavond Brazilië - Argentinie. Zin an. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 23 minuten geleden zei La Pulga: Dus, vanavond Brazilië - Argentinie. Zin an. Die is toch vannacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 18 minuten geleden zei delichris: Die is toch vannacht? Ja, avond en nacht is voor mij niet echt een verschil. Maar om 02:00 idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 10 minuten geleden zei La Pulga: Ja, avond en nacht is voor mij niet echt een verschil. Maar om 02:00 idd. Voor mij wel verschil hahaha. Of ben ik al zo oud dat kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 KAMPIOENENEEEEEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Geprobeerd maar uiteindelijk mijn oogjes niet open kunnen houden op de bank. Belangrijke titel voor Messi dit hoor. Persoonlijk, maar natuurlijk ook voor de geschiedenisboeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten